Ga naar inhoud

Slip & Grip


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

7 september is m'n jongste dochter jarig ! Kan ik niet maken niet thuis te zijn ! :thumbup:

8 september beter voor mij ! Misschien 2 dagen te plannen ??? :rolleyes:

Link naar reactie
7 september is m'n jongste dochter jarig ! Kan ik niet maken niet thuis te zijn ! :thumbup:

8 september beter voor mij ! Misschien 2 dagen te plannen ??? :rolleyes:

dat is vervelend dacht aan je genoemde data.,

Maar als er animo is voor zaterdag de 8ste,laat maar horen voor een 2e dag hou eerst 7 sep wel aan.

Link naar reactie
dat is vervelend dacht aan je genoemde data.,

Maar als er animo is voor zaterdag de 8ste,laat maar horen voor een 2e dag hou eerst 7 sep wel aan.

Voor sommigen is 2 dagen nog te weinig :unsure: maakt mij niet uit vrijdag of zaterdag, of toch wel :thumbup: eigenlijk liever zaterdag :rolleyes:
Link naar reactie
Vrijdag 7 september dus. Heel vervelend, maar er zullen altijd mensen zijn die willen maar niet kunnen op welke datum dan ook.

Is ook wat ik ga doen,het organiseren voor de 7de,maar als er nog meer mensen zijn die willen gaan die op de 8ste september wil die lijst wel bijhouden.

Link naar reactie
Is ook wat ik ga doen,het organiseren voor de 7de,maar als er nog meer mensen zijn die willen gaan die op de 8ste september wil die lijst wel bijhouden.

:rolleyes: HuuberdeHuub ! :thumbup:

Link naar reactie

De 7de september is vol en de rest van September ook,heb de volgende datum kunnen krijgen vrijdag 31 Augustus.

Roept u maar.

Link naar reactie
De 7de september is vol en de rest van September ook,heb de volgende datum kunnen krijgen vrijdag 31 Augustus.

Roept u maar.

dus 7 sept is geschrapt, of zit deze vol met forummers?

Anyway, ik ben er graag bij: 31 augustus prima! :rolleyes:

Link naar reactie
dus 7 sept is geschrapt, of zit deze vol met forummers?

Anyway, ik ben er graag bij: 31 augustus prima! :rolleyes:

is mij ook niet helemaal duidelijk maar als het 31/8 wordt ipv 7/9 ben ik er nog steeds bij <_<

Link naar reactie

<_<

Heb jij laatst niet een slipcursus gehad ? :schater: :D

slip wel, cursus niet :rolleyes:

z330qp017mediumcg9.jpg

Shot with EX-M2 at 2007-06-28

openbare weg bleek namelijk niet juiste plek voor de slipcursus van deze piloot ;) al dat andere verkeer en die vangrails :m:

Link naar reactie

Helaas de 7de niet vol met ZZZ van ons maar de ZZZ/ZZZZ club hebben alles afgehuurd dat weekend.

Voor ons heb ik de 31ste augustus 2007 tijdelijk vastgelegd.(optie tot maandag)

Martijn

Edwin

Roger

Rob

(S)toploss aka Frank

Huub

Marvin

aangepast door Marvin
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.