Ga naar inhoud

Trackday Zandvoort


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 344
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Filmpje van de rest van de avond. :D

Goed in elkaar gezet filmpje, hier kijk ik graag naar :thumbup:

Het andere filmpje, jammer dat het allemaal zo moet gaan :(

Ik kan het dan ook niet waarderen hoe er met de :m: gereden wordt :muur:

Misschien beter om hem terug te laten tunen naar z'n 150 pk en eerst wat meer vat op de auto te krijgen en wat circuit ervaring opdoen :P

Dit is duidelijk een voorbeeld van hoe het niet moet B)

Moest het ff kwijt :muur:

Link naar reactie
Goed in elkaar gezet filmpje, hier kijk ik graag naar :thumbup:

Het andere filmpje, jammer dat het allemaal zo moet gaan :(

Ik kan het dan ook niet waarderen hoe er met de B) gereden wordt

Misschien beter om hem terug te laten tunen naar z'n 150 pk en eerst wat meer vat op de auto te krijgen en wat circuit ervaring opdoen :(

Dit is duidelijk een voorbeeld van hoe het niet moet :muur:

Moest het ff kwijt :muur:

HAHAHAHAHA.... nou ja zeg, ik heb ook meerdere malen een Zilvergrijze :m: met een rood dakje zien rondrijden die met 100km/u over het rechte stuk heen kwam terwijl de alarm lichten aanstonden. Ik kan dan ook niet waarderen hoe er met die :P gereden werd. ;)

Misschien beter om dit met een afgetrapte e30 te doen om eerst wat circuit ervaring op te doen. :D

Link naar reactie
Goed in elkaar gezet filmpje, hier kijk ik graag naar :thumbup:

Het andere filmpje, jammer dat het allemaal zo moet gaan :(

Ik kan het dan ook niet waarderen hoe er met de :m: gereden wordt :muur:

Misschien beter om hem terug te laten tunen naar z'n 150 pk en eerst wat meer vat op de auto te krijgen en wat circuit ervaring opdoen :P

Dit is duidelijk een voorbeeld van hoe het niet moet B)

Moest het ff kwijt :muur:

Om eerlijk te zijn ben ik het eens met Ruud en ik weet dat wij daar niet alleen in staan.

Ik kan hier wel gaan vertellen hoe het wel moet etc. maar dat wordt dan een eindeloze dicussie waar ik niet aan begin, ben het eens met het commentaar op dat andere forum.

Wilko

Link naar reactie
HAHAHAHAHA.... nou ja zeg, ik heb ook meerdere malen een Zilvergrijze :muur: met een rood dakje zien rondrijden die met 100km/u over het rechte stuk heen kwam terwijl de alarm lichten aanstonden. Ik kan dan ook niet waarderen hoe er met die B) gereden werd. :P

Misschien beter om dit met een afgetrapte e30 te doen om eerst wat circuit ervaring op te doen. :m:

Ook hierop zal ik reageren, misschien wel een goed voorbeeld hoe het wel moet !

Marijke met instructeur achter het stuur met alarmlichten aan zodat de rest er achter kon blijven om de ideale lijnen onder de knie te krijgen :( Na een paar rondjes marijke alleen, zonder alarmlichten :thumbup: En ik kan je verzekeren dat het harder dan 100 km/h ging :(

Deze dag was bedoeld om eens kennis te maken met zandvoort, zoals we ook op de ring hebben gedaan.

En zeker niet om zo hard als de lepel gieten kan over het circuit te blazen, het is een auto voor de fun en hou het liever heel :D

Zeker niet om dat met een afgetrapte E30 te doen, wel om het gevoel van de ZzZ als hij op het circuit zit.

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad. :muur:

Link naar reactie
Ook hierop zal ik reageren, misschien wel een goed voorbeeld hoe het wel moet !

Marijke met instructeur achter het stuur met alarmlichten aan zodat de rest er achter kon blijven om de ideale lijnen onder de knie te krijgen B) Na een paar rondjes marijke alleen, zonder alarmlichten :thumbup: En ik kan je verzekeren dat het harder dan 100 km/h ging :P

Deze dag was bedoeld om eens kennis te maken met zandvoort, zoals we ook op de ring hebben gedaan.

En zeker niet om zo hard als de lepel gieten kan over het circuit te blazen, het is een auto voor de fun en hou het liever heel :m:

Zeker niet om dat met een afgetrapte E30 te doen, wel om het gevoel van de ZzZ als hij op het circuit zit.

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad. :muur:

Het is maar goed dat ik er een knipoog bij had gezet hè?

Nee maar wat ik hiermee bedoel is dat iedereen toch vrij is om zelf te bepalen hoe hij of zij met zijn ZZZ omgaat? De één doet heel erg zuinig en de ander doet graag waar (in ieder geval) de :muur: naar mijn idee ook voor gemaakt is en dat is lekker scheuren op z'n tijd.

