Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Nee ik heb de rechte 80mm versie, de omhoogstaande DTM look zijn ook smallere pijpen :P

OK, het leek op de foto van supersprint alsof ook die "rechte" iets omhoog lopen. iig erg bedankt weer voor de info! kan ik weer verder met de zoektocht. Zal dus als ik het goed begrijp echt moeten kiezen tussen een Eisenmann of een SS.

Link naar reactie

Ja dat zijn IMHO de enige goede spullen voor de ;)

*Eisenmann meer diepe sound en diverse pijpdikten (70, 76 en 83mm) en drie varianten, normaal, Sound en Supersound (Benaming kan wel eens afwijken)

*Supersprint in DTM versie en versie met 80mm rechte pijpen, iets hogere tonen dan de Eisenmann en paar pk's meer ;)

En als je echt een mm freak bent moet je de Eisenmann nemen daar kun je de demper nog apart in de pijpen schuiven/bevestigen dus op de mm afstellen, bij de Supersprint kan dat niet, die is uit een stuk daar steekt een setje pijpen meestal een paar mm verder uit dan het andere dat zie je als je in een bepaalde hoek met je neus erop gaat hangen :P

Verschil in design is het feit dat de Eisenmann enkelwandige eindpijpen heeft die van de Supersprint zijn omgerold :D

Link naar reactie
In mijn Members gallery is ie goed te zien op de zwarte :P

misschien een beetje offtopic maar ik kan er maar niet over uit hoe verschrikkelijk mooi die zwarte van je eigenlijk was (is). Precies zo zou ik hem ook uiteindelijk wel willen hebben. En ook die einddempers zien er erg fraai uit..

Link naar reactie
misschien een beetje offtopic maar ik kan er maar niet over uit hoe verschrikkelijk mooi die zwarte van je eigenlijk was (is). Precies zo zou ik hem ook uiteindelijk wel willen hebben. En ook die einddempers zien er erg fraai uit..

Zal Arno blij mee zijn immers veel is niet veranderd.

En de nieuwe wordt/is al net zo fraai :P

Link naar reactie

Zojuist even contact gehad met eps in Hoogezand voor een prijsindicatie van een zelf samengesteld einddemper systeem. Moet ik toch denken aan een 1400,- à 1500,- euro. Nou weet ik dat deze mannen meestal erg mooie spullen afleveren maar zijn er toevallig mensen hier die er één (of eigenlijk 2 dus) hebben gemonteerd onder hun :D ? nb: je kunt er bij hun zelfs nog een flamekit in laten monteren, best grappig! -_-

EDIT: Bij Skytuning in België maken ze een zelf samengesteld systeem voor rond de 700,- euro.

Link naar reactie

Vind ik ook, want het blijft toch maar afwachten hoe het gaat klinken en de Eisenmann is goedkoper (dan EPS) Maar daarom was ik ook even benieuwd of mensen zijn die er één hebben gemonteerd. Dit ook omdat ze kort geleden nog een systeem voor een :thumbup: hadden gemaakt.

Link naar reactie
Zojuist even contact gehad met eps in Hoogezand voor een prijsindicatie van een zelf samengesteld einddemper systeem. Moet ik toch denken aan een 1400,- à 1500,- euro. Nou weet ik dat deze mannen meestal erg mooie spullen afleveren maar zijn er toevallig mensen hier die er één (of eigenlijk 2 dus) hebben gemonteerd onder hun :thumbup: ? nb: je kunt er bij hun zelfs nog een flamekit in laten monteren, best grappig! :D

EDIT: Bij Skytuning in België maken ze een zelf samengesteld systeem voor rond de 700,- euro.

EPS maakt ze ook voor de Z1 heb ik een keer gezien en vind ik persoonlijk niet zo mooi afgewerkt, de ovalen pijpen zijn een beetje rafelig en erg scherp aan de randjes, haal je zo je handen aan open.

Zou ik toch voor een fabricageprodukt gaan is toch veelal beter uitgetest en afgewerkt :D

Link naar reactie
EPS maakt ze ook voor de Z1 heb ik een keer gezien en vind ik persoonlijk niet zo mooi afgewerkt, de ovalen pijpen zijn een beetje rafelig en erg scherp aan de randjes, haal je zo je handen aan open.

Zou ik toch voor een fabricageprodukt gaan is toch veelal beter uitgetest en afgewerkt :thumbup:

Ron Hellenbrand uit het forum hier kan je een goede prijs voor de SS maken eventueel gecombineerd met alpha-n :D :D

Link naar reactie

Ja beide mannen werken veel met s50 en s54 motoren voor de (lange afstand)racerij.

Mooie bij Ron is ook dat ie alles op zijn eigen S50QP al uitgetest heeft, racekats, spruitstukken, diverse uitlaten enz :( Ja en dat geldt natuurlijk ook voor Braspenning B)

Link naar reactie
Ron Hellenbrand uit het forum hier kan je een goede prijs voor de SS maken eventueel gecombineerd met alpha-n :( B)

Dat "alpha-n" daar moet je me nog maar wat meer van vertellen. Heb er wel het een en ander over gelezen inmiddels (uit de csl)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.