Ga naar inhoud

Slip & Grip


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Huub, ik ga nu een paar weken op vakantie waar geen internet is voor zover ik weet. Ik weet dus niet wat de uiteindelijke datum gaat worden maar zet me maar op de lijst. Ik zie het na de vakantie wel. Bedankt alvast. :thumbup:

Link naar reactie
Helaas de 7de niet vol Voor ons heb ik vrijdag de 31ste augustus 2007 tijdelijk vastgelegd.(optie tot maandag)

Martijn

Edwin

Roger

Rob

(S)toploss aka Frank

Huub

Marvin

Martinz3

aangepast door Huub
Link naar reactie
Helaas de 7de niet vol met ZZZ van ons maar de ZZZ/ZZZZ club hebben alles afgehuurd dat weekend.

Kan er niets over vinden op de site.

Het lijkt me trouwens toch leuker om met het forum te gaan.... !!

Zet mij er maar bij voor 31-08-2007

Link naar reactie
Kan er niets over vinden op de site.

Het lijkt me trouwens toch leuker om met het forum te gaan.... !!

Zet mij er maar bij voor 31-08-2007

Klopt is ook niet waar,maar zet je bij de 31ste :schater:

Link naar reactie
Er is nog plaats voor twee personen. :thumbup:

ik sms martinvh wel even, die kan wel een cursus gebruiken :schater:

even een reservering op 1 plekje dus, kom er later op terug..

EDIT: martin is er niet bij, gaat 2 weekjes later met de zaak op slipcursus. Dus plekje weer vrij.

aangepast door MdV
Link naar reactie

Datum vrijdag 31 Augustus staat vast,en de kosten zijn 157 euro P.P

Zijn er mensen die een annuleringsverzekering willen,kosten 5 euro P.P.

Heb voor twaalf mensen besproken zijn dus nog een plaats vrij,wie maakt mij los.

Wil een ieder die zich heeft opgegeven mij een PM sturen met zijn echte naam en leeftijd vermeld.

Zijn er nog drie mensenlid van de ANWB voor de korting.

Gegevens over hoe en wat volgen nog.

NOG EEn PLAATS VRIJ!!!!

aangepast door Huub
Link naar reactie
:blink: Heb nog een dagje verlof los geweekt......dus:

count me in!!

ps. Huub bedankt het initiatief :rolleyes: , ik hoor wel hoe en wat voor de financieen..

Gr.Rene

ZZZet je er bij rene.

Link naar reactie

Huub kun je nog even een toelichting geven op de optionele cascoverzekering? Betekent het aanbieden van deze optie dat de auto gedurende deze dag normaliter feitelijk niet verzekerd is?

Link naar reactie
Huub kun je nog even een toelichting geven op de optionele cascoverzekering? Betekent het aanbieden van deze optie dat de auto gedurende deze dag normaliter feitelijk niet verzekerd is?

Volgens mij ging het over een annuleringsverzekering, maar excuses alvast als ik iets gemist heb. :rolleyes:

Link naar reactie
Volgens mij ging het over een annuleringsverzekering, maar excuses alvast als ik iets gemist heb. :rolleyes:

stond in eerder bericht ook iets over cascoverzekering voor € 12,50.

IMHO wel verstandig omdat standaard verzekeringen dit soort evenementen niet dekken.

Link naar reactie
stond in eerder bericht ook iets over cascoverzekering voor € 12,50.

IMHO wel verstandig omdat standaard verzekeringen dit soort evenementen niet dekken.

Mijn eerdere ervaringen met Prodrive is dat zij een aanvullende verzekering reeds in

hun cursusgeld hebben verwerkt. Ik weet niet hoe dit nu geregeld is bij de ANWB.

Feit is overigens wel dat dit een rijvaardigheidstraining is en geen race/wedstrijd.

Het meest verstandig is dit even met je eigen verzekeringsmaatschappij op te nemen

en dit per mail te laten bevestigen.

Link naar reactie
Feit is overigens wel dat dit een rijvaardigheidstraining is en geen race/wedstrijd.

