Ga naar inhoud

Te koop op ebay, marktplaats etc.


Aanbevolen berichten

Een schandpaal-topic schijnt hier - vrij terecht - niet gewenst te zijn maar het uitwisselen van gedachten mbt de professionle verkopers op de diverse sites lijkt me toch wel vrij handig.

Als ebay-junk heb ik met veel bedrijven contact gehad en iedereen heeft een andere mening over een bepaald bedrijf dus ik verzoek een ieder om zo rustig mogelijk te reageren om zodoende dit topic een kans te geven.

Wil je er zelf eentje toevoegen? Noem svp de volgende punten:

- Naam

- Soort (ebay,internet, shop)

- Oordeel (positief, neutraal, negatief)

- Onderbouwing

Samenvatting volgende posts !

Aixsellent

BA-Carstyling

badge168

blaupunkt-shop.de

Bremgo.com

Bremgo.com

Car-styling-seller

Chrom-freak

herko-de

Huifkar

LISSY-CAR-TUNING-PARTS

Maxxtuning

Maxxtuning

Sani-tuning

Sani-Tuning

Shopping lounge zone

Trend Carbon

XS-power: positief -> De rollbar gekocht maar de CC deed even heel raar, bleek dat de ING een limiet van 0 had ingesteld. Pas na 1,5 week was dat weer hersteld maar no sweat bij deze Engelse vriend. Toen alles was geregeld gaf hij mij gewoon positieve feedback.

Z3Solutions

aangepast door sledgehammer
Link naar reactie
  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Shopping Lounge Zone

e-bay.de

5 weken geleden via e-bay.de bij Shopping Lounge Zone een BMW Business radio besteld. Keurig betaald en tot op heden niks ontvangen.

afbeelding6fd7.png

Ziet er naar uit dat ik ook niks ga krijgen. De beste meneer van Shopping Lounge beweert dat de radio terug is geroepen (zuruck-ruf aktion) naar de fabriek voor het herstellen van een productiefout. En ik ben in het echt Pipo de Clown :hypocritesmiley:

Ik denk dus dat ik naar mn centen kan :lol:

Link naar reactie

Gisteren m'n eerste grote aankoop op e-bay gedaan, een "Persenning - Verdeckabdeckung BMW Z3 - Abdeckung" voor 112 euro. Volgens de verkoper is het gisteren ook meteen verstuurd dus even afwachten hoe dit gaat lopen... I'll be back

e6ac_1_sbol.JPG

UPDATE: was vanmorgen om 11:00u binnen! (uit Dsl) thumbup.gif

Verkoper: aixsellent

Link naar reactie
5 weken geleden via e-bay.de bij Shopping Lounge Zone een BMW Business radio besteld. Keurig betaald en tot op heden niks ontvangen.

afbeelding6fd7.png

Ziet er naar uit dat ik ook niks ga krijgen. De beste meneer van Shopping Lounge beweert dat de radio terug is geroepen (zuruck-ruf aktion) naar de fabriek voor het herstellen van een productiefout. En ik ben in het echt Pipo de Clown :hypocritesmiley:

Ik denk dus dat ik naar mn centen kan :lol:

Je kunt er werk van maken hoor. Kijk maar eens rond op ebay. De meeste verkopers zijn daar wel bang voor.

Link naar reactie
Je kunt er werk van maken hoor. Kijk maar eens rond op ebay. De meeste verkopers zijn daar wel bang voor.

Heb ik al gedaan. E-bay is momenteel aan het kijken wat ze kunnen doen. Ik laat de uitkomst hier nog wel weten. Het blijft alleen super vervelend. Voor de rest heb ik niets te klagen over E-bay in zn algemeenheid. Ik ben een van de grootste fans :kisstogether: Het zijn alleen van dit soort eikels die er af en toe tussen zitten die het verprutsen voor de rest.

Link naar reactie

BA-Carstyling : negatief advies

Veerpootbrug voor S54 besteld. Verkeerd model geleverd en nu al heeeeel lang bezig om de goede toegestuurd te krijgen.

Verkoper reageert steeds niet.

Heb inmiddels claim lopen bij e-bay. Iedere keer dat de verkoper wordt aangemaand door e-bay laat hij weer even iets van zich horen maar daarna weer niet.

Link naar reactie
Heb 2 weken geleden bij "teccar-d" brembo remschijven voor, voor en achter besteld en betaald.... nog niks binnen... heb een mail gestuurd of ze al verzonden zijn, geen reactie terug.. :thumbup: iemand enig idee hoelang het normaal gesproken duurt voordat je ze thuis heb? :kisstogether:

Als je meteen betaald hebt moet het binnen 1 a 1,5 wk toch wel geregeld zijn.

