Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Ík weet dat je de Hamann voorbumper al hebt. Dacht dat het iets voor jou zou zijn voor de handel. of als ruilobject, of iets dergelijks. Als je je huidige Hamann bumper verkoopt, wat ga je er dan opzetten? M-bumper???

Link naar reactie
originele achterlichten (1998) en idem zijknippers (oranje)

oranjetjes

:newblush::thumbup: Hoe veel wou je dr hebben??

Ik denk dat de meeste hier ze wel gratis weggeven. :thumbup:

Klopt!! Mijn achterlichten zijn gratis naar een member gegaan. En originele veren voor een 1.8 verkoop je ook niet gemakkelijk. :D

Link naar reactie
Laat Zedri dit niet zien die is hier helemaal gek van alleen toch nog erg prijzig, maar ja echt Carbon!!

Ja Piérre, dit is echt een hartewens van me.

Maar ik vraag me toch wel af of dit wel echt is, dat komt door die enorme massa imitatieZooi uit het oosten.

En, wie ó wie laat nu Zo'n setje maken door AC-SchnitZer en gaat het dan weer verkopen ?????????????????

Ja, dit is voor de Z3 individual, duur maatwerk dus. Dit ligt echt niet in het magaZijn voor het plukken.

Volgens mij is het nep, maar de verkoper heeft wel alleen maar positieve reacties op voorgaande transacties.

Ook die site van globalautoshop.com, daar staan gewoon nog de Rensport Type 2 velgen te koop ??????

In 10.0 x 19 Zelfs ????? Die Zijn toch al lang niet meer te koop ??????

Op marktplaats stond laatst ook een gast met het héle assortiment SchnitZer wielen.

Type 2 Zelfs gepolijst te krijgen. Even een 06je bellen, ja ja...

Het ergste is dat die wielen er ook nog supermooi uitZagen...

Link naar reactie
:blink::huh: Hoe veel wou je dr hebben??

Ik denk dat de meeste hier ze wel gratis weggeven. :P

'k heb er nog wel eens een setje verkocht, maar dat waren facelift uitvoeringen :kisstogether:

Link naar reactie
Ja Piérre, dit is echt een hartewens van me.

Maar ik vraag me toch wel af of dit wel echt is, dat komt door die enorme massa imitatieZooi uit het oosten.

En, wie ó wie laat nu Zo'n setje maken door AC-SchnitZer en gaat het dan weer verkopen ?????????????????

Ja, dit is voor de Z3 individual, duur maatwerk dus. Dit ligt echt niet in het magaZijn voor het plukken.

Volgens mij is het nep, maar de verkoper heeft wel alleen maar positieve reacties op voorgaande transacties.

Ook die site van globalautoshop.com, daar staan gewoon nog de Rensport Type 2 velgen te koop ??????

In 10.0 x 19 Zelfs ????? Die Zijn toch al lang niet meer te koop ??????

Op marktplaats stond laatst ook een gast met het héle assortiment SchnitZer wielen.

Type 2 Zelfs gepolijst te krijgen. Even een 06je bellen, ja ja...

Het ergste is dat die wielen er ook nog supermooi uitZagen...

Die vent heb ik natuurlijk gebeld, hij importeert ze vanuit de US of A. Daar heeft Schnitzer ze ook geleverd en daar werden ze dan verchroomd, echter nog erg duur rond de 3000 euronen :blink:

Link naar reactie
Die rooie heeft er tenminste :spam: spiegels opgezet......... hoort hij er in ieder geval bij :D

:thumbup: azda spiegels ja!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.