Ga naar inhoud

De Top 10 Hoogste Kilometerstanden


Aanbevolen berichten

Volgens mij wel, hij reed geloof ik alleen met mooi weer, het was iemand met een hoop muntjes, hij ruilde hem in voor een nieuwe Z4, en kocht er ook nog even een 5M bij.

Zooo, dan wil ik die Z4 wel overnemen, ergens volgend jaar met ong. 5 km op de teller schat ik zo in :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 267
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Zooo, dan wil ik die Z4 wel overnemen, ergens volgend jaar met ong. 5 km op de teller schat ik zo in :rolleyes:

Oh ja, gaat het dan eindelijk gebeuren Ferry, wat kan jij snel sparen :schater:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...
  • Administrator

Als mijn blok er ooit mee kapt, dan vraag ik Ruud of hij er een 2.5 liter dieselblok in wil hangen :huh:

Zit trouwens net eens te rekenen... als ik op de fiets naar het werk zou zijn gegaan de afgelopen 3 jaar, dan had ik mij ongeveer € 15.000,00 aan brandstof bespaard. Had ik inmiddels een mooie ^_^ van kunnen kopen ^_^

Link naar reactie
Als mijn blok er ooit mee kapt, dan vraag ik Ruud of hij er een 2.5 liter dieselblok in wil hangen :huh:

Of een LPG tank op je kofferbak rekje ^_^

Link naar reactie

Individual staat met 30.000 km op plaats 5 in de top 5 minst gereden kilometers. Hoe lang is dat geleden en waar staat hij nu op? Ik rijd momenteel in een Z4 met 40.000 kilometer op de teller. En daar zal gezien het weerbeeld de komende dagen ook niet veel bijkomen :huh:

Link naar reactie

Ik heb op onze 2007 Z4 2.0i 152000 km staan.

Mn Z3QP uit 99 staat op 138000.

En mn nieuwe 1 serie staat op 500km :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.