Ga naar inhoud

Trackday Zandvoort


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 344
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:huh: Ik durf het bijna niet te vragen...., :huh: maar had MarcelZ3 nu ook nog een filmpje? :thumbup:

Hoi Cabrio Gastje, (ik meen dat je Ron heet toch)

Ik heb 'm op een CDtje gebrand en je staat er ook op met je mooie grijze BMW. :P

Je was BTW ook aardig snel.

Als ik achter je NAW kom stuur ik je wel een exemplaar. ;)

MarZZZel

Link naar reactie

Nu alle gemoederen to rust zijn gekomen is reactie mijnerzijds op zijn plaats.

Laat ik beginnen met iedereen die aanstoot heeft genomen van mijn rijden op het circuit mijn excuses aanbieden: Het was nooit mijn bedoeling geweest jullie slapeloze nachten te bezorgen.

Kritiek, positief en negatief, kan ik mee leven en natuurlijk leer ik ervan. Ik hoop dat anderen dat ook doen.

Mijin auto (inmiddels weer rijdend met een :thumbup: 5 koppeling) heeft een flinke deuk opgelopen, weliswaar minder dan mijn ego, maar beiden zijn we er weer beter uitgekomen.

Er moet mij even van het hart dat ik de andere rijders op het circuit op geen moment tot "gevaar" ben geweest, vandaar juist de hele erge lijnen die er af en toe te zien waren. Ik ben immers die 2 (of was het 3?) auto's die achterop kwamen volledig uit de weg gegaan om ze wel de lijnen te laten rijden.

Het moddergooien via fora, ach.... dat is niet iets waar ik me druk om maak, zeker niet vanuit de DF. We weten allemaal hoe het op het web werkt waar je in redelijke anonimiteit de meest ranzige dingen kunt zeggen. Het spreek meer voor (of is het tegen?) de personen die zich zo'n houding op een forum aanmeten.

Meer vind ik het niet zo'n prettig ervaring dat juist de mensen die je denkt te kennen liever over een forum hun mening denken te moeten ventileren ipv het op dat moment daar rechtstreeks tegen mij te zeggen.

Jammer....... .

Dat ik me in mijn "jeugdige" enthousisasme liet meeslepen op het circuit waar ik in een grijs verleden menig rondje (goed en snel) heb gereden is mijn fout, dat ik het mankement aan mijn auto niet op tijd aanvoelde is mijn fout. Dat mijn bijrijder door de rush van gierende banden en veel lawaai kreten slaakt die bij sommige fijn besnaarden onder ons niet goed vallen is geen fout, en de reacties daarop, onder het mom van weer die anonimiteit vind ik ronduit onbeschoft.

Ach laten we dat houden op "jeugdig enthousiasme" van forum gebruikers.............

Navigator heeft het uistekend bewoord, ondanks dat ik een relatief dure wagen rijd wil ik die niet ontzien. De wagen is er voor gemaakt om mee te gooien en te smijten en in tegenstelling tot sommigen doe ik dit dan op een circuit waar het redelijk veilig kan en niet op de openbare weg (om te oefenen zodat je op een circuit goed voor de dag kan komen). Dat ik weer terug ga de oefenbanken in mag geen twijfel hebben........gelukkig ben ik in een positie dat ik dat ook makkelijk kan.

I'll be back------------ bigger and better than before :huh:

Ik hoop dat op beide fora (+ al die andere waar men ook wat te zeggen denkt te hebben) hiermee de kous af is en we gewoon weer verder kunnen gaan.

Als laatste........ niemand is er minder ziek van dan ik dat mijn "pride and joy" zo'n opdonder gehad heeft. Maar goed alles is te maken, zo ook de :P

Voor de plotseling meelezende bezoekers....... copy/ paste dit gerust voor je eigen forum.... is weer stof ter discussie en goed voor je postcount :huh:

Om die anonimiteit gelijk te door breken..............

Chris van Lawick

Link naar reactie
Oh ja............. in ieder geval hebben we (ook ik) een leuke avond gehad en ik ga zo weer............ wie gaat er mee? ;)

Mooi zo Chris,

Goed dat je van je laat horen, is altijd beter dan stilzwijgend alles slikken en het (meestal) niet kunnen verwerken.

We hebben met z'n allen hiervan geleerd en het woord "nederigheid" zou nu bij menigeen weer op z'n plaats moeten vallen. :huh::huh:

Op mijn filmpje is inderdaad goed te zien dat je afweek van de ideale lijnen om anderen deze wel te gunnen :P en over je enthousiaste stuurmanskunsten is al genoeg geschreven. :thumbup:

Fijn dat je bolide weer toppie is, wel zo houwen he ouwe! ;)

MarZZZel

Link naar reactie

Bij deze

Beste allemaal,

Nog niet op de site maar wel voor jullie: de 3 laatste data voor het VRIJ RIJDEN in 2006:

* ZATERDAG 7 oktober 2006: 17-19 uur

* ZATERDAG 4 november 2006: 09-13 uur

* ZATERDAG 16 december 2006: 09-13 uur

De details over de indeling kun je binnenkort terug vinden op onze website.

Op zaterdag 7 oktober zijn er overdag races van het DNRT / Zomer Avond Competitie. Toegang is gratis, parkeren op Paddock 2 of Restaurant / Tribune terrein. Voor het VRIJ RIJDEN op deze dag kunnen we vanaf 16.15 uur parkeren in de uiterste punt bij de Mickey’s bar op Paddock 1.

Opstellen is in de pitsstraat, toegang via pitbox nummer 0 (nul).

Vooraf inschrijven is niet mogelijk, kaartverkoop uitsluitend vanaf 15.30 uur in de Mickey’s Bar. Kosten blijven laag: 20,= euro per sessie, passagier mag mee rijden. Indien je auto een roll bar heeft, is het dragen van een helm verplicht.

Vergeet niet je spaarkaart mee te nemen; iedere vol gestempeld exemplaar geeft recht op een gratis sessie.

Heb je nog vragen of ideeën, laat het ons dan weten!

Namens VRIJ RIJDEN,

Frank Kerseboom

Rensportschool Zandvoort

E-mail: info@vrijrijden.nl

Website: www.vrijrijden.nl

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Beetje mosterd na de maaltijd, was ff weg, maar ook van mijn zijde "RESPEKT" voor Chris zijn reactie. Kan me voorstellen dat dat ff rauw op je dak viel. Goed ook, zoals eerder gezegd, om toch 1 keer en duidelijk te reageren. Hoe zei onze westfriese/noorditaliaanse vriend Marco het ook alweer. FF slikken en weer doorgaan.

Over slikken gesproken, als dat setje fluffers met Marvin meekomt de volgende keer ben ik er ook bij. Doe mij die 2e van links maar ;) . Och ok, ook als ze niet komen ben ik een geinteresseerde toeschouwer.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.