Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen 2014 t/m mei 2016


Ka4

Aanbevolen berichten

Zo het lijstje weer bijgewerkt, vijf tot op heden, wordt een intiem feestje.......

Oja in april zijn we er wel weer bij, Nadia wil jij ff reserveren, beetje lastig (en duur) vanaf St Maarten.....

Link naar reactie

De eerste meet en eat waaraan ik mee kan doen.:-)

Onder voorbehoud, want werk kan nog roet in het eten gooien.

1 persoon.

aangepast door Lmario
Link naar reactie

Oh ik zie dat ik tot secretaresse ben gepromoveerd. (Volgende keer effe een pm Theo, ik kijk vaker niet dan wel).

Zojuist gebeld, Marieke heeft het genoteerd.

Inschrijving bij deze gesloten.

Tot morgen!

(Geen emoticons op tablet, bedenk er de babbelgroep bij aan tafel)

Link naar reactie

Solly Nadia, ik zal het de volgende keer beter regelen, in april zijn we er gewoon weer bij, in mei niet, ach het leven van een pensionado gaat niet altijd over rozen enne hartelijk dank.....

Link naar reactie

Nee joh maakt niet uit, je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor. Het is toch al geweldig dat je daar in de zon, met een lekkere cocktail, onder een palmboom, het op kunt brengen om aan het suffe Nederland en de barak te denken.... :clapping:

Maar was meer een 'oeps, net op tijd' dingetje.

Tot later!!!

Link naar reactie

De eerste meet en eat waaraan ik mee kan doen.:-)

Onder voorbehoud, want werk kan nog roet in het eten gooien.

1 persoon.

De klanten (ja, nog geen pensionado..) gooien roet in het eten. Ik ben er toch niet bij.

sorry.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Zo het is al weer bijna de eerste donderdag in de maand en zou de Meat en eat weer moeten plaatsvinden. Echter door de aanstaande paasdagen en goede vrijdag (gaan toch veel mensen een weekeindje weg (uhhhhh weersomstandigheden)) denk ik dat het slimmer is eea een weekje later te doen. Dus niet 2 april, maar 9 april !!!!!

Wij zijn er weer eens bij en vanaf heden kan er weer ingeschreven worden, schroom niet, wie weet hebben we dan wel een beetje weer......

Dussssssssssssss 2 april -------->>>>>> 9 april

Link naar reactie

??? Wie gaan er allemaal een weekendje weg dan?

Nou ik ben benieuwd hoeveel er 2 april komen en raar staan te kijken dat er weinig mensen zijn. Maar joh wat jij wilt.

Zet ons er maar bij op 9 april. Of 2 april als je je nog bedenkt. :rolleyes: Maar zelf weten hoor, het is jouw feestje. Dus zie maar :nasty:

Link naar reactie

??? Wie gaan er allemaal een weekendje weg dan?

ik oa maar ik wilde jou zo graag weer zien, dus zet je op de lijst

Ivo leuk ook toegevoegd

aangepast door pampus
Link naar reactie

Jongens en meisjes vergeet niet te schrijven voor as donderdag, kan uiterlijk tot woensdag avond. We hebben al een leuk clubje weer.... De volgende keer weer gewoon op de eerste donderdag van de maand, 7 mei....

Link naar reactie

Kom op er kunnen er nog veel meer bij, opgeven tot woensdag 20.00 uur. Wie weet wordt het wel terras weer !!!!

Link naar reactie

Zo inschrijving gesloten, wordt een leuke ploeg, wil je alsnog komen dan moet je rechtstreeks contact opnemen met La Baraque.... Lmario en Edmond nog toegevoegd.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.