Ga naar inhoud

Slip & Grip


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Willen jullie in het topic nog jullie gewicht en taillemaat vermelden ivm Slip & Grip.

Ga SAP de gegevens plaatsen.

Gelukkig had Huub zaterdag zijn meetlint bij dus mijn gegevens heeft ie.

Link naar reactie
Ik had graag meegewild! Een goede slipcursus met eigen auto wil ik nog steeds een keer doen, helemaal met alleen maar Z3's! :newblush:

Is er nog meer animo? Misschien dat ik dan een extra dag kan plannen?

open een new topic met poll? :kisstogether:

Link naar reactie

Mijn zoon werd afgelopen maand 18. Drie dagen erna had ie zijn rijbewijs en nog eens drie dagen verder zijn eigen auto(otje) een Opel Corsa 1.2.

Ik heb hem een rij- en slipcursus cadeau gedaan die hij ten laatste volgende maand moet opnemen. Ik weet nog heel goed hoe mijn eerste rij avonturen waren en ik wil hem niet dezelfde fouten laten maken...

Link naar reactie

Met alle respect mensen, een (anti) slipcursus is zinnig, heel zinnig, maar niet zaligmakend.

Veerle en ik doen al jaren consequent elk jaar een (herhalings) anti-slipcursus. Niet alleen omdat het zinnig is, maar ook omdat het leuk is.

Toch zeg ik: mensen, een cursus is toch echt anders dan de werkelijkheid. Je weet vantevoren dat de slip komt, je bent er op voorbereid. Da's toch wel anders.

In werkelijkheid komt het volkomen onverwacht en vooral snel. Dan is het te hopen dat je automatisch en snel het geleerde in praktijk kunt brengen, maar dat blijft afwachten.

Dat een cursus zinnig is mag duidelijk zijn; zonder cursus weet je zeker dat je er niets mee kunt. Maar laten we niet zo'n cursus bestempelen als per definitie reddend.

Link naar reactie

Twee niet zulke gelukkige mensen hebben zich afgemeld,Met Lotte had ik vand e week al contact(en leuk als je komt :rolleyes: )en al een vervanger voor geregeld,Timan is de vervanger.

Net ook een vervelende mail ontvangen van Stoploss(Frank)dat hij een hartinfarct heeft gehad,ondertussen ook al gedottert en het gaat goed/redelijk naar omstandigheden,hij maakt er zelf niet een melding van maar mag het wel melden.

Via deze weg sterkte voor beide.

Heb voor Stoploss zijn plaats Maik de plaats aangeboden.

aangepast door Huub
Link naar reactie
Net ook een vervelende mail ontvangen van Stoploss(Frank)dat hij een hartinfarct heeft gehad,ondertussen ook al gedottert en het gaat goed/redelijk naar omstandigheden,hij maakt er zelf niet een melding van maar mag het wel melden.

Via deze weg sterkte voor beide.

shit hé. vandaag zou Frank (misschien) bij ons langskomen en nu lees ik dit.........................

Frank en familie,HEEL VEEL STERKTE EN VOORAL BETERSCHAP...

Link naar reactie
Heb voor Stoploss zijn plaats Maik de plaats aangeboden.

super dat je aan mij dacht

Ik heb je geprobeerd te pm'en maar je pmbox is vol.

Ik vertrek over 3uur met vakantie, dus ik kijk morgen op vakantie even na of ik vrijdag toch wel zeker kan (dit ivm. nieuwe collegejaar wat van start gaat).

Maar ik ga er vanuit dat ik er bij ben :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

1 Martijn ,

2 Edwin ,

3 Roger ,

4 Rob

5 Maik

6 Huub

7 Marvin ,

8 Martinz3

9 Anja ,

10Eggybee ,

11Rene99,

12Timan,

Heb van een ieder alles ontvangen en heb alles ook met de ANWB geregeld.

Link naar reactie

Scheelt 12 pm's, dus lekker efficient om het in 1 keer te melden.

En ik vind het als thuisfront ook wel fijn om te lezen dat alles goed geregeld is, thanks Huub :thumbup:

Ik hoop dat jullie er heel veel plezier aan beleven en de auto's en deelnemers (net als vrouwen, gaan auto's voor ;) ) weer heelhuids terugkomen. ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.