Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen 2014 t/m mei 2016


Ka4

Aanbevolen berichten

Goed het begint weer wat te lopen, Nadia en Edwin toegevoegd en Roodkapje en Marijke, we zitten al op 6.

Ook op Facebook kan je inschrijven, ik hevel Ze wel over. Schroom niet je bent van harte welkom in Zevenhuizen.

Link naar reactie

Yes yes wij komen inderdaad ook. En Jeroen moet ook komen, ik wil aaaaaaaaaaaaaaaaaaal zijn verhalen horen over zijn nieuwe aanwinst en die ook uitgebreid bewonderen! Jaa dat weten jullie nog niet maar wacht maar.... :wink:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Oké meisjes en jongens, donderdag wordt het echt terras weer. De animo is nog niet groot, maar er is nog alle ruimte..... Zou leuk zijn als we weer eens met een grote groep zijn

Link naar reactie

Je kan nog inschrijven, deadline woensdag 9 september 24.00 uur, kom op het wordt echt terrasweer in Zevenhuizen.....

Link naar reactie

Hoi Pascal, zie het eerste item van dit topic, staan alle gegevns in. Rond 19.30 eten, daarvoor borrelen en het is prettig als je reerveert aangezien ikaltijd van te voren dat moet opgven aan la Baraque.....

Hoop je te zien....

Link naar reactie

Nu ik zal alleen koffie voor je bestellen, kom dan ook om 20.30, dan zitten wij ook aan de koffie.....

  • Like 1
Link naar reactie

Nu ik zal alleen koffie voor je bestellen, kom dan ook om 20.30, dan zitten wij ook aan de koffie.....

Nee ik kom wel om 18:00 lekker borrelen, dan hoef ik tenminste geen bloemkool te eten. :lol::lol:

Als we het doen moeten we het goed doen..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.