Ga naar inhoud

2e Limborit Special Edition 2008!!! 13 en/of 14 sept.


Miss Reg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo ik heb gisteren een overleg gehad over het zondag diner, en hebben besloten te gaan wokken in Hoensbroek!!

vanuit de wok ben je in 5 minuten op de autoweg om naar huis te vertrekken.

Hier kun je geweldig goed eten, en onbeperkt voor 22,50 incl. alle frisdranden, bier en wijn zijn 1 euro per glas!!!

heb het ook al ge-edit in de eerste post.

dus als jullie zo vriendelijk zouden willen zijn en aangeeft of je op zondag mee eet, dan kan ik dat doorgeven bij de Wok!!!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dit weekend toevallig animo voor een oefenritje ?

Link naar reactie

Ik meld mij onder voorbehoud aan. Er kan op het laatste moment nog wat verandering in mijn agenda komen waardoor ik toch af moet zeggen (daarvoor eventueel alvast mijn excuses)

Ik kom niet alleen, maar wie mijn bijrijder wordt is nog even ??

Link naar reactie

@ Rogér: Lijkt ons wel Zo geZellig, immers, je moet toch wat eten, stel je voor dat je onderweg uit de auto valt... :wacko:

@ Ad: Jammer, maar je Zult ongetwijfeld een mooie route volgen op een paar kilometer hoogte hé?... :blink:

Link naar reactie

nog maar zooo weinig aanmeldingen Dé Rit ? <_<

kom maar op met die aanmeldingen mensen... <_<

PS hotel-suggesties voor de overnachting van 13 op 14 september?! Het altijd mooie Schin-op-Geul? B)

Link naar reactie

Och, met 14 Z-tjes hebben we toch ook een leuke groep bij elkaar. Lijkt me leuk om mee te gaan toeren. B)

Jullie zullen toch inmiddels wel stamgastenkorting krijgen in het hotel in Schin-op-Geul, of niet? <_<

Link naar reactie
PS hotel-suggesties voor de overnachting van 13 op 14 september?! Het altijd mooie Schin-op-Geul? :rolleyes:

Schin op Geul is een aan te raden verblijf Zoals blijkt uit de reacties van de afgelopen keren.

Ik kan morgen wel even bellen, of doen jullie dat Zelf ?

Link naar reactie
Nee, doe jij dat maar even :rolleyes:

Voor jou en Martijnanus weer dat kleine, donkere, SMerige kamertje ?... :schater:

Link naar reactie
Ik mis nog een menthol sigaret :rolleyes: :ok:

Meester, hoe kan ik nou roken in deZe, verdiende, strafhouding... :schater:

On Topic:

Ik heb Zojuist getelefobelt met De Oude Molen:

Ze hebben nog maar twee kamers vrij, een drie en een vier persoons voor resp. 115.- en 140.- pleuri.

Wie wilt er eigenlijk blijven overnachten behalve Rogér en Martijn ?

Frank verblijft in Maastricht ?

Laat even wat weten dan Zoeken we indien nodig een alternatief.

Link naar reactie
Is mij te duur voor een nachtje.

Dat restaurant/hotel waar we in mei gegeten hebben (schuin tegenover hotel) heeft misschien nog wel kamers.

Anders zakken jullie af tot bij ons in Midden Limburg, pak je daar een hotel. kunnen we 's morgen samen naar het zuije rijden :rolleyes:

Link naar reactie
Wie wilt er eigenlijk blijven overnachten behalve Rogér en Martijn ?

Frank verblijft in Maastricht ?

Ja Frido. Inclusief valet-parking. Als Wijdsnavel 140 Euri teveel vindt mag hij in voor 35 Euri in de <_< slapen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.