Ga naar inhoud

INSCHRIJVING GESLOTEN Europatour IV 3 t/m 11 september 2016 - Franse Alpen


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

 

15 uren geleden, Scorpion zei:

nu nog de bestandjes :rolleyes:

Begin jij nu ook al? Nog even en we gaan het dit jaar alleen met een routeboek doen :sFun_nahnahna:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zit nu op 24 routefiles, dat is dan inclusief shortcuts en escaperoutes. Komen de alternatieve routes voor de 2 rustdagen nog bij.

Kortom... kan geen Tyre meer zien :sSic_toilet:

Link naar reactie
9 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

....Komen de alternatieve routes voor de 2 rustdagen nog bij.

Is het dan zover van de ontbijtzaal naar een ligbed naast het zwembad?

 

Link naar reactie

Arriveer donderdag in de Vogezen. Heb 2 nachten kamer geboekt in het door Nederlanders gerunde : Moto-Hôtel du Col de Bussang.

Wilde niet in een toeristenhotel/dagjesmensen hotel boeken, maar bij actieve figuren.

Bij een (berg)wandelaars hotel boden ze ook middag-cursussen  kunstschilderen, borduren en mediteren aan en was het diner vegetarisch.

Wielrenners hotel leek me ook wel leuk, sportief, drinken avonds gezamenlijk veel bier zo te zien op foto,s (ga ik tzt wel eens met  het sportfietsje doen) maar val nu wel erg op met mn autootje.

Tussen de Saturah jongens dus.  (Hoewel, de Donkervoort club schijnt er ook te komen).

 

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
7 minuten geleden, mohikaan zei:

Heb 2 nachten kamer geboekt in het door Nederlanders gerunde : Moto-Hôtel du Col de Bussang

 

Daar ben ik ook een aantal keren geweest met de motor, was prima vertoeven en vooral gezellig s'avonds

Link naar reactie
  • 2 weken later...

We hebben er zin in. Vertrekken woensdagochtend al.

Route bestandjes van Rob ontvangen. Was heel gepuzzel/geklooi om ze met het voor mij nieuwe Garmin Software programma "Basecamp" op mijn pas aangeschafte Garmin, model 'Zumo' te krijgen. Zie dat we ook het F1 parcours van Monacaco gaan rijden!

Leuk Rob!

 

Link naar reactie

Idee:

stel ik kom vanuit Arles naar Carros op woensdag (dag 5) we zoeken dan een hotel bij jullie in de buurt, of misschien is er nog een 2p kamer vrij in hetzelfde hotel, de volgende dag kunnen we (indien animo) bijvoorbeeld vanuit Carros via Castellane (81 km= ca. 1 uur 40) naar les Gorges du Verdon (64 km= 1 uur 25) 

Na deze hele mooie route keren wij in de loop van de dag terug naar Arles en de Europatour gangers keren dan terug naar Carros voor hun tweede nacht.

Van parc national du Verdon terug naar Carros zijn ca. 126 km (2 u 40) of indien via Cannes 153 km (2 u 30)

Uiteraard kunnen we ook iets alternatiefs doen op de Donderdag, roept u maar, ik sta open voor alles..

lijkt jullie dit leuk dan geef ik m,n Z graag de sporen op woensdag en zien we elkaar in Carros.

Arie

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

^Sorry Arie, zie je bericht net pas bij het opsplitsen van het topic in een reactietopic. Achteraf gezien was het waarschijnlijk lastig om die kant op te hobbelen, aangezien de meesten op de rustdag hun eigen gang zijn gegaan. Volgende keer beter!

 

HIER gaan we verder :topicclosed:

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.