Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen 2014 t/m mei 2016


Ka4

Aanbevolen berichten

^  en ^^ Van harte welkom zoals gebruikelijk en Emi kan wel volgens de telefoon dus die is er bij .........

 

Je kan nog inschrijven tot woensdag 24 uur en laat je niet tegenhouden, de harde kern is weer aanwezig !!!!

 

 

Link naar reactie

rmassager afgezegd, gereserveerd en allemaal tot vanavond.....

Link naar reactie

Ja, natúúrlijk was het weer gezellig!

Bij het afrekenen werd ik door de "baas" erop geattendeerd dat volgende maand een beetje lastig wordt. Het is dan 5 mei en er is dan een autocross in 7-huizen en de tent is dan afgeladen vol!

Dus hierbij een voorstel.......ipv 5 mei --> 12 mei.

Link naar reactie

^ ik neem aan dat je 12 mei wel kan en 5 niet, het was gezellig en het wordt 12 mei en omdat ze aan het matten waren in van der valk hotel blijdorp moest ik ook nog de halve stad door naar huis en ik hield mij aan de maximum snelheid van 120 km per uur !!!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Na ampele overwegingen, de north sea regatta, het pinkster weekeinde wil ik de meeting verplaatsen naar 11 mei WOENSDAGAVOND. donderdag 12 mei kan ik echt niet omdat ik dan in scheveningen zit. Ruud en Arno en Emi, misschien komt dat beter uit.

Link naar reactie

Dat is mooi, zitten we niet alleen dus.....

 

kortom 11 mei en de inschrijving staat open !

Link naar reactie

oke Arno, we houden het toch maar op 11 mei, het voordeel van de organisator zal ik maar zeggen...?

 

Link naar reactie

^ ff goed lezen, het is 11 mei geworden en niet 12. Als je 12 gaat dan kom je vast arno tegen....?

Link naar reactie

^ Je bent van harte welkom bij la baraque en wie weet kom je jezelf tegen op de 14 de

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Goed na diverse (eigen) agenda items kom ik tot de conclusie dat 12 mei as de datum wordt. Ruud, Ollie en Phantom hebben zich aangemeld. Emi en ik kunnen niet op 12 mei dus wij zullen er niet zijn. Je kan je opgeven tot woensdag 11 mei 2016. Ik zal do de reservering maken.

 

Tevens maak ik van de gelegenheid gebruik om aan te geven dat ik na een kleine 3 jaar wel graag opgevolgd wil worden in deze. Ik ben de komende maanden steeds vaker in het buitenland of elders in Nederland bezig waardoor het wat moeilijk wordt om dit te blijven aanslingeren. Dus een opvolger gezocht, veel werk is het niet maar wie weet brengt een frisse wind weer wat meer leven in de brouwerij. Als ik in de buurt ben zal ik zeker komen met mijn ega, maar qua continuïteit wordt het wat lastiger. Om maar een voorbeeld te noemenas meeting weer verplaatst naar 12 mei omdat ik 11 mei ook niet kan dus.

 

Wie zich geroepen voelt om het stokje over te nemen, meld je bij mij en ik zal eea (laten) overzetten. Vanaf juli ben ik niet meer bij machte om eea te trekken.....

 

 

Link naar reactie

Hoi jullie staan erbij, frank gewoon opgeven via dit topic en niet via een pm. Ik zal morgen reserveren.

 

zoals al eerder aangegeven ik zoek een opvolger voor het regelen van dit evenement en die heb ik gevonden. Met veel plezier kan ik jullie vertellen dat Karin (Ka4) het stokje overneemt. Hardstikke fijn Karin en veel succes. Vanaf juni is Karin de man, uhhhhh de vrouw. Ik zal eea regelen met de admins....

 

voor morgen iedereen een fijn diner enne 2 juni zijn wij er weer bij.....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.