Ga naar inhoud

INSCHRIJVING GESLOTEN Europatour IV 3 t/m 11 september 2016 - Franse Alpen


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

^^^^  Wordt 't nog gezelliger :).... enne ... wat Gillaine zegt ! :clapping:

 

edit: sjips, ben je met net voor.....  nou, motiveer dan maar voor een weekje vrij ! :thumbup:

 

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie
Gast Z4andmore

Ik heb zojuist een Z4 aangeschaft en het adres van dit forum gekregen.

 

Geen idee hoe het werkt.

Ik neem aan dat aanmelden voor de toerrit in september a.s. te laat is :)

Link naar reactie
  • Administrator
2 uren geleden, Z4andmore zei:

Geen idee hoe het werkt.

Ik neem aan dat aanmelden voor de toerrit in september a.s. te laat is :)

Welkom en wat Guido zegt: leuke binnenkomer :)

 

Je kunt nog mee, ik heb nog 2 kamers in optie, van de week geef ik definitief door hoeveel er totaal mee gaan. In het openingstopic staan de gegevens. Zodra de volledige betaling binnen is, wordt je aanmelding definitief. Je zult er zeker geen spijt van krijgen!

 

Mocht je nog vragen hebben, stuur me even een PM. Zit weliswaar in het buitenland, maar ik lees regelmatig berichten.

 

Gr. Rob

 

Link naar reactie
28 minuten geleden, GuidoK zei:

weet je een beetje wat je te wachten staat en hoe eea werkt?

Qua rijden of qua gezelschap?

  • Like 1
Link naar reactie

O ik dacht dat jij nog iemand zocht die in geval van nood jou kon aanduwen, of is dat inmiddels geregeld?

  • Like 1
Link naar reactie

Precies, als je ergens wel op een heuveltje kan parkeren dan is het wel in de alpen :lol:

 

Een andere startmotor is al wel binnen, schoongemaakt etc, maar nog geen nieuwe borstels. (ook deze startmotor had behoorlijke borstelslijtage, dus wil ik het in 1 keer goed doen. Borstels (een hele borstelbrug althans) moesten toch uit china komen.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
1 uur terug, BMW-Z-CSi zei:

We stoppen boven op de bergpassen, rolt 'ie vanzelf wel een keer naar beneden.

 

Ach, lukt dat niet dan duw ik wel weer een keertje, heb inmiddels genoeg ervaring...... :lol:

  • Like 1
Link naar reactie
Gast Z4andmore

Goedemorgen ,

 

Nee, ik weet niet wat me te wachten staat. Ik heb deze auto nog maar net en ken hem dus nog niet. Het is ook mijn eerste cabrio. Daarom vroeg ik me ook af ( hoe leuk het me ook lijkt) of het wel verstandig is om te beginnen met zo'n lange rit. Ik hoor graag jullie advies.

aangepast door Z4andmore
Link naar reactie
  • Administrator

Toen ik mijn Z3 kocht, ben ik, na hem te hebben opgehaald, 's avonds direct naar Italië gereden. Aan 1 stuk door, direct de Grimsel en Nufenenpass gereden, hoofd en armen lekker rood aangebakken. Genoten en de hele weg vol adrealine hoe gaaf het wel niet was.

 

Mijn enige advies: smeer je goed in of wees net zo eigenwijs als ik ieder jaar ben... niet insmeren :lol:

Link naar reactie
Op 18-7-2016 om 16:33, Z4andmore zei:

Ik heb zojuist een Z4 aangeschaft en het adres van dit forum gekregen.

Lees het nu pas  (druk, druk, druk (erg belangrijk).  Welkom op het forum en leuk dat jullie mee gaan. 

 

 

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Lukt het een beetje met quoten @mohikaan? :lol:

 

Inderdaad, Marion en Harry gaan last minute mee :thumbup:. Inschrijving is bij deze ook gesloten. Mocht zich nog iemand bedenken en mee willen, dan is het alleen nog mogelijk op basis van beschikbaarheid.

 

Ik ga de routes finetunen, alles afwikkelen met de hotels, routeboek in elkaar knutselen en wachten tot het de 3e van september is. :punk:

Link naar reactie

Toch mooi dat we met 10 auto's kunnen. Da's best een aardige groep.

Is dat ook niet meer dan dat we in toscane hadden?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Zo de laatste betaling is ook gedaan, Rob bedankt dat ik 2 Bongo bonnen, waardebon van Pearle en een VVV geschenkenbon mocht verrekenen met de totaalprijs.

 

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Graag gedaan. Beetje jammer alleen dat alle bonnen al lang over hun vervaldatum zitten... :clown:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.