Ga naar inhoud

Oranjetour 2013


Maurits

Aanbevolen berichten

Het weer ziet er vandaag hier boven verwachting uit, toppie dan heeft iedereen meer plezier vandaag en kunnen de kapjes eraf.

Blijft droog zegt Jan Pelleboer ;) euh bedoel Piet Paulusma.

  • Like 1
Link naar reactie

Hier is het ook mooi droog en de zon begint door te breken,

zometeen naar de zaak, een mooie droge ZZZ uit de opslag halen

en dan om een uur of 10 gaan rijden richting de zee.

Link naar reactie

Zo het zit er weer op, het weer was goed. De chaos in de route compleet, en met je vingertje tikken betekend toeteren. Gevolg: me toeter is lam. Maurits zijn blok heeft volle op volle toeren gedraaid. Theo zijn oren zitten dicht, en de ander hield zijn mond of schudde wat met zijn hoofd bij het toeteren. Electrische ramen zijn om op en neer te gaan, dus dat doe je dan ook.

Met andere woorden, leuke dag voor de kinderen, sommige slapen eer een week van te voren niet van.

En de Limburgers moeten er in het westen nog van uitrusten.(geniet van de bollen morgen)

Was een gezellig groepje! Leuk weer wat bekende te zien.

Hbmw3 nog bedankt voor het gebak.

Groet Leon

Link naar reactie
  • Administrator

^ Thanks gaat goed komen.

Was een geweldige dag mijn bijrijder Ginger was een beetje stil/verlegen maar zodra het gas ingedrukt werd hoorde ik haha

en dan weet je dat ze geniet.

Het weer was super de sfeer was super kortom een geslaagde dag die we volgend jaar gewoon weer doen.

Tevens was het forum zeer prominent aanwezig BEDANKT members

Link naar reactie

12 van de 80 auto's hadden Z3 of Z4 op hun achterkant staan...

Wat een opkomst!

Theo: dank voor het 'leegbezemen' van de weg voor onze gezamenlijke sprintjes! Mijn passagier heeft genoten...

Maurits: dank aan de grondlegger van deze forumtraditie! Volgend jaar zijn we er zeker weer bij. 15 Z's moet toch haalbaar zijn?

321670_10200846485461792_286462959_n.jpg

562444_10200846487181835_1531160797_n.jp

58171_10200846489821901_1808081592_n.jpg

532790_10200846491941954_134760552_n.jpg

Link naar reactie

Nu mijn oren zitten dicht, Jasper heeft 1.5 uur vol geluld en was erg blij met 115 km ergens achter Maurits. Opeens kwam er een opel rekord tussen Maurits en mij en konden we geen gaten meer laten vallen, ook zijn remlichten waren een beetje vaag, dus bijna geland in een Opel. Jasper helemaal blij en ik eigenlijk ook. Wauw dexe auto rijdt 250 km (ehhhhh iets harder) en wanner doe je dat dan ? Ohhhh je ziet er goed uit voor je 58. Dank u....

Het was weer leuk en op naar d volgende keer en respect voor Coot, die moest ff een eindle rijden vanuit Bemmel.... Overigens Ruud ook.....

Helemaal goed, 11 zzz(z) en daar waren we de grootste groep mee en prima organisatie....

Dank U U

aangepast door pampus
Link naar reactie

Zo ook weer thuis, lekker open terug kunnen rijden.

Het was een zeer leuke rit met prachtig dakloos weer.

Bij de eerste drempel vloog dit bloemstuk al om mijn oren :lachen:

562444_10200846487181835_1531160797_n.jp

We reden met onze Z3/Z4tjes allemaal achter in de stoet, wat resulteerde dat we soms lekker konden gassen om weer aansluiting te vinden.

Als ik volgend jaar weer tijd heb doe ik weer mee.

En Theo, respect voor iedereen die een kind een leuke middag wil geven. ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Respect mensen! Is het niet een idee om als forum zelf jaarlijks een goede doelen rit te organiseren?

Link naar reactie

Respect mensen! Is het niet een idee om als forum zelf jaarlijks een goede doelen rit te organiseren?

