Ga naar inhoud

zzzmikkeltje meet and greet


zzztje

Aanbevolen berichten

bij goed weer gaan we B.B.Qen en bij slecht weer hebben we een buffet. :groupwave: aan alles word gedacht :groupwave:

Link naar reactie
  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

bij goed weer gaan we B.B.Qen en bij slecht weer hebben we een buffet. :drank: aan alles word gedacht ;)

Ik zou er bijna zo gek voor zijn om er 350 km voor te rijden !?! :lol::drank::blink:

Link naar reactie
Ik zou er bijna zo gek voor zijn om er 350 km voor te rijden !?! :lol::drank::blink:

ik zou zeggen...

in de zzz stappen en komen,marv.. :drank:

Link naar reactie

Triple-post. Dat kan gebeuren als je in een Noorse hotel-lobby moet internetten. :rolleyes:

aangepast door Rob
Link naar reactie

Idem.

aangepast door Rob
Link naar reactie
:rolleyes:

Gos, ja, zou ik ook doen... als je kunt kiezen tussen genieten van de geweldige omgeving in Noorwegen, je laten verassen door alle mooie rustige stille plekjes en mini-strandjes aan een fjord waar je heerlijk ongestoord een romantisch vuurtje kan (en mag) stoken samen met je geliefde... en dan van het geweldige uitzicht op een ruige berg kunt genieten...

Tja, ik zou ook gaan forumen... JUNK... ;)

Fijne vakantie! Geniet ervan! heerlijk Noorwegen! Ben je met de Z? Zo ja, dan wil ik bij jullie thuiskomst alle verhalen horen want wij twijfelen over Noorwegen (ooit helemaal verliefd op geworden) maar zien op tegen de kleine kofferruimte :(

Sorry... zeer :thumbup::newblush::newblush::newblush:

De reis is half zakelijk, half privé. En in Lillehammer is als het regent weinig anders te beleven dan Z3forummen in de hotellobby. Overigens zijn we niet met de Z. Iets te weinig bagageruimte (er moest nogal wat kleding mee) en te weinig tijd om leuke ritjes te maken in de omgeving. De omgeving van de fjorden (12 uur heen en terugrijden vanaf Lillehammer) is ook vanwege de smeltende sneeuw indrukwekkend. De stugge Noren komen na een biertje gelukkig wel een beetje los.

628rrb5.jpg

ZzZuper :D :offtopic: :offtopic:

Link naar reactie
Sluit dan maar snel de inschrijving...... ik zie maar 16 stoelen :schater:

:schater: :schater: :schater: op de grond is plek zat.. :schater: :schater:

(ik heb nog VEEL meer stoelen en tafels)

Link naar reactie
breng je met dat karretje op de achtergrond de bestellingen rond :thumbup::schater:

:schater: vind Willy niet zo leuk.past geen termodoos achterin......

Link naar reactie
Was weer een intikkertje natuurlijk he :schater: ....wij QP rijders kunnen gelukkig nog is wat meenemen

neem me steeds voor om niet meer aan die onzin mee tedoen, maar soms gaat het automatisch

Link naar reactie
Moet je een Coupoe nemen, die zijn daar speciaal voor gemaakt :schater:

een Coupoe? :schater: nee, we nemen de Sorento wel om bestellingen weg te brengen :schater: :schater:

Link naar reactie
neem me steeds voor om niet meer aan die onzin mee tedoen, maar soms gaat het automatisch

Neem me ook altijd voor om er niet op in te gaan maar voor ik het weet staat er weer een reactie.. :schater:

Link naar reactie
Neem me ook altijd voor om er niet op in te gaan maar voor ik het weet staat er weer een reactie.. :schater:

dat heb ik nou ook altijd :schater:

maar waar blijft de rest van de inschrijvingen..........

Link naar reactie
dat heb ik nou ook altijd :schater:

maar waar blijft de rest van de inschrijvingen..........

Zet mij maar neer ! Mijn vakantie begint die dag dus dat is dan een mooie kick off !

Moet nog even kijken of vriendin ook mee gaat /wilt .

Link naar reactie
Zet mij maar neer ! Mijn vakantie begint die dag dus dat is dan een mooie kick off !

Moet nog even kijken of vriendin ook mee gaat /wilt .

top! je staat erbij.. :thumbup:

Link naar reactie

schopje.....

maandag 6 augustus willen we een zzzmikkelmeeting houden.MEET,GREET AND EAT.

bij voldoende inschrijvingen hebben we 'n buffet of gaan we b.b.qen

aanvang VANAF 16.00 uur bij;cafetaria 't bikkeltje wilhelminasingel48a 5351c.c Berghem (gem.Oss) 0638560930

tot ??:??

(waarom verdwijnen de stemmen elke keer als ik EDIT????)

komen_________ aantal personen

1=zzztje____________________ 2

2=topertjeZ3 ________________2

3=roodkapje_________________2

4=(s)topless_________________2

5=jorgen____________________1

6=joost+biancavdl____________2

7=ralf______________________1

8=z3mroadster______________1?

9=martinvh_________________1

10=jos?_____________________?

11=simca1999________________2

12=perryz3__________________?

13=zzzazkia en the bob________2

14=davids z3________________2?

misschien

edwin_______________________2?

Link naar reactie

Wat mij betreft kun je Edwin --- 2 weghalen bij misschien en neerzetten bij de deelnemers. Of hij moet met iemand anders willen gaan? :thumbup:

We moeten alleen even kijken hoe laat we er kunnen zijn maar we schuiven wel op tijd aan voor het eten hoor!

Link naar reactie
............ maar we schuiven wel op tijd aan voor het eten hoor!

Belangrijkste is dat je komt. Te laat voor eten is geen problem want je kan bij vertrek altijd een zak kippenpoten meenemen (lees ik op het schoolbord) :thumbup:

Link naar reactie
Wat mij betreft kun je Edwin --- 2 weghalen bij misschien en neerzetten bij de deelnemers. Of hij moet met iemand anders willen gaan? :thumbup:

We moeten alleen even kijken hoe laat we er kunnen zijn maar we schuiven wel op tijd aan voor het eten hoor!

leuk dat jullie ook komen,heb jullie erbij gezet.

zie jullie wel verschijnen.

Link naar reactie

ADOPAT is ook van de party :wave:

maar waar blijft de rest met de inschrijvingen???'t wordt gewoon zzzuper gezzzellig :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.