Ga naar inhoud

Te koop op ebay, marktplaats etc.


Aanbevolen berichten

Hoi Jan,

Dat is weer erg vervelend, dat er dus toch nog steeds rotte appels tussen zitten.

Dit setje had je vast al gezien.

nog een setje 2

Ik probeerde nog even de genoemd persoon te vinden op marktplaats, maar misschien

is het ook nog handig als je zijn woonplaats erbij vermeld.

[edit]Ik zie het al, via Google zie ik dat ie uit Silvolde komt[/edit]

Dag Cor,

Ik heb vandaag setje nummer 2 besteld. Van Bartho Braat dus. Volgens mij staat hij hier bekend als aan-de-prijs maar wel goed. Het trieste is dat het een complete set inclusief afdekkapjes is dus ik had die van jou helemaal niet hoeven kopen. Al met al was de set van de bewuste Marktplaats-verkoper en de aanschaf van jouw afdekkapjes samen bijna even duur als de NIEUWE set van Bartho Braat. Afijn, dat zal me leren. B) Dus je moet niet verbaasd staan als straks jouw afdekkapjes hier weer te koop staan.

Link naar reactie
  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb regelmatig spullen besteld uit Duitsland en Engeland en tot op heden geen problemen ondervonden.

Ik betaal wel altijd met Paypal en op geen enkele andere manier, ook hier geen problemen ondervonden.

Tot op heden 1 miskoop voor slechts een paar euro maar dat kwam omdat ik zelf de advertentie blijkbaar niet goed gelezen had B)

Grroeten

Ad

Link naar reactie

mwah ik heb ook wel vaker betaald door gewoon over te maken via een europeesche betaling,no worries.

ik heb zelfs regelmatig zaken gedaan met een pool (die ook nog eens zelf in engeland zat maar de waar kwam dan wel weer uit polen)ook geen probleem.

ook een keer iets uit china (2x zelfs) idd via pay pal geen probleem

ach je moet maar zo denken het hele leven is een gok dus ruk maar aan die zooi :schater:

oe ik bedenk me nu ineens iets

1 keer een zeperd gehad via marktplaats,een distributiedeksel voor een penta b20 met nieuwe keerring.

dus de keerring zat er scheef in en was nog eens niet nieuw en eigenlijk kapot.

ik heb hem gewaarschuwd (nadat ik mn geld terug had)als hij een nieuwe advert zou zetten ik m ging aanpakken als oplichtert.

Link naar reactie

Ik ben ook opgelicht, tenminste dat vermoed ik. :rockon:

Situatie

Op 27 januari plaatste ik een 'gezocht' advertentie op Marktplaats voor zwarte shadowline raamlijsten op onze E39 Touring. Binnen 8 minuten kreeg ik een reactie van onderdelen11@hotmail.com waarin ene meneer Kiers uit Emmen meldt over een set te beschikken (foto keurig bijgevoegd) en mij om een bod vraagt. EUR 60 is genoeg en de deal is rond.

Ik maak het geld over naar 98 90 62 910 en wacht sindsdien af. Telefoontjes niet beantwoord, emails genegeerd. Radiostilte.

Actie

Ik heb de persoon gemaild dat de goederen uiterlijk einde deze week in mijn bezit moeten zijn anders meld ik eea bij Marktplaats. Nu dus al een voorproefje hier. Ik heb een adres waarvan de NAW gegevens kloppen maar dat kan ook een gejatte identiteit zijn, heel simpel om je als iemand ander voor te doen natuurlijk.

Jaja dom om zo maar geld over te maken, was net zo'n bedrag waarvan je denkt ach het is het risico waard :blink:

NB al veel op Ebay.de gedaan, nooit problemen. We kunnen van alles roepen over Duitsers maar zaken doe ik graag met ze.

Link naar reactie
Ik heb de persoon gemaild dat de goederen uiterlijk einde deze week in mijn bezit moeten zijn anders meld ik eea bij Marktplaats.

Ik doe dat ook altijd. Althans... nu lijkt het of ik vaker wordt opgelicht en dat is echt niet zo... Maar klagen bij Marktplaats heeft geen zin. Ik hoor er nooit meer wat van. Hoewel.... Op dit moment (bijna 22:00 uur) staan er ineens geen advertenties meer van hem op Marktplaats. Maar dat kan uiteraard ook toeval zijn...

Link naar reactie
Maar klagen bij Marktplaats heeft geen zin. Ik hoor er nooit meer wat van.

dat vrees ik ook... ach, altijd leuk om een bankrekeningnummer van zo'n oplichtende eikel achter de hand te houden, valt vast nog wel eens een geintje mee uit te halen :rockon:

Link naar reactie

hallo z rijders

wil mij goede ervaring delen over huifkar .de,vorige week een hardtop in duitsland gekocht.

geld over gemaakt naar huifkar ,die hem voor mij besteld heeft en zaterdag opgehaald bij hem thuis.

dus nu een atlantis blauwe hardtop kleur 399 op grijze z3,maarja kleurt tzt wel bij

Link naar reactie

ik dacht dat je de bank altijd opdracht kan geven een betalingsopdracht terug te draaien tot 2 weken na de actie???

nope helaas

als je zelf geld overmaakt dan kun je dat niet meer terug halen.

dit kan alleen bij een automatische incasso .

Link naar reactie
  • Administrator

Of je besteld samen iets met iemand van het forum, en je zorgt dat hij besteld en betaald

en dan betaal je diegene als hij het komt brengen, dat is helemaal veilig...of niet Ferry :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Of wou je gewoon weer even die mooie Z3 van mij zien :thumbup:

Ja klopt :thumbup:

Nope sorry; 56 dagen (8 weken).

Klopt ook :)

Maar ik kijk meestal of je met paypal kan betalen, als jezelf een paypal rekening hebt

kan ook iemand anders jou via paypal betalen, ikzelf vind dit een :thumbup: manier

Link naar reactie
Ik ben ook opgelicht, tenminste dat vermoed ik. :thumbup:

Situatie

Ik maak het geld over naar 98 90 62 910 en wacht sindsdien af. Telefoontjes niet beantwoord, emails genegeerd. Radiostilte.

Actie

Ik heb de persoon gemaild dat de goederen uiterlijk einde deze week in mijn bezit moeten zijn anders meld ik eea bij Marktplaats.

Nou, ik ben zeker genaaid zie http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/...m=1296759778/62

Link naar reactie

Maar als hij zoveel mensen al heeft opgelicht, waarom doet Marktplaats, of waar hij ook geadverteerd heeft er niks aan? Zijn IP is zelfs te zien, het enige wat Marktplaats dan nog hoeft te doen is naar zijn/haar provider te stappen, en vragen om de gegevens. Zal wel niet zo simpel zijn, maar globaal gezien gaat het wel op zo'n manier.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.