Ga naar inhoud

De Top 10 Hoogste Kilometerstanden


Aanbevolen berichten

  • Administrator
Volgens mij heeft Individual een belgische km afwijking :angry: Dus kom je automatisch de top 5 binnen.

Ik denk dat je Individual en mij door de war haalt Roger! :) Ik sta volgens de Belgische carpass nu overigens op 182.000 met een Z4 2.5si uit 2007 ...

Link naar reactie
  • Reacties 267
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Ik weet al wie er wint met de laagste (denk ik) : NOR (ofwel Ron)

Moet ik straks toch even naar de stalling; net voor de Europa Tour editie I (we zijn inmiddels in 2011) ;

was Lady (Z3 Coupé 2.8 1999, sportedition, 19" metalen velgen , en rood leer sport interieur, original NL en 2nd owner) net de 40.000 gepasseerd.

Volgens mij staat Lady dus boven aan :wave:

En schoan is se nog :thumbup:

Voor de Europa Tour I, slechts een klein stipje steenslag.

Toch 's onderzoeken wat die Hans door deze allemaal op zijn geweten heeft :wacko:

GreetZZZ Gillaine

Link naar reactie
Z3 Coupé 2.8 1999, sportedition, 19" metalen velgen , en rood leer sport interieur, original NL en 2nd owner, net de 40.000 gepasseerd.

En schoan is se nog :thumbup:

Het verkoop topic kun je elders vinden :wacko:

Link naar reactie
  • Administrator

Die deal gaat niet door Henk. Hans kwam erachter dat die hardtop van Frenk niet bij de prijs inbegrepen was :wacko:

Lady

Lady? Nou, noem d'r maar gerust een beest! :thumbup:

Link naar reactie

Sinds de stuurkabel voor de km teller los is blijft de Z zo goed als nieuw! :thumbup:

Hij staat nu op 83.000 km voor een Z4 uit 2003.

Gekocht in 6/2009 met 48.000 km, dus dat gaat lekker zo!

Link naar reactie
noouuuw;

ik wil gewoon dat Lady nr I wordt in minst gereden km. :thumbup:

Beste Gillaine

ZZZ-Woudsend heeft op 22 Jul 2011, 13:41 een km doorgegeven van 40.000 km.

Jij geeft aan dat VOOR de Europatour de teller op meer dan 40.000 km stond. Wanneer je de km stand doorgeeft moet die corresponderen met de datum van je bericht en die is NA de tour. Dus geef je KM stand op van NU en ik zet je erbij. Dan ben je de 1e Z3 Coupé met de laagste kmstand en 2e overall.

Link naar reactie
  • Administrator

Oh komen er subcategorieen? Heel goed! Dan krijg ik vast wel een plek in de top 5 van de subcategorie (fl) E85: na de vakantie staat ie op 187.000 km met een 2.5si uit 2007 .... (tegen wil en dank, maar ach, de frauderende verkoper heb ik dan toch failliet gekregen uiteindelijk :thumbup: )

Link naar reactie
  • Administrator
er komen/zijn GEEN subcategoriëen

Jammer! Het zegt nu IMHO relatief weinig. 45.000 km in een Z4 uit 2003 vind ik bijvoorbeeld toch een stuk minder opmerkelijk dan 41.000 km in een Z3 uit 1997 (hoe krijg je dat uberhaupt voor elkaar Iloon?!) ... Maar als het je om het voorkomen van extra werk in verband met het bijhouden van tal van lijstjes gaat snap ik het goed hoor ....

Link naar reactie

Haha Ik heb de auto 6 jaar geleden gekocht met 21500 kilometer volgens de NAP. Ik heb 5 jaar lang twee auto's gehad. En had de Z3 puur voor mooi weer. En niet veel meegereden. Vorig jaar de andere auto de deur uit gedaan Dus nu gaat de auto wel kilometers maken. Ben er te zuinig mee geweest.

<_<

Link naar reactie

We gaan het anders doen.

Jaarlijks per 1 januari ga ik de lijst te wissen om een ieder de gelegenheid te geven zijn/haar km weer door te geven .

Vooral de lage kmstand blijft nu staan als je je mond maar houdt. Dat is dus over.

(Ik blijf het bijzonder vinden dat iemand een Z3/Z4 aanschaft en laat staan. Maar goed ieder zijn ding.)

Link naar reactie

Wat sta jij toch altijd vroeg op man.

Vlgs mij kijk je dan even angstig uit het raam of de rode duivel er nog staat .... en rammel je dan ook nog maar even op je toetsenbord, om daarna met een gerust hart weer verder te slapen?

Link naar reactie

@ Arno

Ik hou het er wel in. Reden is dat er toch leden zijn er trots zijn op een lage km stand. :thumbup:

Zij krijgen de mogelijkheid om te laten zien dat zij er liever niet in rijden maar bewaren voor .... :wacko:

door nu jaarlijks de lijst te verversen ben ik benieuwd wie de Z3/Z4 echt heeft laten staan. :lol:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.