Kijken jullie allemaal wel goed naar de verkoper beoordelingen voordat je iets koopt ?

Tot nu toe heb ik eigelijk nog nooit problemen met E-bay gehad.

Link naar reactie
Maxxtuning : Positieve feedback gegeven

Heb hier mijn Simota Airbox vandaan voor slechts 120 Euro.

Hier ook positieve ervaring met Maxxtuning. Heb ook de Simota airbox hier vandaag.

(Voor 99euro :kisstogether::thumbup: )

Bij "badge168" heb ik Z3 logo's gekocht: Positief.

Als het goed is zijn er op dit moment een setje allu sierpedalen onderweg van ukstylings

Link naar reactie
Als je meteen betaald hebt moet het binnen 1 a 1,5 wk toch wel geregeld zijn.

Kijken jullie allemaal wel goed naar de verkoper beoordelingen voordat je iets koopt ?

Tot nu toe heb ik eigelijk nog nooit problemen met E-bay gehad.

Daar heb ik naar gekeken: 99,5% positief. .. Je zou toch zeggen dat het dan goed moet zitten... ik wacht nog maar even af.. hoop wel dat ik ze voor zondag binnen heb.. anders wordt het geen kanllen in duitsland :kisstogether:

Link naar reactie
Kijken jullie allemaal wel goed naar de verkoper beoordelingen voordat je iets koopt ?

uiteraard. zeker wanneer het om meer gaat dan 2 tientjes. beoordeling was goed maar blijkbaar weigert hij (in mijn geval) problemen op te lossen. Dus als het dan in 99,7% van de gevallen goed geleverd wordt heb je een hoge waardering. De levering was namelijk wel snel ...... alleen verkeerd :kisstogether:

Link naar reactie
BA-Carstyling : negatief advies

Veerpootbrug voor S54 besteld. Verkeerd model geleverd en nu al heeeeel lang bezig om de goede toegestuurd te krijgen.

Verkoper reageert steeds niet.

Heb inmiddels claim lopen bij e-bay. Iedere keer dat de verkoper wordt aangemaand door e-bay laat hij weer even iets van zich horen maar daarna weer niet.

Heel vervelend maar hier hebben wij forumleden wel wat aan. Op de blacklist met dit soort escapades.

Link naar reactie
Daar heb ik naar gekeken: 99,5% positief. .. Je zou toch zeggen dat het dan goed moet zitten
Zegt niet alles want soms is het net koehandel. Zie hieronder, dit kreeg ik nav een neutrale feedback. Inmiddels hebben ze van mij een keurig scherp briefje terug gekregen waarin ik duidelijk heb gemaakt dat ik niet wil liegen om hun er maar mooier uit te laten zien maar er zullen er toch wel een aantal zijn die zich laten overhalen door zoiets.

We recognized that you gave us neutral feedback for the transaction made on Ebay. At professional sellers Ebay counts neutral feedbacks as negative ones and therefore we got an limitation because of your given feedback. As we did our best, we ask you friendly, to take back your neutral feedback. Of course you will get a positive feedback from us.

Your help is very important for the future of our company. Because without Ebay we can?t sell anymore.

We already opened the case of taking back the feedback! You only have to accept this.

Thanks in advance for your understanding.

Link naar reactie

Bremgo.com : Positief......nieuwe versnellingsbak kon het direct ophalen!!! (niet dat ik hem nodig had, maar je weet maar nooit :newblush: )

LISSY-CAR-TUNING-PARTS: Positief....... nieuwe velgen voor onder de 5 serie zelf opgehaald.

Trend Carbon: Positief........ Carbonnen deurklink kapjes binnenkant deur.

Sani-Tuning: Positief......Ik had er wat gekocht maar dat was meer als een jaar geleden, weet ff niet meer precies wat. volgens mij was het de oliedeksel chroom met ///M logo :newblush:

Link naar reactie

Nog een paar:

Car-styling-seller: plus; verkoopt vooral plaksets voor weinig maar goede kwaliteit en leuk om wat dingen te testen.

herko-de: Heeft geen goede naam (95% positief) maar ik had een paar glimmende pedalen binnen 4 dagen in huis. Weet niet of ik hem durf aan te bevelen maar mijn ervaring was goed.

