Ga naar inhoud

LET OP: GEANNULEERD 2 daagse Sauerlandrit 5 & 6 september 2015


Delta737

Aanbevolen berichten

Slecht nieuws iedereen (als gevolg van goed nieuws voor ons), maar de rit wordt GEANNULEERD.

Mijn vrouw en ik verwachten ons tweede kindje, en jullie raden het al, de uitgerekende datum ligt in september.

Ik heb nog naar alternatieven gezocht (andere datum, andere organisator etc), maar overal zaten toch flinke haken en ogen aan. Daarom schuif ik deze rit door naar 2016 (daarvoor zal ik t.z.t. een nieuw topic openen).

Het spijt me dat ik iedereen moet teleurstellen! :mellow::mellow::mellow:

Na de fantastische Moezel/Eifel rit afgelopen september, had Henk (Mohikaan) aangegeven in 2015 geen nieuwe rit meer te gaan organiseren. In overleg met Henk hebben we besloten dat ik de organisatie van de editie 2015 op me neem.
Het concept is hetzelfde, namelijk twee dagen over mooie bochtige wegen, toeristische highlights en de Duitse gutbürgerliche Küche. Als organisator regel ik, net als Henk voorgaande jaren, de route en de restaurants, jullie de rest (hotel, betalingen, gezelligheid etc).

Voor de afwisseling gaan we in 2015 naar het mooie Sauerland op 5 en 6 september 2015. Startplaats is het Terrassenhotel (Randstrasse 4, Hemfurth-Edertal) aan de Edersee. Vertrek om 9.30 uur. Van daaruit zullen we een mooie bochtige route rijden langs leuke plaatsjes, kastelen en mooie uitzichtspunten.

Op 5 september zullen we eindigen in Winterberg, het diner is bij Engemann Kurve (Haarfelder Strasse 10, Winterberg).

Het eindpunt op zondag 6 september is Landgasthof Rüppel (Valme 4, Bestwig).

Ik hoor graag wie er allemaal mee gaan! De rit is vol. Je kunt je opgeven voor de reservelijst.
Deelnemers:
- Delta737 (Herbert & Hendrika)
- Scorpion (Roger & Jacqueline)
- Ruud_19 (Ruud & Monique)
- maRRco (Marco & Christina)
- Shoveltje (Cees & Mary)
- nickvankerkoerle (Nick & Colinda)
- HOFFR02 (Rob & ?)
- GuidoK (Guido)
- Z-ttree (Ed & Carla)
- 2.5si (Maurits) (onder voorbehoud HUWELIJK/HUWELIJKSREIS :lipssealed: ) Aanmelding ingetrokken
- Mohikaan (Henk & Azam)
- Individual (Jeroen) (onder voorbehoud huwelijk Maurits)

- Lady & Co (Hans & Gilainne) (onder voorbehoud)
- Buuze (André & Jeanette)
- Patrick040 (Patrick & Yvonne)
- David01 (David & ?) Afgemeld

- Fer (Fer & Marly)

De reservelijst:

-

Vrijwillige reserves:
- BMW-Z-CSi (Rob) (onder voorbehoud van allerlei calamiteiten)
- pimgmx (Pim & Casandra) (onder voorbehoud planning)


Aangemeld: 15 auto's, 28 personen
Maximaal 15 autos, vol = vol

Reservelijst: 2 auto's, 3 personen

aangepast door Delta737
Namen ingevuld bij pimgmx
Link naar reactie
  • Administrator

Uhhhh, op het risico van het kapen van je topic af: kan ik me onder voorbehoud met 1 persoon opgeven? Ik kan niet uitsluiten dat mijn huwelijk op 5 september 2015 is of mijn huwelijksreis dan plaatsvindt ...

Link naar reactie

Sauerland is goede keuze!

De bergen zijn er hoger (Winterberg is een bekend skidorp) dan in de Eifel en de afstand is ongeveer hetzelfde zie ik.

Graag 2 personen

Link naar reactie
  • Administrator

Zet mij maar als 1e op de reservelijst voor 1p. Gezien voorgaande jaren dat ik op t laatste moment moest afzeggen laat ik het nu liever op het laatste moment aankomen dat ik evt wel mee kan :)

Link naar reactie

Uhhhh, op het risico van het kapen van je topic af: Ik kan niet uitsluiten dat mijn huwelijk op 5 september 2015 is of mijn huwelijksreis dan plaatsvindt ...

Maakt niet uit dat het topic gekaapt wordt, de rit zit toch al bijna vol :lol:

Gefeliciteerd in ieder geval, weet je a.s. eega het al wel? :hypocritesmiley:

Maar nu je deze datum weet kun je het andere er toch omheen plannen? :P

Link naar reactie
  • Administrator

:sFun_nahnahna: Mijn a.s. heeft dat kunnen opmerken op basis van de ring met 15 diamanten (waarvan 14 hele kleintjes, dat geef ik meteen toe :lol:) en had al ja gezegd voor de vraag volledig gesteld was ... Dank je in ieder geval!

Link naar reactie
  • Administrator

Ach ja, dat pleziertje gun ik ons Ruud van harte! :kisstogether: Overigens Ruud; misschien moet je de volgende keer in je mod panel het vinkje bij "bewerkt door" even uitzetten. :blink::schater:

Link naar reactie

Zet mij maar als 1e op de reservelijst voor 1p. Gezien voorgaande jaren dat ik op t laatste moment moest afzeggen laat ik het nu liever op het laatste moment aankomen dat ik evt wel mee kan :)

Als er 15 inschrijvers zijn en er valt niemand af, blijf je vrolijk op de reservelijst staan (en daar zijn we kei hard in. :sFun_banana2: )

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.