Ga naar inhoud

INSCHRIJVING GESLOTEN Europatour IV 3 t/m 11 september 2016 - Franse Alpen


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

@BMW-Z-CSi ik weet niet hoe ver je met de routefiles bent, maar heb je gedacht aan de mogelijkheid om 1 van de 'corniches' te rijden langs monaco? (van Menton naar Nice, bij voorkeur de moyenne corniche)

http://www.frenchmoments.eu/corniche-roads-of-the-french-riviera/

 

Ik gaf dat aan aan iemand op het engelse forum die daar naar toe ging en die zei dat het zó mooi was dat ie een aantal stukken meerdere keren moest rijden :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Zit niet standaard in de route Guido, maarrrrr... op de rustdag zijn ze te rijden, de bedoeling is om boven Nice te verblijven. 

 

Ik heb wat van die routes uitgedokterd nav James Bond en wat andere films. Zal er wat als optie toevoegen aan het routeboek.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Mocht je een fraaie Corniche willen rijden bv die van uit een clip van  Robbie Williams, die gaat Van Le Dramont naar Mandelieu dan moet je deze zeker niet overslaan.

 

 

Corniche d Or 35.jpg

aangepast door Veloce
Link naar reactie

Die ziet er idd ook mooi uit maar is al wel een stuk zuidelijker.

 

Maar goed, ik heb wel eens de neiging om door te schieten halverwege Oostenrijk in als ik het gaspedaal intrap....

Dus remmen omdat de costa brava in zicht komt kan in dit geval ook wel :wacko:

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Een paar optionele ritjes langs de kust en Monaco toevoegen aan het routeboek zou ik zeer op prijs stellen aangezien wij zelf er nog een weekje aan vast knopen in die omgeving :clapping:

Link naar reactie

Zijn er meer mensen die de vrijdagavond wellicht willen overnachten ergens in omgeving Maastricht ?

Misschien leuk als we dan dezelfde locatie kiezen.

Link naar reactie

Wij zitten hoogstwaarschijnlijk een weekje eerder al in de omgeving van Luxemburg zodat wij daar in de buurt aanhaken. Mocht de Luxemburg trip geen doorgang vinden dan is één of meer nachtjes daarvoor in de omgeving Maastricht natuurlijk ook leuk, dus ik volg jullie discussie :P

 

Link naar reactie
  • Administrator

Lekker man Gardameer...nog 2 weekjes dan zitten wij er ook een paar dagen...ff op en neer voor overheerlijke pizza's te eten :hypocritesmiley:

en in Riva Del Garda bij Gelateria Artigianale van overheerlijke Lemon ijs genieten 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Denk dat Rob een hele mooie rit/programma opgesteld heeft in Zuid Frankrijk.  Toch slecht weinig aanmeldingen.

 

Ben toevallig ook lid van een andere autoclub,

Daar plannen ze voor volgend jaar een rit met 40 autos om 3000 km door Kroatie te rijden (Komt dus nog heen en terugrit bij!

 

Eigenlijk ongelofelijk, hoe weinig deelnemers er op dit forum voor te porren zijn om een rit in het buitenland te maken. 

Ook voor de toch altijd (door de deelnemers) zeer gewaardeerde Ardennen/Eifel ritten de afgelopen jaren in September, waren iedere keer slechts (steeds dezelfde) 6 autos.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.