Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen 2014 t/m mei 2016


Ka4

Aanbevolen berichten

Lijkt me prima, maar ik heb wel het gevoel dat ik aan een dood paard sta te trekken......

Link naar reactie
  • 4 weken later...

In principe ZOU er 3 december er weer een meet en eat zijn. Gezien de overweldigende belangstelling heb ik maar besloten om ook deze even te annuleren. Ik ben er een beetje klaar mee om aan een dood paard te staan trekken.

Ik hoop wel dat de januari 2016 meet iets meer belangstelling kent. Dat is toch een beetje de officieuze nieuwjaarsmeeting van het forum.

Mochten er alsnog veel belangstellenden zijn voor 3 december dan zal ik eea alsnog organiseren.

Reageer dan voor 3 december.....

Link naar reactie

Zo bij deze heb ik besloten de bijeenkomst van 3 dec te annuleren, er is zegge en schrijven (naast ons zelf) een belangstellende. Dat maakt 4 en dat is echt wat te weinig. In het nieuwe jaar nieuwe kansen.

Nieuwjaars meet 07 januari 2016

Er kan al ingeschreven worden voor deze meeting....

Link naar reactie

Grappig dat iemand mijn topic titel en inhoud aanpast, maar ik vind het prima, geeft mij de kans om te zeuren dat 7 januari 2016 de officieuze nieuwjaars meeting is. Zet hem alvast in je agenda.....

Link naar reactie

Je staat erbij, over dat sneeuw en ijzel, dat geldt denk ik voor iedereen....

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Jammer Arno, het is niet anders, ik ben vanaf 13 jan op vakantie, dus geen 16de....

Overigens iedereen kan zich aanmelden, ondanks het feestje van Roodkapje....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.