Ga naar inhoud

Zoektocht E89 en gekocht


CorvH

Aanbevolen berichten

Zoektocht E89

Afgelopen zaterdag eens wezen kijken naar wat E89 uitvoeringen en kwam wel wat moois tegen in Assen.

Nu was het zaadje dus geplant en ligt een vervanger van de huidige ZZZZ op de loer.

Hier heb ik dan ook een proefrit voor aangevraagd as. vrijdag, dus wie weet....

 

Nu zie ik ook een E89 staan op marktplaats, maar de prijs lijkt me onevenredig laag, als ik het vergelijk met de

gangbare prijzen.

Kent iemand van jullie toevallig de aanbieder en wat vinden jullie van dit aanbod?

 

https://link.marktplaats.nl/m1469014098

 

 

aangepast door CorvH
Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zo te zien is de verkoper een handige Harry die meer auto's aanbiedt die uit het buitenland zijn gehaald.

Hoeft niet perse "verdacht" te zijn, zou toch wel een aankoopkeuring plus uitlezen adhv VIN willen. O ja en de 3.5is heeft natuurlijk wel wat issues, ik noem maar verstuivers, benzinepomp etc......, maar dat wist je ongetwijfeld al.

Succes ermee!

Link naar reactie

^ Dit is geen 35is. Dit is een 35i. Belangrijk verschil.

 

Je zou het chassisnummer moeten opvragen, zodat je de optielijst kunt checken. Belangrijkste opties lijken wel aanwezig, maar zeker niet alles. Geen M-pakket (kan ook niet op een auto uit 2009), Geen opbergpakket, geen stuurwielverwarming. Waarschijnlijk geen keyless entry / keyless go. 

 

Niet bepaald de mooiste velgen die leverbaar waren.

 

Zwitserse auto, dus hij zal waarschijnlijk nog Duits 'spreken'. Dat valt redelijk makkelijk aan te passen.

Link naar reactie

Het valt me op dat er wel meer auto’s op staan die wel erg lang blijven staan. En dat is niet omdat ze te duur zijn. Ik vraag me dan toch af wat is er mee. Ik zie het niet 1-2-3. Cabrioland heeft ook een aardige 35i staan. Blauw met wit int. dacht ik, €24k. Verbaast me dat ie er nog op staat.

Link naar reactie

Op foto zijn de meeste mooi, maar als je echt iets moois ziet moet je het bekijken. Zo veel autos met rare dingen. Krassen op het dashboard, velgenschade, bodemplaatschade, leer uitgeleefd enz.

 

En het moet maar net je kleur/optie/motorcombi zijn. Dan loont wachten... als ik een standaard 35is wil opkrikken naar het (voor mij) juiste afwerkingsniveau dan vraagt elk van die autos een forse investering na aanschaf. Maar dat is persoonlijk....

Link naar reactie
  • Administrator

^Dat is helemaal waar. Maar voor sommigen van ons ook de uitdaging natuurlijk: aankopen in redelijke standaard toestand en dan langzaam aan upgraden / personaliseren.  Maar dat gezegd hebbend: pas na bekijken weet je waar je mee te maken hebt. De ervaring met Cabrioland (ik heb daar twee auto's gekocht) leert overigens dat de staat van de auto's die ze aanbieden ronduit wisselend is. 

Link naar reactie

Ik heb gisteren een vraag gesteld via MP aan de verkoper of ik mijn Z4 kon inruilen, maar vond hem daarna wel erg informatief aan dringerig....

Ik vroeg ook nog of er nog kosten bij kwamen m.b.t. de invoer (BPM komt er mss nog bij dacht ik), maar ik kon nog een forse

korting krijgen als ik hem zelf op kenteken ging zetten.

 

Maar ik heb er geen goed gevoel bij, de auto staat me ook te lang op MP voor deze prijs, wel opmerkelijk dat er geboden is door in ieder geval 1 autobedrijf.

 

Morgen een proefrit in deze:

https://www.carcreations.nl/occasions/bmw/z4/roadster-3-5i-306pk-automaat-hifi-dsp-21093278

 

wat vinden jullie van deze uitvoering en vraagprijs?

We komen wel heel veel uitvoeringen tegen met de "witte" stoelen, maar dat vinden we niet zo mooi.

En inderdaad "we" , mijn vrouw heeft hier ook een stem in 😊

 

aangepast door CorvH
Link naar reactie

Na de proefrit was ik helemaal verkocht....

 

Dus na een scherpe onderhandeling 🧐 is de huidige Z4 ingeruild voor een E89.

Gelijk voor een schappelijke prijs een winterbandenset er bij gekocht, dus weer helemaal klaar.

 

 

 

Schermafbeelding 2019-10-18 om 18.26.26.png

aangepast door CorvH
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.