Ga naar inhoud

Slip & Grip


Huub

Aanbevolen berichten

Nog even ter aanvulling er is een anuleringsverzekering die €5 kost,en een voor €12,50 kan je een cascoverzekering afsluiten voor je auto.

Je kan ook bij je verzekeringsmaatschapij informeren dekking bied voor rijvaardigheidstrainingen op een afgesloten terrein,zonder dat er sprake is van wedstrijd en/of snelheidselementen.

Zal ik sowieso voor iedereen een anuleringsverzekering afsluiten??

ja en voor mij ook casco svp <_<

Link naar reactie
  • Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb voor het gemak voor iedereen een anulering- en een cascoverzekering afgesloten.

Vanavond als ik niet in de auto zit dan maak ik er een langer verhaal van wat betreft de cascoverzekering <_<

Link naar reactie

Sorry, ik heb eventjes niet op het forum gezeten en ben een beetje laat met melden.

Ik ben ANWB-lid (mocht dit nog uitmaken met brtrekking van de korting).

Ik heb een dagje vrij genomen !!

Ik stuur je nog even een PM.

Link naar reactie

Iedereen heeft toch casco verzekering voor het gemak....

(Beter een beetje extra verzekerd, anders zal je zien dat je toch terughoudend bent met sommige oefeningen omdat je schade probeert te voorkomen)

Link naar reactie
Iedereen heeft toch casco verzekering voor het gemak....

(Beter een beetje extra verzekerd, anders zal je zien dat je toch terughoudend bent met sommige oefeningen omdat je schade probeert te voorkomen)

Klopt, ik had de laatste paar reply's nog niet gelezen! :thumbup:

Link naar reactie

Nog even het verzekerings verhaaltje zover ik het begrijp,

Met een casco verzekering(12,50) vergoed de ANWB de opgelopen schade, mits je via een formulier kan aantonen dat je verzekerings maatschappij je niet dekt bij een slipcursus.

Misschien zijn sommige dan dubbel gedekt maar dit is de eenvoudigste oplossing zonder al te veel poespas van wie wel en wie niet een verzekering wil.

Start topic is geupdate

aangepast door Huub
Link naar reactie
Misschien zijn sommige dan dubbel gedekt maar dit is de eenvoudigste oplossing zonder al te veel poespas van wie wel en wie niet een verzekering wil.

liever dubbel dan achteraf ontdekken dat je niet verzekerd was. Zijn ook de kosten niet.

Weet niet of jij vooraf financieel iets moet regelen maar laat even weten of wij vooraf iets aan jou moeten betalen.

Link naar reactie
Weet niet of jij vooraf financieel iets moet regelen maar laat even weten of wij vooraf iets aan jou moeten betalen.

Precies... Zie ook PM.

Link naar reactie

Ben in een goede bui en ik trakteer jullie op deze cursus :lol: ,

,

.

.

.

.

.

.

.

.

zal een dezer dagen jullie mijn rekeningnummer PMen en dan stort ik het op de rekening van de ANWB.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo Huub,

Ik weet niet wat voor PM je wilt ontvangen maar als je wilt kan ik er wel een sturen :nono: ??

Ik wil nog graag gewoon meedoen. :rolleyes:

Graag je naam en leeftijd kan ik die gegevens aan de ANWB doorsturen.

Betaalgegevens komen nog voor een ieder.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hallo? Dan ook gelijk alle maten, net als bij vrouwen: schouders, borstomvang, taille en heupen!

Ik zal Ed vanavond opmeten en dan zeggen dat het voor een verrassing is hahaha.

Ga ik vanavond Frank opmeten en zeggen dat het voor een slipcursus is... ;)

:schater::schater:

.

.

.

.

.

.

.

.

Sorry, :kisstogether: en dan ook nog in een topc waar ik niks te zoeken heb.

Maar ik zag het zo helemaal voor me, Nadia met een meetlintje en Ed... ach, laat ook maar :blink:

In ieder geval allemaal veel plezier de 31e!

Link naar reactie
Willen jullie in het topic nog jullie gewicht en taillemaat vermelden ivm Slip & Grip.

Ga SAP de gegevens plaatsen.

Is dat alvast voor de kist of is dit een grapje :thumbup:

PS: ik weet nog steeds niet waar het is :D maar ik zal iets gemist hebben?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.