Link naar reactie

Jongens jongens, wat een discussie :m:

Laat iedereen het nou lekker doen op z'n eigen manier. :muur: De een heeft z'n auto om mee te racen de ander om mooi te zijn , en weer iemand anders heeft 'm om te touren. Dat mag iedereen lekker zelf weten lijkt me zo. Wie ben ik om te zeggen dat ik vind dat de meeste mensen hun auto slecht behandelen omdat ze met het verkeerde middel hun auto poetsen??? Ik denk dat ik m'n punt gemaakt heb. :muur:

Even over die mensen die over lijnen beginnen: het filmpje is geëdit. Dat betekent dat je er bepaalde stukken uit zijn die wat saai zijn. Dan kan het soms zijn dat je ons ziet rijden aan de buitenkant van de bocht. Dat was dan omdat er iemand langs moest. Je kan op zo'n filmpje niet zien wat er allemaal om heen gebeurt, dus pas op met commentaar over hoe iemand rijdt.

Even los van dit alles: als ik geld had zou ik op dit moment eerder een Z voor het circuit kopen dan voor de openbare weg. Ik rij denk ik liever af en toe op het circuit dan dat ik iedere ochtend in de file sta met zo'n toffe auto :thumbup: Zeker de B) is echt een fun auto, dat hoor ik zo vaak. Waar kan je nou meer fun hebben dan op het circuit? En dat zeg ik die zelf vroeger echt een zuinige "poetser" was.

Link naar reactie
De binnenschermen komen dan wel dan de bovenkant tegen de motorkap aan te liggen, het kan zijn dat de lak daar doorschuurt. Je kunt ook bochten maken tot al het "overbodige" materiaal is weggesleten, dat gaat dan vanzelf :huh:

Wilko

Dat was ik eigenlijk van plan komt met het H&R hooogstzelden aan nogmaals alleen bij heel extreme bochten met kuilen :D Op de Ring geen enkele keer maar ja daar ging het ook niet erg hard, ff wennen :hamer:

Link naar reactie

FF een vraagje aan onze supermoddereter. :D

Ik heb ook wat filmmateriaal van de bewuste middag in Zantvoort.

M'n laptopje is nog wel even aan het renderen, maar er komt een filmpje van ong. 47Mb WMA formaat uit.

Waar kan ik deze het best kwijt? (zonder dat er gemeen gemeengoed van wordt gemaakt)

Dan ff een opmerking van iedereen over elkaar :huh:

Laat lekker ieder in zijn waarde en zeik elkaar niet zo af!

De 1 meent het met een afgetrapte bak goed te doen, de ander is erg zuinig op zijn auto, maar wil het cicuit eens uitproberen. (moet toch kunnen?)

Ikzelf mocht gewoon niet van Hanneke met haar ZZZ het circuit op, nou jammer dan, dan maar wat fototjes trekken, filmen en wat ouwehoeren.

Ik heb me kostelijk vermaakt en heb met het alleen kijken, een hoop geleerd.

Sommige gasten hadden een wat oudere car (met weinig vermogen), maar reden als duivels, anderen hadden hele mooie auto's (met veel vermogen) en reden wat behoudener.

De boel heel houden is toch ook niet verkeerd? :D

Tuurlijk is het prachtig om tegen je vrienden te pochen, dat jij met je afgetrapte bak (maar met een hoop ervaring op Zandvoort) een M hebt gepakt.

Ga er niet van uit dat degene met die M, veel ervaring heeft op dat cicuit en dat zijn of haar beweegredenen misschien weleens het willen proeven van het rijden op zo'n circuit kan zijn.

Dit laatste geldt natuurlijk niet voor een ieder, want ik heb een blauwe (die met die zwarte wielen) zien rijden en die ging mooi als de brandweer en ik heb meerdere ZZZ zien rijden die het goed deden. :hamer:

Ik hoop niet dat ik iemand op zijn pik heb getrapt of in haar in de gleuf heb gekeken. :D

MarZZZel

Link naar reactie

En zo kunnen we na de mooie woorden in de laatste post van Marcel dit topic wel sluiten en genieten van alle ervaringen op deze wederom schitterende Z3forum dag ! :hamer: :D

Meditatie dan maar nu ! :D

avondbuisaas2wx2.jpg

:huh:

Link naar reactie
Ikzelf mocht gewoon niet van Hanneke met haar ZZZ het circuit op, nou jammer dan, dan maar wat fototjes trekken, filmen en wat ouwehoeren.

:schater::schater: Lijkt mijn vrouw wel... laat die nu ook Hanneke heten.

En ja, me eens om topic te sluiten. Geen commentaar verder....genoeg gel^ld.

Link naar reactie
Lekker open laten, wie weet wat er nog voor sappige foto's tevoorschijn komen. :hamer:

Mee eens! niet te vergeten de filmpjes..

Zo heb ik nog 2 AVI's die met mijn fototoestel zijn gemaakt en waarop je de nieuwe Eisenmann sound redelijk hoort. Moet alleen nog even kijken hoe ik die plaats...

Link naar reactie

Hier nog 2 AVI's.

Let op, de kwaliteit is wel bagger omdat ze met een fototoestel zijn gemaakt maar de eerste geeft een redelijke indruk van de sound van net gemonteerde Eisenmann en op de tweede is nog een kleine drift te zien de Hunserug omhoog. Maar dan moet je wel heel goed kijken hoor... :hamer:

Movie 1

Movie 2

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.