Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Sledge, ga je me de markt kapotmaken, ik was ze al in de gaten aan het houden ;)

Dacht je dat ik ze nog niet gezien had?? :foto: Je weet wat ik vind van die flaporen. ;)

Was ze ook al aan t volgen hoor :) :D

Wordt druk als de veiling afloopt.

Zeker, ik zie dat je ook al meedoet???? ;)

Link naar reactie
Telecaster45... gefeliciteerd! :)

Nee! Niet gewonnen! Was overigens niet voor mezelf, maar in opdracht voor iemand die een feestje heeft, en zelf niet kon meebieden. Had nog 28 seconden over, dus had waarschijnlijk nog gekund, maar was eigenlijk al over het beschikbare budget heen. Misschien toch nog te vroeg geboden. Jammer, maar helaas. Wat een geld weer, overigens. :foto:

Link naar reactie
Kan alleen maar melden dat ze bij Schnitzer nog 5 setjes hebben, prijs normaal 285 per stuk dus 570 per set.

Ik krijg ze met wat korting voor 450 euro per set. :blink:

Dan nog ff spuiten, kijken wat Rob zegt over mijn :m: spiegeltjes. :D

Rob zegt: Hebbe, hebbe, kope, kope, goede kleur! ;) Je hebt mail!

Heb inmiddels ook een M-binnenspiegel gescoord. :D

Link naar reactie
OK Rob je hebt net mooie Cosmos :blink: spiegels gekocht met meteen ook al de linker anti dode hoek spiegel erin.

Ga de mijne met nog een (eigenlijk twee) Schnitzer items upgraden :m:

Dikke mik, Pierre. Twee man blij.

Link naar reactie
Rob, jij rookt toch? Kijk dan nog eens goed waar jouw aansteker zit ;)

(ja ja, zo af en toe post ik nog weleens wat :blink: )

Dag Ivo! Ik begrijp je niet helemaal, het gat voor de aansteker zit voor ons LH rijders toch op de juiste plaats?

Ik kan er niet meer van maken, bij ons zit 'ie daar toch?? :m:

Link naar reactie
Dag Ivo! Ik begrijp je niet helemaal, het gat voor de aansteker zit voor ons LH rijders toch op de juiste plaats?

Ik kan er niet meer van maken, bij ons zit 'ie daar toch?? :blink:

Sorry, sorry sorry! Je gaf zo expliciet aan dat het een LHD was dat ik er van uit ging dat je hiermee bedoelde dat het juist om een afwijkend model ging...

...pff, ben ik ff wakker hè!

Link naar reactie
Sorry, sorry sorry! Je gaf zo expliciet aan dat het een LHD was dat ik er van uit ging dat je hiermee bedoelde dat het juist om een afwijkend model ging...

...pff, ben ik ff wakker hè!

Hij klopt weer. Groet! :blink:

Link naar reactie

Rob nog ff terugkomend op je advertentie van die Hamann voorbumper.

Op ebay.de: Hamann voorspoiler, iets voor Michel#1.

Hij is mooi maar heb er al een. Die is toevallig ook in de verkoop! :) (Hier zit, integenstelling tot de Ebay advertentie, alles bij)

afbeelding144aa6ny.jpg

Dus geïnteresseerden....

Ik heb tevens meer spullen. Zal dat nog wel posten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.