Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen 2014 t/m mei 2016


Ka4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik bedoel dat er vaker mensen aanschuiven die nog niemand daar kennen en dat het met een suki jaki en een drankje erbij altijd gezellig wordt. :thumbs_up:

Link naar reactie

Nu gezien de enorme belangstelling wordt deze even over geslagen. Augustus nieuwe kansen...... Jammer.

Link naar reactie

Hahahahaha. Wanneer kwam je daar achter?

De avond dat ik terug ging. Ik zag helemaal niemand. Toen keek ik op me mobiel en toen zag ik het.

^^ Had dan even gebeld, ik zat in zevenhuizen aan de Rottemeren. En anders woon ik er wel heel dicht bij, dat weet je. Koffie staat altjd klaar

Ja dat weet ik Leon maar ik kan je niet altijd tot last zijn. Is wel gezellig natuurlijk.

We moeten maar is afspreken, gezellig ff chillen met een bak koffie. Zonder te knutselen.

Link naar reactie

Zit ik me een beetje te vervelen en surf ik weer eens op het forum... (ik wist gewoon m'n password nog !!!)

Zie ik dat er eigenlijk na al die jaren helemaal niets veranderd is...

Iedere maand eten in Zevenhuizen en zelfs sommige stamgasten zijn nog immer van de partij. :)

De goede oude tijd... Tel je nog steeds de stukjes vlees in de Suki-Yaki Roodkapje??

Dit roept weer veel goede herinneringen op.!!

Misschien kom ik t.z.t. met het mooie weer wel weer een keertje langs... Gezellig!!

aangepast door Eggybee
  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Klopt. Ik heb begrepen dat er een zomerpauze is ingelast omdat de animo vanwege vakanties enzo in juli en augustus wat lager is. Ik zie uit naar de eerstvolgende bijeenkomst in september.

Link naar reactie

Ja het wordt weer september, ook dan ben ik er niet, maar we gaan er weer vol aantrekken...... Nu zit ik ook weer in Medemblik, het is een heel druk zeilwedstrijdseizoen.....

Link naar reactie

Helaas Ka3 ... Veel plezier in je eentje.

Door familieomstandigheden kunnen we toch helaas niet komen vanavond.

In september hopen we wel van de partij te zijn.

Had ik speciaal voor Meet en Greet KA3 dranghekken laten aanrukken :blink: afbesteld dan maar! :book:

Geen andere belangstellenden??

Link naar reactie

In September? Nou voorruit dan maar. Hopelijk wel op een dag dat ik vrij bent.

Want eind september begin oktober gaat de ZZZ een winterslaap houden.

En dan volgend jaar is ie weer van de partij zodra het mooie weer begint te komen.

Link naar reactie

In september wordt het de tweede donderdag omdat we er dan ook weer eens zijn, zal hem vande week erin zetten......

Link naar reactie

^ nu jij komt een keer in de twee jaar en begrijpt het dus niet. Ik geef dit ruim van te voren aan, drie weken om precies te zijn dussssss....

Link naar reactie

Zo na twee maanden geen Meet en eat nu weer op de tweede donderdag van september, ik ben dan ook uit al onze zeilperikelen en kan dan dus wel. Let op dus het wordt nu 10 september zodat iedereen weer wat meer tijd heeft. Ben wel benieuwd naar iedereens vakantie avonturen......

Kom schijf in en laten we het weer ouderwets gezellig maken bij la Baraque..............................

Vanaf nu heb je drie en halve week om je agenda voor die Z3/Z4 avond vrij te maken

aangepast door pampus
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.