Ga naar inhoud

De Top 10 Hoogste Kilometerstanden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 267
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij aankoop in september '08 15000 km op de teller. Momenteel net geen 23000... Win ik nu iets :schater: :notworthy:

Link naar reactie
Z3Mrunner zal er voor zorgen dat je prijs zo spoedig mogelijk wordt thuisbezorgd :schater:

Gezien het budget, zal dit een geheel onverzorgde enkele voettocht naar Rome voor twee personen worden. :schater:

Link naar reactie
[

Minste KM TOP 5:

Z3 3.0 26.000 km Z3 3.0 2001

Azzzhole 28.600 km Z3 2.0 1999

Maik 31.500 km Z3 2.0

Iloon 32.000 km Z3 1.9 1997

Anja 42.500 km Z3 2.2 sportline

Volgens mij ontbreekt hier DE Limburgse mafketel.

Herinner me een post van dit creatieve brein van afgelopen najaar waarbij de blauwe Zettie na de eerste Limbo/Brabo-meeting net over de 40 dkm ging.

Link naar reactie
Volgens mij ontbreekt hier DE Limburgse mafketel. Herinner me een post van dit creatieve brein van afgelopen najaar waarbij de blauwe Zettie na de eerste Limbo/Brabo-meeting net over de 40 dkm ging.

Ik herriner me ook dat een andere Limbo precies uitgerekend had dat ie op 39999 uit zou komen op de oprit in downtown Schaesberg..... :notworthy:

039999km-1.jpg

Link naar reactie
Minste KM TOP 5:

Z3 3.0 26.000 km Z3 3.0 2001

Azzzhole 28.600 km Z3 2.0 1999

Maik 31.500 km Z3 2.0

Iloon 32.000 km Z3 1.9 1997

Anja 42.500 km Z3 2.2 sportline

Update km stand jan 2009 >> inmiddels 7000 fun km verder geeft 33.000 km

Ben ik nu gezakt in de minste top 5 ???

Of hebben de anderen ook zo genoten van hun Zet en er een paar duizend km bijgereden

Link naar reactie
2.8 coupe uit 1999 gekocht in Oktober met 61000 km nu toch al 72000 km erop staan.

Wel ff allemaal de dagteller indrukken en contact om draaien ff in testmenu bladeren 2e druk zijn de laatste 4 cijfers van Chassie nummer kijk ff of de klok bij de auto hoort ???

Huh? Die truc kende ik niet... :notworthy:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dan ben ik ook wel benieuwd wie de laagste km stand heeft eigenlijk.

Mag dat ook gepost? (al is het geen "prestatie")

Mijn Z4 2.0 van 2005 heeft nu 8.300 Km. Heb een firmawagen en een motor dus het is altijd een beetje kijken wat op dat ogenblik het handigste is. Ook zijn de wegen in Belgie zo slecht dat ik probeer om de snelwegen te vermijden voor steenslag. Ben ook niet van plan hem ooit nog weg te doen en nu is hij nog showroomstaat en ook daar geniet ik van.

Hier zal ik wel wat op te horen krijgen.

Link naar reactie
Mijn Z4 2.0 van 2005 heeft nu 8.300 Km.

Zozo! dan heb je nu, sinds je laatste stand, toch al een gemiddelde van 100 km/maand!!. Best veel voor in- en uitrijden van de garage :offtopic: ;)

maar je bent bovenaan gezet op de lijst minste KM!! Proficiat. Dus wil je bovenaan blijven....laten staan die auto!

Link naar reactie
Ben ook niet van plan hem ooit nog weg te doen en nu is hij nog showroomstaat en ook daar geniet ik van.

Heel herkenbaar; ik kan ook nog steeds genieten als m'n ZZZ glimmend in de garage staat en ik ga er nog altijd 's avonds wel eens inzitten om te genieten van de sfeer.

De laatste 2 jaar maak ik er veel minder kilometers mee, pak 'm niet meer om boodschappen te doen e.d., vind ik zonde.

Zijn er meer forummembers die >6 jaar in hun Z3 rijden?

Link naar reactie
Oh?

Je maakt me wel nieuwsgierig. Vertel eens dan?

Je eigen tekst Tja:

En als die brandt, geeft dat aan dat de displayunit (met daarin de opgeslagen km-stand) niet bij de auto hoort. Met andere woorden: iemand heeft bij een auto met hoge km-stand een display van een schadeauto met lage km-stand gemonteerd. En, beweerde de nu toch bleke maar nog steeds vriendelijke man, dat kun je op geen enkele manier goed krijgen. Er is maar een goede methode: een nagelnieuwe display monteren, die aanmelden op de auto en presto, de km-stand klopt.

Dit is waar, ondanks dat het bij jouw toen onverklaarbaar aan en uit ging.

Ik heb in de funf een nieuwe moeten bestellen waarbij serienummer etc. van de funf naar munchen verzonden moest worden.

Ik had het eerst geprobeerd met een occasion teller maar dan gaat inderdaad het puntje branden.

Link naar reactie

Ik heb inmiddels wel begrepen dat het bij de nieuwere modellen anders werkt, daar wordt de km stand ook nog in een andere module opgeslagen (weet niet meer waar precies). In de Z3 is dat niet zo.

Ik vroeg het omdat Ramon het deed voorkomen of dat dagelijkse praktijk is bij de dealers.

En, ik blijf me verbazen over dat ledje, wat bedoel je (Ramon) met 'het lampje blijft niet branden! is maar heel even dan gaat ie weer uit maar genoeg om te zien dat er iets niet klopt'?

Als het nou steeds bij het starten even aan zou gaan, maar dat is (bij mij in ieder geval) ook niet zo.

Moet je dan maar toevallig opdat ene moment, ooit een keer, zien dat het brandt?

Ik kan me dat niet voorstellen, want wat heb je nou aan een waarschuwingslampje dat zegt:

[lampje kijkt over zijn linker schouder]

'psst'

[lampje kijkt over zijn rechter schouder]

'kom eens dichterbij'

[lampje fluistert nu in samensweerderstoon]

'even goed opletten...'

lampje gaat aan, lampje gaat uit.

En daarna zie je er nooit meer wat van???

Maar hee, ik heb er weinig ervaring mee dus ik hoor graag van de meer ervaren rotten in het vak!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.