Het meest verstandig is dit even met je eigen verzekeringsmaatschappij op te nemen

en dit per mail te laten bevestigen.

Heb ik gedaan. Zie reactie tussenpersoon:

Voor wat betreft de casco-dekking; Europeesche geeft aan dat zij een slipcursus zien als de in de voorwaarden uitgesloten snelheidsritten (deze interpretatie zal bij schade m.i. discussie geven). Een uitzondering willen ze niet maken, ook niet tegen een extra premie e/o een verhoogt eigen risico.

Waarop ik mailde

Toch een beetje vreemd, je doet zo’n cursus juist om een schade te voorkomen

Samenvattend, voor de zekerheid doe ik het wel

Link naar reactie

Wacht even de papieren af dan ga ik alles verder proberen te regelen wat betreft anulering en cascoverzekeringen.

Link naar reactie
Wie heeft er zin om een sliptraining te gaan doen.

Lees net de support en dat is een modern maandblad voor mensen met een lichaamlijke beperking(nette uitdrukking voor gehandicapt zijn).Dit blad bied het volgende,

Het gaat om een training van een dag op het ANWB Test-en Trainingscentrum in Lelystad.

In de praktijk wordt aandacht besteed aan:

* juiste zit- en stuurhouding

* afdalen van een gladde helling/scherpe bochten

* maken van een noodstop en uitwijken

* corrigeren van een achterwielspin

* leren omgaan met onder- en overstuur

Voor leden €157 inc koffie,thee en buffetlunch en voor €12,50 is er een cascoverzekering voor je auto.

Animo

Huub

Roger

zzztje

Martijn

Eggybee

(S)toplOss

Crusader

Z3Mrunner

Anja

Marvin

Edwin

Martin

Vrijdag 7 September 2007 (is geanuleerd,vol geboekt door een bedrijf)

NIEUWE DATUM IS VRIJDAG 31 AUGUSTUS 2007 staat nu vast en de kosten zijn 157 euro per persoon

Er is ook een anuleringsverzekering voor €5 per persoon graag even aangeven als je die ook wilt,onder het mom je weet maar nooit.

1 Martijn ,mail ontvangen

2 Edwin ,mail ontvangen

3 Roger ,mail ontvangen vanuit Afrika

4 Rob .mail ontvangen

5 (S)toploss aka Frank , mail ontvangen

6 Huub

7 Marvin ,mail ontvangen

8 Martinz3

9 Anja ,mail ontvangen

10Eggybee

11Rene

Waarom sta ik niet als zijnde mail ontvangen erbij ^_^ wat denk je dat het kost zo,n pm met een vodavone kaartje :m::schater: aangepast door Huub
Link naar reactie
count me in, s'il vous plait (als er nog plek is).. net bijna uit de bocht gevlogen! ^_^

Het Lot was je goed gezind ;)

En even voor de duidelijkheid, de volgorde is eerst een slipcursus en dan pas uit de bocht vliegen. Niet andersom :m:

Link naar reactie
count me in, s'il vous plait (als er nog plek is).. net bijna uit de bocht gevlogen! :m:

Lotte je staat erbij. ^_^

Het aantal van twaalf is bereikt en er is helaas niet meer plaats voor de 31ste augustus

Link naar reactie
Waarom sta ik niet als zijnde mail ontvangen erbij ^_^ wat denk je dat het kost zo,n pm met een vodavone kaartje :m::schater:

Relaxt man je bent op vakantie ist mooi in Afrika B) ;)

aangepast door Huub
Link naar reactie

Nog even ter aanvulling er is een anuleringsverzekering die €5 kost,en een voor €12,50 kan je een cascoverzekering afsluiten voor je auto.

Je kan ook bij je verzekeringsmaatschapij informeren dekking bied voor rijvaardigheidstrainingen op een afgesloten terrein,zonder dat er sprake is van wedstrijd en/of snelheidselementen.

Zal ik sowieso voor iedereen een anuleringsverzekering afsluiten??

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.