Ga naar inhoud

zzzmikkeltje meet and greet


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is in de eerste week van mijn vakantie :D ik val af.

dan maken we er gewoon een andere datum van....wanneer kan je wel ruud? :unsure:

Link naar reactie

datum is veranderd van 16 juli naar 6 augustus :unsure: :D

Link naar reactie
Ben op vakantie van 12-07 tot 05-08 :D

je staat er bij Ruud :unsure:

Link naar reactie

Houd je er wel rekening mee dat de Maandag voor veel mensen,neem aan iedereen, gewoon een werkdag is en dat die dus niet al om 16.00 aanwezig kunnen zijn !

Gelukkig is 6 Aug voor mij het begin van mijn welverdiende vakantie maar toch...

Ik laat bijtrijds nog wel even weten of ik ook kom.

Link naar reactie

Ik zal er ook bij zijn. En denk in mijn eentje. Alleen weet ik nog niet of ik al om 16 uur aanwezig kan zijn.

Morgen moet ik afstuderen en misschien ben ik dus in augustus al aan het werk.

Link naar reactie
Houd je er wel rekening mee dat de Maandag voor veel mensen,neem aan iedereen, gewoon een werkdag is en dat die dus niet al om 16.00 aanwezig kunnen zijn !

Gelukkig is 6 Aug voor mij het begin van mijn welverdiende vakantie maar toch...

Ik laat bijtrijds nog wel even weten of ik ook kom.

aanvang vanaf16.00uur.....anders nog iets :lol::thumbup:

Link naar reactie
Leuk initiatief. Ik ben dan net terug uit Italie. Na 1200 kilometer maakt dat stukje naar Berghem ook niet meer uit. Dus zet mij er maar bij.

zet je erbij,Frank.leuk dat je ook komt :thumbup: alleen of met Moos? :schater: :schater:

Link naar reactie

Hoi Diane

Zal voor ons een andere keer moeten . :schater: Gaat zeker nog wel eens lukken. Maar op maandag naar Oss vanuit Hoorn en dan "s avonds weer terug en dan om 5.30 uur opstaan op dinsdag, zie ik niet zitten. :thumbup:

Wel veel plezier voor de anderen.

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Hoi Diane

Zal voor ons een andere keer moeten . :schater: Gaat zeker nog wel eens lukken. Maar op maandag naar Oss vanuit Hoorn en dan "s avonds weer terug en dan om 5.30 uur opstaan op dinsdag, zie ik niet zitten. :thumbup:

Wel veel plezier voor de anderen.

Groeten

Harrie

ja als je ZO vroeg opmoet.......jammer harrie. maar je weet 't adres,zie wel wanneer jullie aan komen waaien..... :blink:

Link naar reactie

Waren een twijfel geval, maar op 06 / 08 zijn we met vakantie.

Kom wel eens aanwaaien als ik in de buurt ben (is er korting, gratis mayonaise voor forummembers?)

Link naar reactie
Hmm Oss, toch een kleine 150 km rijden maar voor een Big Mac menu ben ik wel over te halen :blink:

je kan er ook tien krijgen,als je maar komt!!! :wave: dus..z3mroadster 2??? :lol:

Link naar reactie
Ik ben er....

top joost. kom je alleen of is bianca ook van de partij? :lol:

Link naar reactie
Waren een twijfel geval, maar op 06 / 08 zijn we met vakantie.

Kom wel eens aanwaaien als ik in de buurt ben (is er korting, gratis mayonaise voor forummembers?)

jammer henk,maar vakantie is ook niet verkeerd. gratis mayonaise........emmers volkan je krijgen :schater: :schater:

en wil je daar ook nog frites bij...

Link naar reactie
jammer henk,maar vakantie is ook niet verkeerd. gratis mayonaise........emmers volkan je krijgen :schater: :schater:

en wil je daar ook nog frites bij...

Ik vind alles prima... als jullie maar weten wat "patat flip" is! Dat is hier namelijk de normaalste zaak... maar elders in het land niet.

Link naar reactie
Ik vind alles prima... als jullie maar weten wat "patat flip" is! Dat is hier namelijk de normaalste zaak... maar elders in het land niet.

jou mis ik nog in 't lijstje....kan ik je erbij zetten. kan je patat flip komen eten geen idee wat dat is :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.