Link naar reactie
Gisteren m'n eerste grote aankoop op e-bay gedaan, een "Persenning - Verdeckabdeckung BMW Z3 - Abdeckung" voor 112 euro. Volgens de verkoper is het gisteren ook meteen verstuurd dus even afwachten hoe dit gaat lopen... I'll be back

was vanmorgen om 11:00u binnen! (uit Dsl) :newblush:

Verkoper: aixsellent

Link naar reactie

blaupunkt-shop.de : positief advies.

Nieuwe BMW Business CD besteld (EUR129,-) , snelle levering alleen onder rembours (kan inmiddels uitgebreid zijn), verzending alleen binnen Duitsland maar middels Huifkar.de geregeld: tevens positieve ervaring mee.

Al met al, van bestelling op Blaupunkt site tot levering door Huifkar via TPG, 5 dagen doorlooptijd. Zo hoort het.

Z3Solutions: neutraal advies

QP hoes en stoneguards besteld, redelijk snelle levering, binnen 10 dgn ontvangen. Rekent hoge verzendkosten (lijkt margeproduct): de bon van US Postal gaf toch echt een lager bedrag aan dan de opslag bovenop de websiteprijs die Z3Solutions hanteerde. Let tevens op invoerrechten, non-EU bestellingen worden belast (dit wist ik vooraf dus geen verrassing).

Link naar reactie

Leuk topic, maar om het netjes en ordelijk te houden toch een paar puntjes:

- SVP je oordeel onderbouwen met eigen feiten, geen mening geven over bedrijven waar je via via iets van gehoord hebt.

- Misschien handig als een mod dit topic regelmatig wilt opschonen zodat het overzichtelijk blijft?

- Maak in de OP een alfabetisch lijstje met de genoemde bedrijven in dit topic, wellicht met link naar de desbetreffende post. Een topic waar je 10 bladzijden moet doorbladeren eer het juiste bedrijf gevonden te hebben, zit niemand op de wachten denk ik. :rolleyes:

- IMHO heeft het alleen zin om bedrijven/particulieren te noemen, die ook echt handelen en actief zijn in BMW artikelen/onderdelen. Om nou een ebay lid te beoordelen die "ooit" eens een OEM ventieldopjeshouder verkocht heeft, is ook weinig zinvol. IMHO, maar dat moeten jullie zelf weten. <_<

- En noem me maar perfectionist, maar als iedereen nou netjes:

Naam

Soort (ebay,internet, shop)

Oordeel (positief, neutraal, negatief)

onderbouwing

noemt, blijft het wel zo duidelijk

Moet zelf nog in mijn geheugen graven voor een paar resencies. :blink: GAME ON!!!

Link naar reactie

Heb via Marktplaats een set orginele BMW velgen opgesnort en dat was een kwestie van FF bellen en ophalen.Daar zitten winterbanden omheen nu.

Verder nog een aankoopje via het forum ook ff contact leggen en ophalen.(domstrebe)

Dan nog via het forum een Hardtopje gescoort ook ff als bovenstaand.

Toen ook nogeens een keer via een naamgenoot en het forum mijn hardtop geruild tegen een met de juiste kleur.

Dus Forumpje is de beste Marktplaats.?!?

greetz wout :D

Link naar reactie
Daar zie ik mijn input niet in terug komen...
Dank aan Marvin (goed bezig) maar ik zal eens kijken of ik die post eens mooi in een soort van schema kan gieten en dan ook bijhouden uiteraard.

Sani-tuning: neutraal/positief -> Vrij snel kon ik 2 dingen kopen (chromen handremknop en deurpinnen) maar het 3e deel wat ik wou was toen niet beschikbaar en ze deden geen moeite om mij toch daarvoor goed te maken terwijl het 2 dagen daarna wel weer op ebay stond.

Chrom-freak: Negatief/neutraal -> Item was niet een pasklare grill maar slechts een rol dikke chrometape. Verkoper gaf aan dat het geretourneerd kon worden maar dat kostte evenveel als de aankoop. Verkoper gaf zelf geen feedback maar dook onlangs wel op omdat ik hem geen positieve feedback had gegeven en hij nu z'n licentie dreigde kwijt te raken.

Link naar reactie
Goed bezig Marvin, meteen aanpakken. :sleepy: Noem mij een zeikerd, maar als er zodadelijk honderden (bij wijze van) bedrijven zijn, wordt het wel een erg lange lijst. Misschien alleen de naam vernoemen met een link naar de post?
Ik ga er morgen eens serieus over nadenken en ik probeer er een overzichtelijk geheel van te maken (alfabetisch?). Heeft dit forum overigens een mooie optie voor tabellen?
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.