Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Mooi man dat is nog eens goed nieuws, gefeliciteerd en veel succes met het vinden van een nieuw (of gebruikt) stekkie.....

Dus de kans dat ik je eens tegenkom zit er dik in .....of kom je niet op de N65

Link naar reactie
  • Administrator

Dank allebei! Ik moet nu nog even uitzoeken hoe ik de parkeergarage van ons tijdelijke onderkomen schraapvrij in en uit kom :-)

Link naar reactie

Vandaag op de rijksweg voor de Beneluxtunnel kwam er een zilvergrijze ZZZ naast me rijden ( dak nog dicht, ik natuurlijk open) en riep LEKKER HE MET DIT WEER!

En kwam weer achter me rijden. Bij het stoplicht richting hoogvliet stond hij voor me.

Toen ik afsloeg toeterde we en staken we even de handen op om te groeten.

Dat is echt kicken.

2ekq6nq.jpg

Link naar reactie

ik ben "voorlopig permanent" te Vught sinds gisteren. Amsterdam is verkocht en nu vanuit de regio zoeken naar iets nieuws ... :thumbs_up:

Gefeliciteerd, eindelijk weer in de frisse lucht. :wink:

Link naar reactie

Donkerkleurige Z3 met chrome velgen, kiewen en deurgrepen, zag er uit alsof die van een liefhebber was. Ik reed in een rode, vanuit Rdam, daarna over de Van Brienenoord brug.

Link naar reactie

Na werktijd rijdt tussen Usselo en Enschede mij regelmatig een zwarte Z4 tegemoet (ik rij richting Enschede), groet ook altijd. Iemand van hier?

Daarnaast rij ik dagelijks langs een zwarte Z4 aan de Broekheurnering ('PP' in het kenteken).

aangepast door Evan_S
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.