Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen 2014 t/m mei 2016


Ka4

Aanbevolen berichten

Tuurlijk wel.... alhoewel z afvallers ......

 

je staat erbij.

Link naar reactie

Rob, lijkt mij een prima idee en ik wens Ka4 veel succes met de organisatie en voor 2 juni zijn Margriet en ik van de partij ! ?

Link naar reactie

was weer gezellig de 12e  haha 

 

ps

Gezien de reactie van de de eettent op grote groepen is het misschien handiger niet meer te reserveren.  

Gewoon hier aanmelden als dat tijdig lukt en die kant op gaan en bij elkaar aan schuiven.  

Grote groepen willen ze niet buiten op het terras.

Als we steeds een tafel scoren als individu kan het wel  

Bij lekker weer heeft dat wat mij betreft wel de voorkeur. 

 

het is maar een gedachte :sSic_toilet:

.

 

 

 

Link naar reactie
Op 17-5-2016 om 09:27, Phantom zei:

 

Grote groepen willen ze niet buiten op het terras.

 

.

 

 

 

Wat een onzin? Zou de redenatie wel is willen weten.
 

Link naar reactie

Is ook niet waar wat phantoom beweerd, ik heb vaak genoeg in de zomer voor het terras gereserveerd. Alleen bij twijfelachtig weer en in de winter dekken ze in binnen..... Dus als je het van te voren afspreekt is het geen probleem. Phantoom komt een keer per jaar en moet niet zo zeuren dus....?

Link naar reactie

Ik heb gevraagd of het buiten mocht,

Iedereen die bij me stond zal bevestigen dat ze geen grote groep op het terras wilde.  ( de serveerster was daar heel helder in)

We hebben eerder buiten gezeten. Ik was dus ook verbaasd.

 

Het was maar een gedachte om het eens anders aan te pakken,  dat leek me helder. 

Gezeur is het dus zeker niet. 

Het mag ook niet afhangen van iemand die vaak of minder vaak komt.

Het gaat om het idee niks meer niks minder. :sSic_toilet:        

Link naar reactie

Phantoom, even mijn bericht goed lezen. VAN TE VOREN reserveren, dat heet 10 uur 's ochtends bij de baas geen probleem. Ik heb het maar een paar jaar gedaan...

 

waar ze de hik van krijgen is dat je voor 12 man reserveert en dat er dan 8 opeens ook verschijnen wat dan van geen kant meer past aan 1 tafel... En daar kreeg ik ook de hik van, we hebben dat topic niet voor jl.....namelijk. En of ik jouw wel of niet vind zeuren maak ik lekker zelf uit. Afzeiken van een bepaalde serversteer is niet zo moeilijk....

aangepast door pampus
Link naar reactie

Ik ben Phantom  met een oooooo by the way

 

Het was maar een gedachte :blush:  pff  

 

Afzeiken van een serveerster is zeker niet het geval geweest :guitar::sSig_goodjob2:    

 

aangepast door Phantom
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.