Ga naar inhoud

Trackday Zandvoort


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Jewel, een paar van die gasten haalden ons in. Maar ja, die zitten ook elke week op het circuit ofzo. Auto helemaal leeg getrokken. Zo kan ik het ook. :thumbup:

Er zit inderdaad wel een verschil tussen bewust heel houden en lekker raggen met een leeggetrokken E30 van 1000,- euro (inclusief volle tank). Moet wel zeggen dat een aantal van die gasten inderdaad lekker over de baan heen gingen.

Link naar reactie
  • Reacties 344
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Stoere foto's allemaal. ^_^ :thumbup:

Iemand toevallig nog een goeie sample / opname kunnen maken van de pits entry sirene?.. Die wil ik graag als ringtune, maar het is me nooit echt goed gelukt.

Heb ff een MP3-tje voor je gemaakt. Kan het ff nergens hosten dus doe maar ff je email PM-en B)

Link naar reactie
:schater: Dat commentaar ook! B) een ander lekker afzeiken....

Ja lullos, ze motten niet aan BigC komen :thumbup: . Wij mogen hem alleen maar afzeiken ^_^ -_-

Maar het is natuurlijk precies zoals ik boven zei. Iedere NL man kan beter rijden dan alle anderen. Dit is een wiskundig vraagstuk wat ze ook wel in Berlijn mogen proberen op te lossen.

Link naar reactie

En bedankt weer mannen :thumbup: ;)

Nou de schade is opgemaakt............ nieuwe kleppendeksel pakking ( was net nieuw ^_^ ) en nieuwe koppeling nodig. Wordt dus gelijk maar in combinatie met een lichter vliegwiel gedaan en natuurlijk de -_- 5 koppeling............... :D en een gewapende koppleing leiding.

Nieuwe remschijven rondom (voor waren ze al bijna op), meteen ook maar met gewapende remleidingen.......

pffffffffffff zal ook wel weer niet in een dagje regeld zijn B)

Link naar reactie

Ik kan niet tippen aan sommige foto's van de andere members,

maar toch een paar van een prachtige middag/avond in het zonnige Zandvoort ! :thumbup:

dscf0001sz6.jpg

dscf0002qn1.jpg

dscf0008qk6.jpg

Imageshack werkt niet echt meee ! B)

Later meer ^_^ -_-

Link naar reactie
En bedankt weer mannen B) :D

Nou de schade is opgemaakt............ nieuwe kleppendeksel pakking ( was net nieuw -_- ) en nieuwe koppeling nodig. Wordt dus gelijk maar in combinatie met een lichter vliegwiel gedaan en natuurlijk de ;) 5 koppeling............... :D en een gewapende koppleing leiding.

Nieuwe remschijven rondom (voor waren ze al bijna op), meteen ook maar met gewapende remleidingen.......

pffffffffffff zal ook wel weer niet in een dagje regeld zijn ^_^

Zo zie je maar weer waar zo'n dagje Zandvoort allemaal goed voor is Chris. Ik ben in ieder geval erg tevreden met het nieuwe spul! :thumbup:

Heb Ron vandaag ook nog even gesproken, moet namelijk ook nog even terug voor de nodige aanpassingen aan mijn achterbumper en remmen voor..

Link naar reactie

Ziet er top uit :thumbup:

@ Chris: Het belangrijkste is dat je ook nog naar huis kan rijden met de auto, zonder brokstukken gemaakt te hebben. Je hebt plezier gehad, en dat is het belangrijkste.

Vreemd dat de wagen het niet aan kon (pakking, remmen) :blink: Ikzelf heb nooit problemen, maarja, ik ben misschien te zuinig op mijn wagen, daarom dat de meeste mij ook een langzame Pie vinden B)

Link naar reactie
Ziet er top uit :thumbup:

@ Chris: Het belangrijkste is dat je ook nog naar huis kan rijden met de auto, zonder brokstukken gemaakt te hebben. Je hebt plezier gehad, en dat is het belangrijkste.

