Ga naar inhoud

De Top 10 Hoogste Kilometerstanden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 267
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody
Oke, qua absolute kilometers zijn er duidelijk hogere standen, maar qua kilometers / leeftijd gooi ik denk ik (zeer tegen wil en dank, zoals menigeen hier weet) hoge ogen:

in een Z4 2.5si uit juli 2007 net de 162.500 km gepasseerd ... :kisstogether:

Ach,... liever heb je natuurlijk altijd een lage KM stand, maar zolang je hem goed onderhoudt, moet het geen probleem zijn.. :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Qua lage standen: ik ben net de 30.000 gepasseerd. In een Z4 uit 2007. :wave:

Ik zou maar oppassen dat de boel niet vastroest! :schater:

Mijn Z4 uit 2003 inmiddels 65.000, waarvan ik er de laatste 12 maanden na aanschaf 16.000 km heb toegevoegd? ;)

(Daarnaast nog 35.000 km in de business E61, en 17.000 in de winter E46 Compact!)

Link naar reactie

vandaag de 295.000e km erop gedrukt. Welleswaar geen z3, maar wel dezelfde 2.0 motor als de z3. Dus telt ergens toch wel. 20 Oktober moet die voor de APK dus denk niet dat de 300.000 gehaald wordt. Wat rond 20 Oktober wel gehaald wordt is een z3 :nono:

Link naar reactie
vandaag de 295.000e km erop gedrukt. Welleswaar geen z3, maar wel dezelfde 2.0 motor als de z3. Dus telt ergens toch wel. 20 Oktober moet die voor de APK dus denk niet dat de 300.000 gehaald wordt. Wat rond 20 Oktober wel gehaald wordt is een z3 :nono:

Knap resultaat. :nono: Dat telt zeker echter wordt niet in de lijst opgenomen. Moet Z zijn.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Heb het ff een maandje rustig aan gedaan: 240000 gisteravond! Op basis daarvan nu 12.000km per jaar, maar dat wordt binnenkort weer teniet gedaan :newblush:

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • Administrator
Heb het ff een maandje rustig aan gedaan: 240000 gisteravond! Op basis daarvan nu 12.000km per jaar, maar dat wordt binnenkort weer teniet gedaan :thumbup:

We schrijven nu 2 maand verder, eergisteren 248.000 :guitar:

Link naar reactie

Jongens, jongens ik kom er ook aan, ik ben net door de 10.000 km heen met mijn Z4 3.0i uit 2003, máár ik kreeg hem een paar maandjes geleden met 6.000 op de teller. Dus zelf zo'n 4.000 in die tijd, dat valt dan wel weer mee. Wanner zou hij ingereden zijn ??

Link naar reactie
  • Administrator

10.000km klopt volgens mij wel, kan me herinneren dat Joris het daar in Berghem ook over had.

Kennis van mij had een 520i van 2003, dit jaar verkocht met ook maar 14.000km op de klok, dus het kan makkelijk :newblush:

Link naar reactie

Volgens mij wel, hij reed geloof ik alleen met mooi weer, het was iemand met een hoop muntjes, hij ruilde hem in voor een nieuwe Z4, en kocht er ook nog even een 5M bij. Dit is wel lachen, boven de 60 (net als ik) en dan zo kunnen en willen genieten.

Als ik bij de dealer kom hoor ik steeds dat hij informeerd of ik er wel goed voor zorg ( ja hoor ben hem goed aan het inrijden ha ha)

Link naar reactie
  • Administrator

Moeten we dit lijstje niet eens even splitsen in (verschillende modelnummers) Z3's en Z4's? Scheelt nogal of je auto uit 1996 of 2010 is ... :rolleyes:

Link naar reactie
  • 5 weken later...
  • Administrator
als je Z4 uit 2003 is, is 10.000 Km wel heel erg weinig (per jaar dus nog geen 1000 Km)

Ik zit nog eens even wat standen terug te lezen en las deze post opnieuw; maar hoofdrekenen was op de lagere school niet echt je sterkste vak ofwel? :thumbup: Hoe lang is 2003 volgens jou geleden en hoeveel is 10 gedeeld door dat aantal? :schater::schater::schater:

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.