Ga naar inhoud

Trackday Zandvoort


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 344
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

en op de tweede is nog een kleine drift te zien de Hunserug omhoog. ]

Ik ben iedere keer weer zwaar onder de indruk van al de stuurmanskunsten van met name de M-rijders hier op het forum. Een kleine drift, kom op zeg, hoe bewust was dat dan wel?? :newblush:

Tja, sorry hoor, soms heb ik 't even gehad met dit soort teksten. :newblush:

Link naar reactie
:D jammer vond ze goed gefilmd door een vakman.

Helemaal mee eens :newblush:

DJ, als ik een studio zou bezitten, dan werd jij er de baas ;)

Helaas ziet niet iedereen jouw visie door de lens en wordt het gebruikt om personen door het slijk te halen -_-

Maar aan jouw vakmanschap en intenties wordt zeker niet getwijveld. TOPPIE!!! :newblush::thumbup:

Link naar reactie
Ik ben iedere keer weer zwaar onder de indruk van al de stuurmanskunsten van met name de M-rijders hier op het forum. Een kleine drift, kom op zeg, hoe bewust was dat dan wel?? :newblush:

Tja, sorry hoor, soms heb ik 't even gehad met dit soort teksten. :newblush:

Sorry Rob, ik zal het niet meer doen.

Link naar reactie
:newblush: jammer vond ze goed gefilmd door een vakman.

Is misschien maar beter ook is niet zo'n goede reclame voor de :newblush: en het forum er word behoorlijk over geschreven.

[GE-EDIT Rob, 19/9: Link naar het andere forum verwijderd, niet tot in de eeuwigheid relevant.]

Link naar reactie
. Ik hoop dan ook dat ze in hun,e30's, e36's en celica's, gsi-tjes etc blijven rondrijden en hier wegblijven. Ik snap wel hoe die autootjes aan hun imago komen. (what's new)

enfin, ik kreeg erg veel zin om te gaan sparen voor een auto voor op het circuit, maar als er dit soort "mensen" rondrijden dan hoeft het van mijn niet meer. Voor dit soort mensen maak ik geen trouwens ook geen filmpjes.

Ik vind dat we op moeten houden met deze discussie hier en e.v. door moeten gaan in een ander topic want het verpest dit draadje. Het was gewoon een leuke avond en die wordt nu verpest door een stel eenhercencellige boeren van een of ander asoforum.

hier ben ik het helemaal mee eens met je, daarom zou ik al nooit tweedehands een gti, gsi, of whatever kopen, als je ze al hoort over hoe ze zelf ermee rijden!!!

dat van mij van die windhoos was niet als kritiek bedoelt, maar als een grapje. Ik had er nl. zelf heel graag bij willen zijn.

greetzzz

Link naar reactie
Misschien kunnen we alleen verdere berichtjes plaatsen over hoe leuk het was en al het commentaal even inslikken. Alles is nu wel zo'n beetje uitgekauwd, maar leuke reacties of nieuwe foto;s zijn welkom.

Anders moet het topic op slot en das misschien zonde.

Ik ben het helemaal met je eens. Laat iedereen gewoon lekker in zijn/haar waarde en maak je niet druk over wat er op andere fora geschreven wordt.

Link naar reactie

Het is kort door de bocht om de mensen op een ander forum te veroordelen en over hun te oordelen op wat een ander rijd,die jongens zijn net zulke liefhebbers van auto's als ons en besteden denk ik net zoals velen hier veel geld en tijd aan hun auto.

Het moraal is inderdaad laat een ieder in zijn waarde.

Link naar reactie

Nou, vooruit dan, even een reactie van 'dat andere forum'.

Welke auto's mensen daar rijden terzijde, er zitten gewoon vrij veel mensen (ik schat 80% van het ledenbestand) die in meerdere of mindere mate actief met circuitrijden/racen/rallyen/driften/heuvelklimmen bezig zijn, dat was ook het oorspronkelijke doel waarvoor het forum opgericht is, om de 'rijders' bij elkaar te krijgen, 'poetsers'fora zijn er al meer dan genoeg imho.

Het is niet de bedoeling of het doel van het forum om andere mensen af te zeiken, deze mijnheer is echter een gevaar voor zichzelf en anderen en heeft het zelf (nog?) niet in de gaten.

Dat iedere kritiek op zijn rijstijl weggewuifd worden als een ander zijn pleziertje niet gunnen is jammer, als hij gewoon lekker op zijn toeristisch rondjes van 3 minuten had gereden was er geen enkel commentaar op gekomen, iedereen is ooit zo begonnen; hij gaat echter regelmatig dusdanig met zijn auto om en over de limiet dat het idee bij onbevooroordeelde kijkers (ik ken hem immers niet) ontstaat dat hij geen flauw idee heeft waar die limiet ligt en hoe zijn auto op dat moment reageert.

Dan is een goede slip- of racecursus misschien een aanrader, zeker omdat 300pk+ op een e30 achteras niet altijd even makkelijk te controleren is en met deze rijstijl is het imho een kwestie van tijd voordat hij zijn auto of erger afschrijft.

Maar goed, het is niet de bedoeling om hier over en weer tussen twee fora ruzie te gaan maken.

Mocht iemand interesse hebben in een redelijk overzicht van de ideale lijnen van Zandvoort dan is dit misschien een leuk filmpje, gefilmd vanuit de Kadett GSi van een mede-forumlid. :m:

http://www.driving-fun.com/media/movies/DSCinboard.wmv

Met vriendelijke groeten,

Peter Tunissen

Link naar reactie
Ik bedoelde het niet zoals het misschien is overgekomen. :m:

excuses hiervoor.

Dat ken ik, reageren op het moment , en dan staat er iets wat niet helemaal lekker is! Het toont karakter als je openbaar je excuses maakt. Toppie Emanuel!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.