Ga naar inhoud

LET OP: GEANNULEERD 2 daagse Sauerlandrit 5 & 6 september 2015


Delta737

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik heb mij opgegeven voor deze rit maar moet helaas mijn inschrijving annuleren. Mijn vriendin werkt in de zorg en wordt in april overgeplaatst naar een andere afdeling. Onze vakantie plannen zijn nu naar de 1e 2 weken van september verschoven omdat dat de enige periode is dat zij nog vrij kan krijgen. Wij gaan dan met het vliegtuig naar Mexico. Ook leuk maar ik had er graag bij geweest! Mijn plek komt dus vrij.

groet David

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Slecht nieuws iedereen (als gevolg van goed nieuws voor ons), maar de rit wordt GEANNULEERD.

Mijn vrouw en ik verwachten ons tweede kindje, en jullie raden het al, de uitgerekende datum ligt in september.

Ik heb nog naar alternatieven gezocht (andere datum, andere organisator etc), maar overal zaten toch flinke haken en ogen aan. Daarom schuif ik deze rit door naar 2016 (daarvoor zal ik t.z.t. een nieuw topic openen).

Het spijt me dat ik iedereen moet teleurstellen! :mellow::mellow::mellow:

Link naar reactie
  • Administrator

Aan het vinden van een alternatieve datum voor de geboorte van een eenmaal verwekt kind zitten doorgaans inderdaad flinke haken en ogen. :lol: Gefeliciteerd met dit goede nieuws! :thumbs_up:

Link naar reactie

Zeker zonde, er blijft weinig over voor 2015!

Wie o wie durft het aan nog een rit te plannen voor 2015.

Zal zelf in 2016 maar weer een ritje organiseren , dit jaar zit het er niet in.

Link naar reactie
  • Administrator

Er zijn belangrijkere/leukere dingen dan een ritje rijden in het leven.

Maar degene die zich dit jaar hebben ingeschreven worden automatisch naar 2016 gezet toch.......

Link naar reactie
  • Administrator

Jammer Herbert, maar ik ken het, zij het dat ons kindje toen de zaak van Richelle was :lol:

Heel veel succes, plezier, gepuf etc met de zwangerschap!

Wie o wie durft het aan nog een rit te plannen voor 2015.

Er staat er nog 1 voor 20 juni op de planning :rolleyes:
Link naar reactie

Iedereen bedankt voor de begripvolle reacties en de felicitaties!

Maar degene die zich dit jaar hebben ingeschreven worden automatisch naar 2016 gezet toch.......

Wat mij betreft wel, die krijgen in ieder geval eerste keus om aan te melden. :hypocritesmiley:

maar is er niemand binnen deze groep capabel genoeg om van je over te nemen dan?

Ik zie de rit/route een beetje als tweede/derde kindje, dat draag je niet zomaar over :blush: We gaan er volgend jaar iets mooi van maken!

En hopelijk zijn er nog mensen die mooie ritten willen organiseren dit jaar! Misschien ga ik als goedmakertje zelf nog wel iets bedenken (maar niet in september :P )

Link naar reactie

Het staat een ieder uiteraard vrij om op deze data ergens een mooie rit te organiseren :-)

Ik heb er lang over nagedacht, en eerlijk gezegd ook wel erg mee in mijn maag gezeten de afgelopen tijd, maar ik heb de knoop nu echt doorgehakt. Nogmaals, het spijt me dat ik iedereen moet teleurstellen, maar deze rit, met deze route, wordt 2016. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben :sSig_ImSorry:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.