Ga naar inhoud

zzzmikkeltje meet and greet


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je morgen toch mee wil kom ik er wel even een waterpompje op lokatie inzetten :wave:

Davidsz3 is wel aanwezig vanavond :thumbup:

Link naar reactie
Dat klopt met dank aan Ruud :wave::m: ;) (de redder in nood).

wat moeten we toch zonder Ruud........mijn xenon-verlichting aan de linkerkant is kaduk,mag Ruud vandaag ook even naar kijken... :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Link naar reactie
wat moeten we toch zonder Ruud........

Nu maar hopen dat het idd alleen de waterpomp is en niet de radiateur :thumbup: ..want dan ben ik wel verder van huis..maar we houden goede hoop !

Ik dacht dat vakanties altijd zo lekker rustig begonnen...maar niet die van mij... :schater:

Link naar reactie
Nu maar hopen dat het idd alleen de waterpomp is en niet de radiateur :wave: ..want dan ben ik wel verder van huis..maar we houden goede hoop !

Ik dacht dat vakanties altijd zo lekker rustig begonnen...maar niet die van mij... :schater:

ik zal met je mee hopen :schater: :schater: ik zie 't vanavond wel of 't gelukt is.

we zijn er helemaal klaar voor,wat ons betreft mogen ze komen..... :thumbup:

pb040017mn3.jpg

Link naar reactie
Helaas helaas...de reparatie gaat vandaag niet meer lukken...dus kan er helaas niet bij zijn vanavond !

Wens jullie heel veel plezier vanavond en natuurlijk wel veel :thumbup: maken he !!

jammer David. ik zou heel veel foto's maken. Renez3 is er al.

Link naar reactie

Nu maar hopen dat er het komende half uur niet veel gebeurt hier op het werk en de weergoden me niet in de steek laten, dan ben ik voor zessen topless in Berghem !

Link naar reactie
Nu maar hopen dat er het komende half uur niet veel gebeurt hier op het werk en de weergoden me niet in de steek laten, dan ben ik voor zessen topless in Berghem !

Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan mannen die in hun blote bast in een eetgelegenheid verschijnen :thumbup:.

Link naar reactie
Weer laat maar ik ga nu rijden tot zo :thumbup:

ben jij nou nog niet weg?......

geintje tot zo :schater:

Link naar reactie
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan mannen die in hun blote bast in een eetgelegenheid verschijnen :thumbup:.

:schater: :schater:

Link naar reactie
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan mannen die in hun blote bast in een eetgelegenheid verschijnen ^_^.

Zou je deze lekkere vent de deur uit sturen SaZZZ !???! :schater:

53rqf6r.jpg

.

.

.

.

.

.

.

.

Veel fun vanavond allemaal !!! B) :wave:

Link naar reactie

Het eten is heerlijk! En het is gezellig!

Groetjes, Nadia (illegaal hier op de laptop)

Link naar reactie

hej allihopa! så mycket fröjd!!!

hälsar van Martin uit Stockholm!

Link naar reactie
hej allihopa! så mycket fröjd!!!

hälsar van Martin uit Stockholm!

heb je daar ook een woordenboek bij?

je mist vandaag echt iets,Martin.

't is zzzuper gezzzellig

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.