Ga naar inhoud

LET OP: GEANNULEERD 2 daagse Sauerlandrit 5 & 6 september 2015


Delta737

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Afgelopen weekend de rit grotendeels even voorgereden. Een aantal foutjes is er nu uitgehaald, dus het moet goed komen volgend jaar (als er tenminste niet allemaal van die omleidingen zijn :muur: ). Aangezien we met het hele gezin op pad waren, hadden we de Grand Scenic mee, en die had behoorlijk moeite met al die uitdagende bochten. Een mooie graadmeter voor de lol die we met ZZZ(Z)'s gaan beleven :)

Het eindpunt van de zaterdag is ook toegevoegd aan het openingsbericht.

P.S. ter info: de drie genoemde locaties hebben wij zelf ook geboekt als hotels voor de overnachtingen

Link naar reactie

Reserveren we niet allemaal hetzelfde hotel? Ik ga ervan uit dat we 2 overnachtingen boeken? Vrijdag op zaterdag in het Terrassenhotel en van zaterdag op zondag in Winterberg? Ik rij zondagavond waarschijnlijk weer terug naar huis.

Hoe hebben jullie dat vorig jaar gedaan? Als ik het goed gelezen heb in verscilllende hotels?

Link naar reactie

Ieder boekt z'n eigen hotel. Meer op 1 plek is natuurlijk wel zo gezellig, maar vol is vol. De hotels die jij noemt hebben wij wel geboekt, en ik weet minimaal van 2 andere stellen zij ook. Dus ik zou zeggen, boek en wees welkom :-)

aangepast door Delta737
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Ik moet helaas toch mijn voorbehoud inroepen: ik ben het weekend voor mijn huwelijk vast bezig om nog van allerlei kleine dingetjes te regelen. Jammer!

Link naar reactie
  • Administrator

Ben je dan lekker op tijd mee als dat een week voor de bruiloft nog geregeld moet worden :P

Of je ceremoniemeester laten doen :)

Link naar reactie
  • Administrator

Als je het heel goed plant zorg je dat je uitloop 2 weken voor de bruiloft is en dat je het weekend voor de bruiloft nog ff lekker ongetrouwd een weekend weg kan

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.