Ga naar inhoud

zzzmikkeltje meet and greet


zzztje

Aanbevolen berichten

Dat zijn een hoop big mac's, ik zie liever wat anders B)

PS, foto speciaal voor Huub herhaald :wave:

En op speciaal verzoek van Rob door Rob weggehaald. :wave:meer macht op het forum dan thuis ^_^ :schater:

aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Diana en Willy, het was helemaal top :wave:

Bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorgen!!!!

Hopelijk hebben jullie het, ondanks al het geren, zelf ook een beetje naar jullie zin gehad ^_^

Tot een volgende keer B)

Geren ;) leg eens uit wat heb ik gemist :)
Link naar reactie

Diana en Willy, het was allemaal goed geregeld.

- Goede ontvangst met parking assistentie :newblush:

- Een mooi terras :thumbup:

- Super eten en drinken

- Taart na.

Alle aanwezige forumleden, bedankt voor de gezelligheid. Tot de volgende keer !!

Link naar reactie
Zie je nou wel !!! Dus Edwin en ik hadden gewoon toch gelijk (zoals altijd natuurlijk hè!!!) Sorry... :newblush:

:schater::schater::schater: was ik overtuigend of niet??!!! (even voor de anderen ->) wist ik veel dat ik betrapt was bij het illegaal tikken maar jullie geloofden me uiteindelijk wel. nou, zeg dat dat knap is, twee van die superkritische mannen overtuigen van mijn onschuld.... de :thumbup::wave: ;) blikken werkten goed!! :harhar:

Link naar reactie
Geren :harhar: leg eens uit wat heb ik gemist ;)

Voor alle gasten was het heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal super: echt fantastisch lekker eten, helemaal in stijl opgemaakt (foto's volgen nog), lekker drinken naar keus, leuk gezelschap en de z-tjes binnen handbereik. We hebben getimed hoe lang Willy heeft gezeten: 1 minuut en 48 seconden (toch Willy? ;) ). Oftewel, altijd leuk om een feestje te geven maar de gastheer en -vrouw lopen zich helemaal uit de naad! En dat was hier dus niet lopen maar rennen!!

(Overigens even half :thumbup: : zijn er meer liefhebbers voor het recept voor de nasi? anders graag per pm als het kan? eh... dan wel in 2-persoons hoeveelheden want ik ben geen ster in rekenen)

Kortom, iedereen die er niet bij was heeft zeker wat gemist! Nogmaals bedankt voor alle moeite, een dikke :newblush: en groot :wave: voor Diana en Willy!

Link naar reactie
:schater::schater::schater: was ik overtuigend of niet??!!! (even voor de anderen ->) wist ik veel dat ik betrapt was bij het illegaal tikken maar jullie geloofden me uiteindelijk wel. nou, zeg dat dat knap is, twee van die superkritische mannen overtuigen van mijn onschuld.... de :newblush::thumbup::wave: blikken werkten goed!! ;)

hmhm :harhar: ik geloofde je bijna

Het was heerlijk en heerlijk gezellig gisteren. Vanmorgen nog een erg vol gevoel van binnen ;)

Link naar reactie

Gisterenmiddag -en avond perfect ontvangen, dit was voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste keer!!

Nadia en Willy; h'stikke goed georganiseerd, bedankt voor het lekkere eten en drinken

Ben benieuwd naar de foto's.

Veel leuke mensen ontmoet en mooie ZZZ'tjes gezien echt een herhaling waard.

Verder groeten aan iedereen, kan nog niet ale namen plaatsen maar dat komt nog wel.

Marly en Fer

:newblush:

Link naar reactie
Gisterenmiddag -en avond perfect ontvangen, dit was voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste keer!!

Diana en Willy; h'stikke goed georganiseerd, bedankt voor het lekkere eten en drinken

Ben benieuwd naar de foto's.

Veel leuke mensen ontmoet en mooie ZZZ'tjes gezien echt een herhaling waard.

Verder groeten aan iedereen, kan nog niet ale namen plaatsen maar dat komt nog wel.

Marly en Fer

:newblush:

Link naar reactie
Geren :thumbup: leg eens uit wat heb ik gemist :newblush:
En dat was hier dus niet lopen maar rennen!!

Oké, niet handig getikt, maar Nadia had 'm dus wel gewoon begrepen :wave:.

Voor de duidelijkheid, ter voorkoming van meerdere vragende blikken heb ik er maar een - tussen ge-edit

Link naar reactie
Nadia en Willy; h'stikke goed georganiseerd, bedankt voor het lekkere eten en drinken

hihi bedankt voor de eer maar je hebt het al hersteld in je volgend post zag ik! Ach het zijn dezelfde letters maar in een andere volgorde....

Link naar reactie
hihi bedankt voor de eer maar je hebt het al hersteld in je volgend post zag ik! Ach het zijn dezelfde letters maar in een andere volgorde....

Sorry Diana, er waren zoveel namen te onthouden, ben beter in automerken

Fer

Link naar reactie

maakt toch niet uit, jij onthoudt tenminste de letters nog! Ed en ik hebben nog regelmatig gesprekken, ongeveer van: N: hoe heette die jongen nou joh, met dat shirt met die letters en die wilde haren? E: eh... die met die blauwe roadster? N: weet ik veel, hij zat op die stoel bij de plantenbak en zijn zonnebril lag links naast zijn glas. E: geen idee wie je bedoelt, waar kwam hij vandaan? N: ja dat onthou ik allemaal niet, hij had bruine schoenen aan, best wel mooie, die zou jij ook leuk vinden. zijn vrouw had iets wits aan met een ketting met grote kralen. Hoe heet ie nou joh, ik dacht Rick. En zijn vrouw heet geloof ik Jantine. E: .......?? N: ze gingen als eerste weg. E: aaaaaaah, ja met die zwarte roadster met invidual interieur en een schnitzel uitlaat! Dat is (fictieve naam voor dit voorbeeld) Ronald en zij heet Annemiek. N: oh, ja kan wel.

Herkenbaar??

Afijn hoe dan ook, het maakt dus niet uit wie wie is, je hebt een leuke gemeenschappelijke hobby met zijn allen! En zet al die zetjes en mensen bij elkaar en je hebt een gezellige meeting! Eenvoudig concept, werkt altijd. En het voelt nooit als een 'herhaling van Zet-en'. (Zo en nu ga ik weer aan het werk na al dat gezwets....)

Link naar reactie

De taart was heerlijk, alleen wat lastig aan te snijden met een massieve bovenlaag van 1cm chocola. De meester moest het dus ff voordoen.

imgp1870smallzq0.jpg

En toen mocht ik het overnemen

imgp1881smallhs4.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.