Ga naar inhoud

zzzmikkeltje meet and greet


zzztje

Aanbevolen berichten

Auw!!! :wave:

Wij hebben zo'n soort advent-kalender gemaakt. Iedere dag mag er een vakje open totdat het maandag is :foto:.

En als het gaat zoals het KNMI het wil, gaat zelfs het weer meewerken.

Dus, voor iedereen des te meer reden om te komen :( .

Willy zit al 2 dagen op teletext te kijken, 't MOET maandag gewoon een stralende dag worden.. :unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Willy zit al 2 dagen op teletext te kijken, 't MOET maandag gewoon een stralende dag worden.. :thumbup:

Diana en Willy (en natuurlijk allen die ook komen op het smikkelfestijn),

We wensen jullie een heerlijk zonnige en een heel gezellige dag toe.

De eerst komende smikkledag zijn we ook van de partij.

:foto:

Link naar reactie
Diana en Willy (en natuurlijk allen die ook komen op het smikkelfestijn),

We wensen jullie een heerlijk zonnige en een heel gezellige dag toe.

De eerst komende smikkledag zijn we ook van de partij.

:thumbup:

daar hou ik je aan Marcel.

en jullie een hele fijne vakantie :foto: :foto:

Link naar reactie
daar hou ik je aan Marcel.

en jullie een hele fijne vakantie :thumbup: :foto:

Omdat ik maandag niet kan komen, kom ik wel een ander keerte "gewoon" langs... wanneer zijn jullie open en dicht?

Link naar reactie
Omdat ik maandag niet kan komen, kom ik wel een ander keerte "gewoon" langs... wanneer zijn jullie open en dicht?

Omdat je maandag niet komt kun je altijd even van tevoren bellen Martin, dan zorgen ze dat ze dicht zijn :thumbup:

Link naar reactie
Omdat ik maandag niet kan komen, kom ik wel een ander keerte "gewoon" langs... wanneer zijn jullie open en dicht?

we zijn dinsdag t/m zondag geopend van 11.30u t/m 22.00u en we zijn zelf altijd aanwezig.

dan zal ik de dvd en cd van de maas en waalrit voor je apart houden :newblush:

Omdat je maandag niet komt kun je altijd even van tevoren bellen Martin, dan zorgen ze dat ze dicht zijn :party:

:schater: :schater: :schater:

Link naar reactie
Omdat je maandag niet komt kun je altijd even van tevoren bellen Martin, dan zorgen ze dat ze dicht zijn :thumbup:

Speciaal voor jou Edwin, zal ik geen inkoppertjes meer plaatsen :schater::schater:

Link naar reactie
Speciaal voor jou Edwin, zal ik geen inkoppertjes meer plaatsen :schater::schater:

benieuwd hoelang je dat vol hou :schater: :schater:

Link naar reactie
benieuwd hoelang je dat vol hou :schater: :schater:

Waarom?? Denk je dat ik dat niet lang vol zal houden??

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Waarom?? Denk je dat ik dat niet lang vol zal houden??

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

minimaal een week ;) :schater:

Link naar reactie
Ik heb wat zon meegenomen uit zuid-frankrijk en de laatste week gevast, ik hoop dat er genoeg voer is :foto:

er is genoeg hoor Ruud.welcome back ;) <_< :foto: tot maandag

Link naar reactie
Helaas, ik moet me afmelden net terug van vakantie en erg druk druk druk...

Groet,

Roger

jammer Roger.volgende keer beter....en wat doe ik nou met die Big Mac?????
Als je 'm nu al hebt liggen loopt ie tegen die tijd zelf wel naar Friesland denk ik ;)
Ik heb wat zon meegenomen uit zuid-frankrijk en de laatste week gevast, ik hoop dat er genoeg voer is <_<

Er loopt nog ergens een Big Mac onderweg naar Friesland Ruud, misschien kun je die meenemen?

Link naar reactie
Er loopt nog ergens een Big Mac onderweg naar Friesland Ruud, misschien kun je die meenemen?

Sterker nog, die kwam ik op de terugreis tegen ter hoogte van Brussel, ik kon hem jammer genoeg niet meer ontwijken. hij is nu zo plat als een duppie :schater:

Link naar reactie
Sterker nog, die kwam ik op de terugreis tegen ter hoogte van Brussel, ik kon hem jammer genoeg niet meer ontwijken. hij is nu zo plat als een duppie :schater:

:schater: :schater: ik laat wel een nieuwe los

Link naar reactie
Doe er dan niet zo veel ketjup en mayo op, zat bijna in de vangrail ;)

zal er zakjes mayo en ketjup bij doen, misschien gaan die ook een eigen leven leiden :schater: :schater:

Link naar reactie

Nou, bij ons is het zeker!

Ik kom en heb mijn zoontje, die nog niet weet waar we naar toe gaan, bij me!

Hij is, net als de rest van de familie helemaal gek van de ZZZ dus....die gaat zijn ogen uitkijken!

Enne...we zullen nog redelijk op tijd zijn ook, ik schat om een uurtje of 5

Link naar reactie
Nou, bij ons is het zeker!

Ik kom en heb mijn zoontje, die nog niet weet waar we naar toe gaan, bij me!

Hij is, net als de rest van de familie helemaal gek van de ZZZ dus....die gaat zijn ogen uitkijken!

Enne...we zullen nog redelijk op tijd zijn ook, ik schat om een uurtje of 5

top Rene. 5 uur is prima. ik ben benieuwd hoe je zoontje reageert.....

jörgen kan er helaas niet bij zijn.

en voor de rest die morgen wel komen,neem veel goede zin mee en goede honger. Ruud en Marijke nemen de zon mee :schater: :schater:

tot morgen :newblush::wave:

ben eigenlijk wel benieuwd met wat voor een auto Ruud morgen komt................heb je al een andere zzz,Ruud?

Link naar reactie

Ik moet helaas afzeggen voor morgen en dat is niet omdat ik niet zou willen komen maar helaas niet kan :angry:

Ik reed vanmiddag niets vermoedend Laren (NH) uit en hoorde ineens een plof en geratel....natuurlijk meteen langs de kant gezet en al snel zag ik dat alle koelvloeistof onder de auto vandaan liep.....

Ik denk aan defecte waterpomp of kapotte radiator :angry: ...morgen kan ik hopelijk de schade even laten opnemen maar zoals je begrijpt kan ik momenteel niet rijden.

Wens jullie in ieder geval veel plezier en mooi weer toe !!!

Link naar reactie
Ik moet helaas afzeggen voor morgen en dat is niet omdat ik niet zou willen komen maar helaas niet kan :angry:

Ik reed vanmiddag niets vermoedend Laren (NH) uit en hoorde ineens een plof en geratel....natuurlijk meteen langs de kant gezet en al snel zag ik dat alle koelvloeistof onder de auto vandaan liep.....

Ik denk aan defecte waterpomp of kapotte radiator :angry: ...morgen kan ik hopelijk de schade even laten opnemen maar zoals je begrijpt kan ik momenteel niet rijden.

Wens jullie in ieder geval veel plezier en mooi weer toe !!!

Als je morgen toch mee wil kom ik er wel even een waterpompje op lokatie inzetten :m:

Link naar reactie
Als je morgen toch mee wil kom ik er wel even een waterpompje op lokatie inzetten :angry:

Als 't er echt om gaat zijn die jongens in geen velden of wegen te bekennen. Wordt ze een helpende hand geboden liggen ze in bed. Zullen wel moe zijn. Waar doe je 't voor? :angry:

aangepast door Rob
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.