Mee eens, moeten maar wat verzinnen toch....l

Link naar reactie
  • Administrator

Zo en dan nog het bewijs dat ik er ook was (samen met mijn apegare Blackberry):

photo.jpg

Iedereen die er was: helemaal top! Zoals al gezegd: we waren veruit de grootste groep met gemene deler (al hoewel er ook steeds meer van die tupperware tuning Renaults bijokmen), de hele dag goed weer (ik ben zelfs verbrand op mijn kop), leuk groepje members en gemiddeld volgens mij ook leuke passagiers. :punk: Top ook dat sommige members er echt forse afstanden voor hebben afgelegd. :thumbs_up::thumbs_up::thumbs_up:

Ik had deze keer Jan Willem, 15 jaar oud, voor de 7e keer deelnemer en gek op de toeter en het gaspedaal en heel spraakzaam. Volkomen gelukkig toen we er in slaagden een vrachtwagen terug te laten toeteren. Gezellig dus, Nog een ingekomen semi-filosofische vraag van Jan Willem: is een fiets eigenlijk ook een machine? Wie met 100% zekerheid het antwoord weet mag het zeggen. :lachen:

En Pim dat is wat veel eer hoor. Ik ben alleen de boodschapper geweest ... ;)

Link naar reactie

zat ik ook over na te denken, Rob...

Apart topic openen om ideeën en suggesties te spuien?

Dat is al eens geprobeerd door een aantal members. Helaas niet van de grond gekomen. Wat mij betreft probeer je het nog eens. Ik wil vanuit het forum en mijn bedrijf best wel het e.e.a. sponsoren mocht daar behoefte aan zijn.

Link naar reactie

@coot : Ik had nog wel zo goed gecontroleerd of het vast zat :) Grappige is wel dat de houder nog op de auto zat, en het boeket weg was....

Hij zat prima vast Frank, aan de zuignap lag het niet, het bakje zat er niet goed in

Het was wel een gaaf gezicht :171: een klein hobbeltje en BAF daar vloog ie :lachen:

Hier nog een paar foto's van de line up van onzzz(z) forum, we misen er hier nog 2 die kwamen pas na de foto aan

8686047319_bc1dfcdb03_b.jpg

8686047959_a4affbf1e5_b.jpg

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Dat is al eens geprobeerd door een aantal members. Helaas niet van de grond gekomen. Wat mij betreft probeer je het nog eens.

Stond mij idd ook iets van bij. Probleem zal zijn dat lunch en dinerlocaties daar niet vaak (zeker bij grote opkomst) in mee zullen willen gaan als je als particulier wat gaat organiseren en daar zit juist de grootste kostenpost.

Of het moet een rit zijn met hooguit een lunch en dan puur gericht op mensen/kinderen een leuke dag geven, zonder dat dit eventueel geld opbrengt voor een stichting/instelling.

Ik zal wel eens mijn gedachten erover laten gaan (jij ook Pim? :lol: ) en kom er op terug!

Ik wil vanuit het forum en mijn bedrijf best wel het e.e.a. sponsoren mocht daar behoefte aan zijn.

Top!

Link naar reactie

Tip voor Rob, Pearle was ook sponsor.

ik heb een pearltas en een brillenpoetsdoekje. ;)

Mocht de Z3forumtoer een feit worden, kan ik ook wel wat beeld/geluidsapparatuur uit het schap trekken voor facilitaire ondersteuning.

Link naar reactie
  • Administrator

^ Deze rit is in ieder geval ook alleen gericht op een leuke dag voor kinderen (met een beperking). Dat is hier is het rechtstreekse goede doel ...

Link naar reactie

In alle opzichten een geweldige dag met wederom een gezellige groep forum-leden. Veel respect voor alle enthousiaste vrijwilligers die dit mogelijk maken en niets nalaten om hun waardering voor de chauffeurs te tonen terwijl het voor ons een kleine moeite is. Wij hebben genoten en heel veel gelukkige kinderen gezien.

dscn1412y.jpg

dscn1427e.jpg

En hier was het allemaal om te doen:

dscn1420h.jpg

Ingrid en Leon bedankt voor de gezellige start van de dag! Ik hoop dat het bloemstuk geen blijvende herinnering heeft veroorzaakt.

Link naar reactie
  • Administrator

Mijn eerste bijrijdstertje Danielle echt een schatje, helaas moest er een begeleider mee

img2856h.jpg

Geluk voor Ginger zij mocht met mij mee, een beetje stil en verlegen maar als het gas erop ging
zei ze haha

img2857e.jpg

img2897u.jpg

img2896k.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.