Ga naar inhoud

Oranjetour 2013


Maurits

Aanbevolen berichten

Hmmm heb zaterdag ochtend nog even een klusje, dus ben ik 12.00 uur bij het transferium, sorry Leon, dus geen koffie bij jou....

Link naar reactie
  • Administrator

Mocht jij niet kunnen ...

Thanks! Maar het moet gek gaan wil ik niet in ieder geval het ritje zelf kunnen doen (, dus zeg vanaf 12:00 uur bij het Transferium en dan het 'echte' programma). Het voorbehoud geldt voor het Leon koffie gedeelte. Kortom: ik zou me gewoon alsnog opgeven als ik jou was! ;)

Link naar reactie

Ik denk dat het mij ook gaat lukken. :)

Op de site van OV Katwijk staat dat ze nog auto's kunnen gebruiken,

met het telefoonnummer van Tineke erbij, dus morgen eens ff bellen.

Link naar reactie

Mmmm je doelt op de warme snack....da's geen aanrader als het om haring gaat. Ik heb zo maar aangenomen dat de haringkoning van vorig jaar weer present zou zijn en we in ruil voor de bonnetjes weer een harinkie konden happen. Zal wel een lekkerbekkie worden dan.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zal in ieder geval niet snel meer vergeten dat het eerste jaar dat ik meedeed de broodjes haring en de koffie samen werden uitgeserveerd. Ook een ideale combi ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Ik kan met mijn hand op mijn hart verklaren dat Ruud daar vorig jaar uitsluitend koffie gedronken heeft.

Wel met suiker, dat dan weer wel ;)

Link naar reactie

Ehhh ik ga nog steeds voor de koffie Leon. Mag ik voor het oranjegebak zorgen?

Kunnen we daarna in de tent aan het broodje haring....

Is goed als jij voor het gebak zorgt, alleen moeten we wel weten hoeveel er uiteindelijk komen. Maar dat kan later nog toch?

10 uur is wat mij betreft ok, zorg ik dat de koffie klaar staat.

Voor degene die willen komen, laat het me even weten via PM dan stuur ik me adres retiour.

Groet

Leon

Link naar reactie
  • Administrator

^ ik denk dat Ruud bedoelt dat het eten van de Mac beneden zijn stand is, niet de koffie Marco ;)

Link naar reactie

Ik laat een plaatje zien van de Mac en meneer zegt niet, heeeee goeie koffie,

maar meteen en ik citeer letterlijk "is beneden mijn stand"

Maar we gaan het meemaken Maurits :171::171:

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Als er mensen bij ons komen lunchen weten ze meteen op wat voor stand wij leven (uiteraard is dit maar voor een selectief groepje kennissen, voordat iedereen begint te roepen) ook weten zij meteen wat voor een eisen wij aan koffie stellen.

Dus..........bij gebrek aan beter :lachen: . Maar ik stop wel regelmatig bij de Mac voor een milkshake hoor ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Als ... ;)

Helemaal waar. Dit moet ik zonder meer bevestigen. Ik moet zeggen dat hoewel ik al best hoge verwachtingen had, ik die lakei die met een varken op zoek ging naar truffel in de tuin toch niet had zien aankomen ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.