Vreemd dat de wagen het niet aan kon (pakking, remmen) :blink: Ikzelf heb nooit problemen, maarja, ik ben misschien te zuinig op mijn wagen, daarom dat de meeste mij ook een langzame Pie vinden B)

Als jij een langzame pie bent, wat ben ik dan wel niet?? :schater:

Link naar reactie
Ziet er top uit :blink:

@ Chris: Het belangrijkste is dat je ook nog naar huis kan rijden met de auto, zonder brokstukken gemaakt te hebben. Je hebt plezier gehad, en dat is het belangrijkste.

Vreemd dat de wagen het niet aan kon (pakking, remmen) B) Ikzelf heb nooit problemen, maarja, ik ben misschien te zuinig op mijn wagen, daarom dat de meeste mij ook een langzame Pie vinden ;)

Tja de voorremmen was al van bekend dat die op hun einde liepen. De koppeling heb ik niet aan zien komen, maar was waarschijnlijk ook al op z'n end. Dat de kleppendeksel pakking weer lekt vind ik echter wel vreemd.

Maar goed, alles wordt weer netjes gemaakt en ik ben ook al met een spuiter aan het praten.

Dan de velgjes nog en hij is weer helemaal netjes. :thumbup:

Link naar reactie

Het was schitterend gisteravond, vandaag met een paar mannen op het werk al dwaze plannen gemaakt om samen een E36 o.i.d. aan ter schaffen en daarmee (no limits) te gaan rijden op Zandvoort. :thumbup:

Vanmiddag de binnenschermen wat gefatsoeneerd, de rafelige randjes met de Dremel gekortwiekt en met de verfbrander warm gemaakt (Tony bedankt voor de tip) waarna ik ze uit kon buigen.

De achterbumper links even losgemaakt omdat hij niet meer recht zat na een duwtje tegen de vangrail bij het keren in de paddock. Toen bleek ook daar het binnenscherm te zijn "aangeveten" en dat was (uiteraard)rechts ook zo. Morgen even wat van die plastic clips halen waar de bumper mee vastzit, die zijn natuurlijk stuk. :blink:

Dan vraag ik me toch af of ik de enige ben die last heeft van binnenschermerosie?(10x woordwaarde)

Wilko

Link naar reactie
Het was schitterend gisteravond, vandaag met een paar mannen op het werk al dwaze plannen gemaakt om samen een E36 o.i.d. aan ter schaffen en daarmee (no limits) te gaan rijden op Zandvoort. :thumbup:

Vanmiddag de binnenschermen wat gefatsoeneerd, de rafelige randjes met de Dremel gekortwiekt en met de verfbrander warm gemaakt (Tony bedankt voor de tip) waarna ik ze uit kon buigen.

De achterbumper links even losgemaakt omdat hij niet meer recht zat na een duwtje tegen de vangrail bij het keren in de paddock. Toen bleek ook daar het binnenscherm te zijn "aangeveten" en dat was (uiteraard)rechts ook zo. Morgen even wat van die plastic clips halen waar de bumper mee vastzit, die zijn natuurlijk stuk. B)

Dan vraag ik me toch af of ik de enige ben die last heeft van binnenschermerosie?(10x woordwaarde)

Wilko

Bij mij komt ie bij extreme bochten met kuilen erin ook aan aan de voorkant. Is echter niet zo extreem als bij jou ;) Zal de tip met de verfbrander ook eens toepassen :blink:

Link naar reactie
Bij mij komt ie bij extreme bochten met kuilen erin ook aan aan de voorkant. Is echter niet zo extreem als bij jou :blink: Zal de tip met de verfbrander ook eens toepassen :thumbup:

De binnenschermen komen dan wel met de bovenkant tegen de motorkap aan te liggen, het kan zijn dat de lak daar doorschuurt. Je kunt ook bochten maken tot al het "overbodige" materiaal is weggesleten, dat gaat dan vanzelf B)

Wilko

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.