Ga naar inhoud

zzzmikkeltje meet and greet


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij komen zeker.

kristafred

Gezellig!

:rolleyes:

helemaal met sas eens,ik zal post 1 even aanpassen ;) :)

Link naar reactie
Ik kom trouwens in mijn eentje ! Nog even lekker genieten van een vette hap voordat ik de volgende dag op vakantie ga :thumbup: !

aangepast :thumbup:

Link naar reactie
Helaas, ik moet me afmelden net terug van vakantie en erg druk druk druk...

Groet,

Roger

Jij komt gewoon!!! Niet lullen!!!

Link naar reactie
Ik werk niet voor Pa Martin ik moet het zelf doen :blink::schater:

Jij hebt geld zat.... Je kan best even een extra mannetje laten komen i.p.v. zelf werken! :schater:

Link naar reactie
Helaas, ik moet me afmelden net terug van vakantie en erg druk druk druk...

Groet,

Roger

jammer Roger.volgende keer beter....en wat doe ik nou met die Big Mac?????

Link naar reactie
jammer Roger.volgende keer beter....en wat doe ik nou met die Big Mac?????

Als je 'm nu al hebt liggen loopt ie tegen die tijd zelf wel naar Friesland denk ik :thumbup:

Link naar reactie
Als je 'm nu al hebt liggen loopt ie tegen die tijd zelf wel naar Friesland denk ik :thumbup:

:schater: :schater: 't begint al te bewegen :schater: :schater:

Link naar reactie

we hebben een warm en koud buffet(kosten;kleine bijdrage)

zijn er nog mensen die willen komen?

inschrijven kan tot zondag 5 augustus (weten we hoeveel we 's maandags moeten maken) :m:

Link naar reactie
we hebben een warm en koud buffet(kosten;kleine bijdrage)

zijn er nog mensen die willen komen?

inschrijven kan tot zondag 5 augustus (weten we hoeveel we 's maandags moeten maken) :m:

Het lijkt me zo super leuk Diana of was dit Willy???

Maar waarschijnlijk vertrek ik de zaterdag ervoor naar Scandinavië (Kopenhagen en Stockholm) om wat boten te verkopen, en kan ik er helaas niet bij zijn!

Dus ik hoop dat je niet echt speciaal voor mij vochtige toiletdoekjes hebt gehaald!!!??

Link naar reactie
Maar waarschijnlijk vertrek ik de zaterdag ervoor naar Scandinavië (Kopenhagen en Stockholm) om wat boten te verkopen, en kan ik er helaas niet bij zijn!

Zoooo.... dat ga je mooi niet menen hè, eerst een grote bek dat Roger niet komt en dan zelf afhaken.

Dat gaat mooi niet door, dat snap je wel. Desnoods komen we je persoonlijk halen in Scandinavië... mooi ritje voor met de Z :D.

Maar... ff serieus, je zorgt maar dat je er bent, rij je maar wat harder op de terugweg :m:

Wanneer moet ik je anders een "stomp" geven voor je opmerking in het kattentopic... <_<

Link naar reactie
Hoe klein is klein ongeveer... :m:

Weet ik hoeveel ik van tevoren moet pinnen <_<

Zet die mooie rit door Italië maar uit je hoofd heb je straks geen geld meer voor :D wat mij betreft eet je mijn Big Mac op betaal ik hem wel :blink:
Link naar reactie
Zet die mooie rit door Italië maar uit je hoofd heb je straks geen geld meer voor :blink: wat mij betreft eet je mijn Big Mac op betaal ik hem wel ;)

Hoe gul :m:

Maaru, die inmiddels zelf lopende Big Mac van jou laat ik toch liever aan me voorbij gaan :D .

Ik geef wel een keer wat minder gas in Italië, hoewel, mijn 2.8 zuipt sowieso al minder dan die M van jou ;)

P.S. Weet je zeker dat je niet komt... <_< ?

Link naar reactie
Het lijkt me zo super leuk Diana of was dit Willy???

Maar waarschijnlijk vertrek ik de zaterdag ervoor naar Scandinavië (Kopenhagen en Stockholm) om wat boten te verkopen, en kan ik er helaas niet bij zijn!

Dus ik hoop dat je niet echt speciaal voor mij vochtige toiletdoekjes hebt gehaald!!!??

dat meen je niet ,Martin.

eerst patrick die naar de ardennen gaan, dan Roger die met zaken bezig is,Richard(topertjez3) zit nu in 't vliegtuig rchting Turkije,en nu ga jij bootjes verkopen......ik hoop niet dat er nog meer ''afvallen'' :)

jammer martin dat je niet komt,volgende keer beter. ;)

en nu zit ik dus met 3 dozen vochtige toiletdoekjes en een lopende Big Mac.....zet ze wel op marktplaats. :schater: :schater:

Link naar reactie
Hoe klein is klein ongeveer... :m:

Weet ik hoeveel ik van tevoren moet pinnen ;)

er komt een potje te staan en daar kan je ''doneren''

en wat je doneert,tja dat moet je zelf weten :) ;)

Link naar reactie
schopje....

Auw!!! :foto:

Wij hebben zo'n soort advent-kalender gemaakt. Iedere dag mag er een vakje open totdat het maandag is :(.

En als het gaat zoals het KNMI het wil, gaat zelfs het weer meewerken.

Dus, voor iedereen des te meer reden om te komen :unsure: .

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.