Ga naar inhoud

De Top 10 Hoogste Kilometerstanden


Aanbevolen berichten

nhaaaa, ik ben maar zielig met mijn 145289. In een jaar tijd 6k gereden, ik kom niet in de top 10, zal wel, zoals altijd ben ik een midden moter.

De M heeft nu gemiddeld 12133 per jaar gereden. Dat is niet helemaal eerlijk, want hij heeft vanaf maart 2009 tot augustus 2010 helemaal niets gereden, dus dat meenemend kom je dan uit op....13321 per jaar. Ik ben een loser want dat haal ik al helemaal niet....

Vergeet mij voor de statistieken, ik ben toch wel errug blij met de :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 267
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
  • Administrator

Onze Duitse vrienden houden overigens voor de Z4 een hele "Dauertest" bij op basis van kilometerstanden en meldingen van deelnemers ten aanzien van wat er allemaal kaputt gegangen is ...

Z4wiki Dauertest

Ik zit ondertussen op grofweg 190.000 en counting, al moet ik Ruud volgende week wel de Vanos ventielen en zo nog wat klein grut rondom de motor laten vervangen ... Eens kijken of ik dat in het Duits vertaald die Zwiki in krijg ... :)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Zoals gezegd wordt in dit topic voortaan de teller elk jaar op nul gezet en kan een ieder van zijn/haar Z3/Z4 de hoogste Km-stand doorgeven.

De laagste KM stand is verdwenen dit jaar en daar tegenover is de top5 aangepast naar een top10 hoogste KM- stand.

Succes.

Link naar reactie

Woepie 146135, afgelopen jaar 6123 gereden, dit jaar zal het, hoop ik, meer worden.....

De MG 1500 km en de MB À 19800, dus totaal 27423 en dat voor een pensionado......

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.