Ga naar inhoud

Trackday Zandvoort


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 344
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je mag met dat gevaarte ook wel mee rijden hoor :wave: Hoe zit het met je vriend??

[hapmodus] dat gevaarte, dat gevaarte, ik rij al die 4 cilindertjes het snot voor hun ogen met mijn burgerbak hoor [/hapmodus] NHI voor de 4 cilinder mensen. ;)

Mijn vriendje (ff corps lullen voor Ivo ;) ) moet ik ff aan zijn lurven trekken voor een antwoord.

Link naar reactie

Chris,

Hoe lang van tevoren moet jij iets definitief weten?

De ZZZ is net weer gespoten en in orde dus weet niet of ik ermee het circuit op wil.

Weet sowiezo nog niet of ik wel kan komen maar ben even de mogelijkheden aan het bekijken.

Link naar reactie

Update............

"Mystery Guest" met racewagen (wacht nog op defintieve bevestiging)

MINI

Lisette--------> Cooper S (ovb)

Berthil---------------> Cooper S

Xanlle---------------> Cooper S

Hans-----------------> JCW GP

Checkmate2006---> Cooper S

Red_Devil-----------> Cooper (ovb)

M7 Racing-----------> 2x RC (evt)

Z3

Marvin-----------------> 2.0R

ADOPAT---------------> 2.8R

Tobiastoeter----------> 2.8R

Peter------------------> 2.8QP

M-Roadster---------->///MR

Roodkapje----------->///MR

ChrisXL-------------->///MR

Gasten

Edwin----------------> BMW 130i Cup racer

"vriend" van Hans--> BMW Z3 3.0

broer van Lisette---> BMW Z3 (ovb)

Link naar reactie

TOER klasse: 17.00 – 18.00 19.00

SPORT klasse: 17.20 – 17.40 – 18.20 – 19.20 – 19.40

SNELLE MEIDEN klasse: 18.40 ??????

Oke........... hier gaat ie dan:

We hebben toch te weinig om een volledige prive sessie te krijgen.

Het plan is nu om gezamelijk in de Toer klasse van 18:00 te rijden.

Als het iedereen lukt om die van 17:00 te halen is dat beter, maar ik denk dat het voor sommigen erg krap wordt.

In deze gezamelijke rit is er de mogelijkheid om een instructeur mee te krijgen. Er zijn helaas maar 2 /3 instructeurs, dus laat het me snel weten als je daar gebruik van wilt maken. Bij meer mensen zal ik eens kijken of coureurs mee willen rijden

Voor degenen die meer willen rijden is er de mogelijkheid om nogmaals de Toer klasse of de Sport klasse er na te doen. Hebben we ook kans om foto/film materiaal van elkaar te maken.

Ik probeer zoveel mogelijk alles vooraf geregeld te hebben met Zandvoort zodat we al ingedeeld zitten in de sessies die we willen rijden.

Bij het wegvallen van de "Snelle meiden" klasse weet ik niet hoe dit tijdslot wordt ingevuld (Sport of Toer klasse), ik vermoed Sport

suggestie:

18:00 gehele groep Toer (inclusief instructie)

18:40 Deel 1 Sport

19:00 Deel 2 Toer

Indien iedereen eerder kan komen kunnen we de tijden natuurlijk ook respectievelijk opschuiven.

Laat het me zo snel mogelijk weten dan kan ik het laatste nog af ronden met Zandvoort

Andere ideeën sta ik zeker voor open als ik het maar tijdig weet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.