Ga naar inhoud

Slip & Grip


Huub

Aanbevolen berichten

En het geeft 12 mensen de mogelijkheid om hierop met een bedankje te reageren.

Lekker de total posts count boosten.

Dus bij deze...: Bedankt voor de mededeling !! We zien elkaar vrijdag a.s.!!

Link naar reactie
  • Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En er zijn andere namen toegevoegd,Roger!!!!!!!En een ieder ander waardeerd het wel en jij als enige niet en dan alleen 0mdat ik niet mee was op de knaldag.Roger!!!!!

En zelfs Nadia is aardig". :thumbup:

Link naar reactie
En er zijn andere namen toegevoegd,Roger!!!!!!!En een ieder ander waardeerd het wel en jij als enige niet en dan alleen 0mdat ik niet mee was op de knaldag.Roger!!!!!
Waaruit blijkt mijn onvrede en anti waardering, ik spreek je vrijdag nog wel in Assen :D :thumbup: en die is voor Reinate anders krijgen we dat weer :schater:
Link naar reactie
dit is de uitslag van de knalrit Duitsland.. jammer :D vrienden :thumbup:

Euhhh....die heb jij toch helemaal niet afgemaakt die rit :schater: ...en dan ben ik zeker gediskwalificeerd dat ik niet in het rijtje voorkom :schater:

Jongens heel veel plezier a.s. vrijdag !!!

Link naar reactie
Waaruit blijkt mijn onvrede en anti waardering, ik spreek je vrijdag nog wel in Assen :D :thumbup: en die is voor Reinate anders krijgen we dat weer :schater:

Ga jij naar Assen dan Roger, wij gaan naar Lelystad volgens mij !?! ;) :D

Link naar reactie
Ik probeer ook ff te komen en dan wat te filmen, hoe laat begint het feest eigelijk ??

8.45 uur aanwezig, tot 16.30 uur Ruud !

Filmen zou mooi zijn natuurlijk !!! <_<:thumbup:

Link naar reactie
Vooraf theorie tot ??? uur. Lijkt mij minder boeiend om te filmen...

Dat is inderdaad een goeie Rob. Toen ik hem deed was de theorie inderdaad tot een uurtje of 12 - 12:30. Pas na de lunch wordt er gereden. Aangezien ze de toeschouwers in de ochtend niet vrij over de baan laten boenen is het niet heel aantrekkelijk om er zo vroeg al te zijn.

Misschien moeten we nog navragen of filmen en foto's maken is toegestaan. Ik dacht me te herinneren dat er op de website staat van niet, maar als je het even van te voren vraagt en niet met een prof cameracrew komt dan is het wel ok. De vorige keer heeft Chris ook een filmpje geschoten.

Link naar reactie

het is bijna zover...

voor degenen die in het topic of bij de ANWB op zoek gaan naar het adres voor de satnav:

ANWB Test- en Trainingscentrum Lelystad

Talingweg 120

8218 NX Lelystad

:holiday:

Martijn: Blijf je de hele dag? of nok je weer halverwege af? :schater:

PS ik blijf de hele dag ^_^

Link naar reactie

heel veel plezier morgen en hou de zzz heel. ^_^

en natuurlijk willen we veel foto's EN filmpjes zien..... :holiday:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.