Ga naar inhoud

Trackday Zandvoort


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 344
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

haha :thumbup::thumbup: ff het witte gevaar testen dus.

Hoop dat het weer redelijk is dan kom ik wel ff kijken hoor

Is het café dat café onder de tribune? Daar waar je ook voor kunt parkeren?

Keertje bij Race experience op Zandvoort geweest en dat was ook daar verzamelen.

Leuk zeg, ik was al zeer benieuwd naar dat witte monster.

Mickey's bar, even voor de duidelijkheid, zit niet onder de tribune zoals op die foto gekrast is maar bevind zich aan het einde van de paddock. Aan de binnenkant van het circuit dus. In principe kun je gewoon helemaal doorrijden met de auto.

Link naar reactie
Ik ben van plan om +/- 14:00 - 14:30 bij mij te vertrekken, puk en emiel komen naar mij, jij ook.??

ruud als jij zo vroeg vertrekt red ik het natuurlijk nooit bij jou... Vrijdag dan maar?

Link naar reactie

VERKEERSINFORMATIE

Was gisteravond in Bloemendaal en probeerde via af/oprit Halfweg (A9) richting Utrecht te rijden. Bij Station Haarlem zijn ze met de weg bezig en is slechts één rijstrook beschikbaar voor zowel tegemoedkomend verkeer als jezelf. Voorts is de oprit naar de A9 komend vanuit Haarlem afgesloten en op die weg is slechts één rijstrook beschikbaar (vanuit beide kanten). Normaal gesproken is het al redelijk druk op deze weg, dus laat staan nu ze met de weg bezig zijn!

Ikzelf neem vanavond op de A9, komende vanuit Amstelveen, afrit "Zandvoort" en dus niet afrit "Halfweg".

Houdt hiermee rekening als jullie vanavond naar het Circuit rijden om te voorkomen dat jullie niet op tijd aan de start van jullie "race" kunnen verschijnen.

Tot vanavond!!

Link naar reactie
VERKEERSINFORMATIE

Was gisteravond in Bloemendaal en probeerde via af/oprit Halfweg (A9) richting Utrecht te rijden. Bij Station Haarlem zijn ze met de weg bezig en is slechts één rijstrook beschikbaar voor zowel tegemoedkomend verkeer als jezelf. Voorts is de oprit naar de A9 komend vanuit Haarlem afgesloten en op die weg is slechts één rijstrook beschikbaar (vanuit beide kanten). Normaal gesproken is het al redelijk druk op deze weg, dus laat staan nu ze met de weg bezig zijn!

Ikzelf neem vanavond op de A9, komende vanuit Amstelveen, afrit "Zandvoort" en dus niet afrit "Halfweg".

Houdt hiermee rekening als jullie vanavond naar het Circuit rijden om te voorkomen dat jullie niet op tijd aan de start van jullie "race" kunnen verschijnen.

Tot vanavond!!

Ik neem altijd al afrit Haarlem-Zuid ;) :D ...... Vond dat achter het station langs rijden altijd al een vervelende, drukke weg.

Link naar reactie
Ik neem altijd al afrit Haarlem-Zuid :huh::huh: ...... Vond dat achter het station langs rijden altijd al een vervelende, drukke weg.

Is inderdaad niet een van de lekkerse wegen :D

Ik denk dat velen die afrit nemen, maar voor diegenen, onder wie ikzelf ;) , die normaal gesproken de "volgende / voorliggende" afrit nemen, moeten nu dus even afrit Haarlem-Zuid nemen!!

Link naar reactie

@ ruud..

ik kan pas om 16:30 weg dus met files onmogelijk nog op tijd bij jou te zijn en ik moet barbaara ook nog oppikken, dus dat lukt niet. Vrij gaat ook helaas niet lukken hoor ik net. Ga een weekend naar istanbul en zou eigenlijk 's avonds vliegen maar ben overgeboekt naar 's morgens... Moeten het helaas maar naar za 23 zetten.

Link naar reactie
@ ruud..

ik kan pas om 16:30 weg dus met files onmogelijk nog op tijd bij jou te zijn en ik moet barbaara ook nog oppikken, dus dat lukt niet. Vrij gaat ook helaas niet lukken hoor ik net. Ga een weekend naar istanbul en zou eigenlijk 's avonds vliegen maar ben overgeboekt naar 's morgens... Moeten het helaas maar naar za 23 zetten.

Sensor is binnen, 16:30 is idd. te laat.

Ik zie je in zandvoort ;) :D

Link naar reactie
Mickey's bar, even voor de duidelijkheid, zit niet onder de tribune zoals op die foto gekrast is maar bevind zich aan het einde van de paddock. Aan de binnenkant van het circuit dus. In principe kun je gewoon helemaal doorrijden met de auto.

volgens mij is mijn krabbel niet onder de tribune, maar naast die tunnel om aan de binnenkant te komen. Ik dacht dat die tent die daar zit Mickey's heet. Maar BigC gaf je gelijk, dus dan zal het zeker zo zijn. Veel plezier vanavond.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.