Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Tsjee ik denk dat EMI zomaar gelijk heeft.. Ik weet niet waar je huis is en ik ben ook niet zo goed wat de n271 is, maar we rossen heel vaak in het rotterdamsche rond. Ik heb overigens de jouwe niet echt gezien en een Roodkapje is wel herkenbaar.....

Link naar reactie

^ ik woon in Delfshaven maar de M staat ergens anders achter slot en grendel, het is niet mijn dailey. Daarnaast moet je dan ook maar eens opletten op mijn groene MGB, legt regelmatig dezelfde rondjes af. Ik zal opletten op een Roodkapje.....

Link naar reactie
  • Administrator

Zojuist: afrit S109 voor de RAI: een zilvergrijze Z3 qp voor het stoplicht en in de parkeergarage van het WTC in Amsterdam een geparkeerde zwarte Z3 qp met styling 32. Wie o wie?

Link naar reactie

Iemand van hier

Vanmiddag midgrijze Z4, .KGG..,in Utrecht op de Troelstralaan,

met softtop, een Z die naar mijn idee wel heel ver verlaagd was.

Ik stond links naast je en stak mijn duim op, jij zat te bellen. Mij ride grijs met blauw en een lange slurf aan de voorzijde.

Link naar reactie

gistermorgen op de vluchtstrook op de A50;

een witte z4 coupe.

net een aanrijding gehad,de achterkant zat flink in elkaar. :muur:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.