Ga naar inhoud

zzzmikkeltje meet and greet


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:kisstogether: wat heeft iedereen ineens toch met Noorwegen???

Goedkope drank :schater:

Link naar reactie
:rolleyes: wat heeft iedereen ineens toch met Noorwegen???

Hoezo? :rolleyes:

Nou dat is jammer,

16 juli was mooi geweest: eerste dag van mijn vakantie. :kisstogether:

6 augustus: ergens onderweg in Noorwegen.

Wij zijn er dus niet bij.

Dat is prettig,

16 juli: ergens onderweg in Noorwegen

6 augustus: zijn we weer terug

We zijn er dus misschien bij (nog afhankelijk van andere afspraken)

Link naar reactie
:kisstogether: wat heeft iedereen ineens toch met Noorwegen???

Ik heb het vermoeden dat dit er iets mee te maken zal hebben: :schater:

Afbeelding_noorwegen_1_097_k.JPG

noorwegen.jpg

En natuurlijk rømmegrøt

562.jpg

Link naar reactie
Goedkope drank :schater:

:kisstogether::schater: Wij zijn er ook geweest en hadden verwacht dat de drank heeeeel duur zou zijn. Zie ik in de supermarkt de prijs van een sixpack en denk: valt mee, is maar ietsje duurder dan in Nederland. Blijkt dat het de prijs per blikje was!! Gelukkig kwamen we erachter voordat we naar de kassa gingen.

Enfin; we waren er bijna 3 weken. Da's zelfs voor The Bob een nuchterheids record. :rolleyes:

Link naar reactie
Hoezo? :rolleyes:

Dat is prettig,

16 juli: ergens onderweg in Noorwegen

6 augustus: zijn we weer terug

We zijn er dus misschien bij (nog afhankelijk van andere afspraken)

ik zet je erbij Perry :kisstogether::rolleyes:

Link naar reactie

jammer anne en wilko. volgende keer beter..fijne vakantie

Link naar reactie
btw wat is er met de poll gebeurd? 23 stemmen maar geen uitslag meer?

ik heb de poll er maar uit gegooit.

Link naar reactie

Dames en heren......denken jullie dat we gaan snacken??? even voor de duidelijkheid;we hebben een buffet OF we gaan b.b.qen!!!

:schater: :schater:

Link naar reactie
Dames en heren......denken jullie dat we gaan snacken??? even voor de duidelijkheid;we hebben een buffet OF we gaan b.b.qen!!!

:schater: :schater:

Nou dat is lekker :drank: er is mij een big mac menu belooft en ik hou mij ook aan de afspraken :wave:
Link naar reactie
Nou dat is lekker :wave: er is mij een big mac menu belooft en ik hou mij ook aan de afspraken :D

jij krijgt een bik(keltje) mac. roger belooft is belooft. :drank:

Link naar reactie
:drank: wat heeft iedereen ineens toch met Noorwegen???

Gisteren nog de engelse MG club bij Geiganger Fjord tegengekomen. Misschien is Noorwegen wel aardig voor een forum-rit.... Althans als je van duur eten en drinken houdt. 2 x pizza margarita + 2x flesje bier = 50 euri's. Maar ik zit nu wel weer gratis te internetten met een kopje cappucino (7 euro) hahahahahaha....

Link naar reactie
Dames en heren......denken jullie dat we gaan snacken??? even voor de duidelijkheid;we hebben een buffet OF we gaan b.b.qen!!!

:schater: :schater:

Da's nou jammer, ik had graag jullie "vette" kaart willen verkennen.... Maar ZzZupertop dat jullie je vrije maandag hiervoor opofferen!!! :drank:

Link naar reactie
Is er geen member met een sexclub voor een ZZZnikkeltje meet een griet? (Guys only) ;)
2 walletjes :lol: het wordt nou echt eng ;) maar buiten de schapen, geiten en koeien hebben wij ook een bordeel in de weilanden staan dus mocht je een keer deze kant opkomen :D sorry :thumbup:
Link naar reactie
2 walletjes :birthday: het wordt nou echt eng ;) maar buiten de schapen, geiten en koeien hebben wij ook een bordeel in de weilanden staan dus mocht je een keer deze kant opkomen ;) sorry :groupwave:

:groupwave: Ahhh in de weilanden nog wel....is dat dan speciaal voor diegenen die is iets anders willen als een schaap , geit of koe :schater: ;)

Link naar reactie
:groupwave: Ahhh in de weilanden nog wel....is dat dan speciaal voor diegenen die is iets anders willen als een schaap , geit of koe :schater: ;)

:groupwave: Jullie weten toch wel waarom die boerenjongens in het Midden Oosten laarzen dragen he? :birthday:

Link naar reactie
Gisteren nog de engelse MG club bij Geiganger Fjord tegengekomen. Misschien is Noorwegen wel aardig voor een forum-rit.... Althans als je van duur eten en drinken houdt. 2 x pizza margarita + 2x flesje bier = 50 euri's. Maar ik zit nu wel weer gratis te internetten met een kopje cappucino (7 euro) hahahahahaha....

:groupwave:

Gos, ja, zou ik ook doen... als je kunt kiezen tussen genieten van de geweldige omgeving in Noorwegen, je laten verassen door alle mooie rustige stille plekjes en mini-strandjes aan een fjord waar je heerlijk ongestoord een romantisch vuurtje kan (en mag) stoken samen met je geliefde... en dan van het geweldige uitzicht op een ruige berg kunt genieten...

Tja, ik zou ook gaan forumen... JUNK... ;)

Fijne vakantie! Geniet ervan! heerlijk Noorwegen! Ben je met de Z? Zo ja, dan wil ik bij jullie thuiskomst alle verhalen horen want wij twijfelen over Noorwegen (ooit helemaal verliefd op geworden) maar zien op tegen de kleine kofferruimte ;)

Sorry... zeer :groupwave::birthday: ;) ;)

Link naar reactie
Da's nou jammer, ik had graag jullie "vette" kaart willen verkennen....

simon,jullie wonen 35 km van Berghem af...mag wel eerder komen als 6 augustus hoor. :groupwave:

Maar ZzZupertop dat jullie je vrije maandag hiervoor opofferen!!! :birthday:

we doen 't graag. ik was al verslaafd aan alles wat met zzz te maken heeft (forum, meetings,mijn zzz),ik heb Willy nu ook aan gestoken.. :schater:

naar zondag heeft hij 't nergens anders meer over .......(vind ik niet erg) :groupwave::schater:

Link naar reactie
:groupwave: :groupwave: :birthday: ;) ;) ;) (ik ben zelf net zo erg hoor,daar niet van)
Link naar reactie
maandag 6 augustus willen we een zzzmikkelmeeting houden.MEET,GREET AND EAT.

bij voldoende inschrijvingen hebben we 'n buffet of gaan we b.b.qen

aanvang VANAF 16.00 uur bij;cafetaria 't bikkeltje wilhelminasingel48a 5351c.c Berghem (gem.Oss) 0638560930

tot ??:??

(waarom verdwijnen de stemmen elke keer als ik EDIT????)

komen aantal personen

1=zzztje 2

2=topertjeZ3 2

3=roodkapje 2

4=(s)topless 2

5=jorgen 1

6=joostvdl 2?

7=ralf 1

8=z3mroadster 1?

9=martinvh 1

10=jos?

11=simca1999 2

12=perryz3 ?

13=zzzazkia en the bob 2

misschien

edwin :groupwave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.