Ga naar inhoud

INSCHRIJVING GESLOTEN Europatour IV 3 t/m 11 september 2016 - Franse Alpen


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

De Chaussy heb ik idd in de voorlopige planning opgenomen. Nou is die wel wat verneukeratief, aangezien je onderaan op 2 manieren naarboven kunt (vice versa). Die slingerweg en een normale weg. Het laat zich raden voor welke ik gekozen heb :)

Top Ans, zet jullie er voorlopig bij.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Alle dagen diner inclusief en toch half pension?

Misschien dit iets duidelijker vermelden achter de prijs dat alle dagen diner er bij zit of heb ik het niet goed?

We gaan er eens over nadenken wat we volgend jaar gaan doen met de vakantieplanning.

Link naar reactie
  • Administrator

Lieve jongen... half pension is ontbijt met diner :lol:

Vol pension is ontbijt met lunch en diner, b&b is alleen ontbijt :P

1 avond, de rustdag onderin bij de Côte d'Azur doen we geen diner in hotel zodat je met je meissie lekker aan het water kunt dineren :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Administrator

Net gehoord welke weken de bedrijfsluiting zijn, week 33 / 34 :(

Dus 2 weken vrij, 1 week werken en dan weer 1 week vrij aanvragen. Zullen blij met me zijn :)

Word vervolgd.

aangepast door Scorpion
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • Administrator

Zo de feestdagen zijn weer achter de rug, tijd om de route en locaties definitief te maken. Graag nog even aandacht voor de aanbetalingstermijn van 15 januari voor diegene die 100% zeker zijn van hun deelname, dit ivm zoeken en vastleggen hotels qua juiste deelnemersaantal. Van een 3-tal deelnemers weet ik dat e.e.a. nog onder voorbehoud is qua werk/mogelijke andere verplichtingen, die houd ik als extra optie achter de hand zolang het nog niet definitief is. Wil je graag mee, maar is het nog niet 100% zeker dat je mee kunt en is dit nog niet bij mij bekend, dan hoor ik het graag. Voor diegene die inmiddels weten dat ze NIET mee gaan, dan graag afmelden.

Link naar reactie

Wij gaan definitief NIET mee...:mellow:   De plannen voor vakantie schuiven op.. :hypocritesmiley: 

Dus je mag ons van de lijst schrappen.

Link naar reactie

Heb de openingspost nog eens gelezen, programma ziet er goed uit.

Voeg hierbij goed gezelschap (altijd leuke sfeer tijdens deze ritten) en ben er weer bij.

Zal aanbetaling overmaken

 

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.