Ga naar inhoud

Trackday Zandvoort


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Kom ik gisteravond op zandvoort aan om 18:30 en rij zoals het kaartje getekend. NIETS... NIEMAND... zal wel weer wat fout hebben gedaan maar dit kan echt niet.

ALS JE IETS ORGANISEERT ZORG DAN VOOR EEN BEHOORLIJK ROUTEBESCHRIJVING niet iedereen is bekend op het cricuit. misschien had ik onder de baan doorgemoeten? Geen idee, het hek zat dicht... Nergens een bordje met mickeys bar, omstanders wisten ook niets, telefoons werden niet opgenomen. Zag in z'voort nog een witte Mqp rijden, maar die was ik ook snel kwijt. Hen 20 min gezocht en toen had ik allang de baan opgemoeten. Ben met een rooie kop weer nar huis gereden. godverdomme!

Een behoorlijk pissige Napoje

Link naar reactie
  • Reacties 344
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

pfffffffffffffff wat een bende!!!!!!!!!!!!! ;)

Ben in ieder geval toch rijdend naar huis gekomen :newblush:

Goed te horen dat je toch nog naar bent gekomen. Denk dat de :muur: beter daar kan staan dan op het circuit. Lijkt mij een veiliger gevoel. Had het vermoeden al dat je met de :m: was weggereden, want nadat ik mijn auto had gehaald was je "verdwenen" :blink:

Link naar reactie
Mickey's bar, even voor de duidelijkheid, zit niet onder de tribune zoals op die foto gekrast is maar bevind zich aan het einde van de paddock. Aan de binnenkant van het circuit dus. In principe kun je gewoon helemaal doorrijden met de auto.

Goh wat jammer Napoje!!!

Er is maar één ingang tot het circuit open en de borden paddock staan overal. :newblush:

Link naar reactie

was het jou bekend dat je om die tijd niet meer aan de binnenkant van het circuit kon komen? het hek zat dicht. je kon er alleen uit. kon ik wel gaan spookrijden maar er reden allemaal porsches met een bloedgang uit dus dat leek me niet zo slim. misschien een beetje overhitte reactie van mij maar ik had GRAAG een rondje gereden.

Link naar reactie
was het jou bekend dat je om die tijd niet meer aan de binnenkant van het circuit kon komen? het hek zat dicht. je kon er alleen uit. kon ik wel gaan spookrijden maar er reden allemaal porsches met een bloedgang uit dus dat leek me niet zo slim. misschien een beetje overhitte reactie van mij maar ik had GRAAG een rondje gereden.

Er is inderdaad maar 1 ingang naar de binnenkant van het circuit en als ik het me goed herinner was de tunnelbuis naar de binnenkant van het circuit open en had je dus niet hoeven spookrijden. Maar goed, het blijft natuurlijk klote als je graag had willen rijden en je bent daar verder niet bekend. Vreemd trouwens wel dat niemand daar je kon vertellen waar de ingang zich bevond.

Aan de andere kant heb je waarschijnlijk wel lekker getoerd langs de kust met je dakje open én, je hebt je auto ook nog heel gehouden.. :newblush:

Link naar reactie
Inderdaad goede kwaliteit en leuk gemonteerd DJ! :wave:

@ Chris, het lijkt inderdaad wel alsof je koppeling de hele run al een beetje aan het slippen was. Je moet wel wat beter je lijnen oefenen hoor.. <_<

Oh ja Oh ja, ik zat me ook al te verbijten. We kunnen een heerlijke analyse maken van het rijden van BigC; foute lijnen, foute schakelmomenten, remmomenten, oh oh wat zou ik dat toch allemaal beter doen :lol:<_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.