Ga naar inhoud

Oranjetour 2013


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Geen Z3/Z4 rit, maar een liefdadigheidsritje. 27 april 2013 van 12.00 - 17.00 uur.

Ontvangst in Katwijk met een broodje en een drankje, beetje rondhangen en de rest van het wagenpark bestuderen, een ritje van grofweg twee uur in de omgeving meteen (fysiek of geestelijk) gehandicapt of ziek kind en dan nog een drankje na. Tijdens het ritje loopt de hele omgeving uit om te zwaaien. :clapping:

Geen inschrijfgeld, wel heel blije gezichten. Ik heb de afgelopen vijf jaar ook veel geleerd: van de passagiers:

1. Friet en chocomel zijn een hele goede combinatie;

2. Fluiten mag, mits naar meisjes van je eigen leeftijd;

3. Een Z4 is leuker dan een Ferrari;

4. Een rode Mazda MX5 is een Ferrari; en

5. Als iedereen naar je zwaait voel je je net de koningin ...

Vorig jaar waren we met bij slecht weer met een waanzinnig mooie opkomst. Dit jaar een nog betere opkomst?

img3432f.jpg

img3428m.jpg

Ik zag op facebook dat Ruud_19 zich net weer heeft aangemeld, ik ook. Wie volgt? Aanmelden kan bij Tineke Zuijderduijn: Tinekle10 apenstaart hotmail punt com.

Aanmelden doe je hier:

Link naar reactie

Ik wil ook wel weer meerijden, maar het is allemaal nog erg onzeker. Aan de ene kant wil ik eigenlijk in deze periode op vakantie. Aan de andere kant is het niet zeker of ik dan wel verlof kan krijgen. Dus... met alle mogelijke voorbehouden ben ik er bij. :P

Overigens; dit topic bestond toch al? :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

Goed dat je in ieder geval wilt jongen, maar - en totaal niet lullig bedoeld - zolang je voorbehouden niet zijn verdwenen moet je je niet aanmelden. Vorig jaar is een wezenlijk deel van de rijders uiteindelijk niet komen opdagen, waaardoor op het laatste moment "restkindertjes" moesten worden herverdeeld ... Da's nie goed nie.

Link naar reactie

Staat al in mijn agenda en al ingeschreven ik heb genoten vorig jaar het was bud weer, maar naast me scheen de zon......

Geweldig......

  • Like 1
Link naar reactie

Wij zijn er weer bij met beide auto's. Wordt weer een lange zit ben ik bang maar de voldoening is reuze als je het plezier van de passagiers ziet.

Voor de rijders van vorig jaar, op de site van de Oranjevereniging blijken aardige luchtfoto's van veel van de Z's te staan. Daarnaast een aantal foto's van de passagiers bij terugkomst van de rit in de auto.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb me ook weer aangemeld. Bij mooi weer met de Z4, bij slecht weer met de DS.

oranjetour2012_zps77637678.png

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • 5 weken later...

Ik zal me nog aanmelden, vandaag spulletjes binnen gekregen om de auto eens goed te wassen zodat ie er weer netjes uitziet.

Zodra het een beetje warmer wordt kan ik aan de slag.

Had ik nu maar styling 108 velgen dan was het plaatje helemaal compleet :)

aangepast door wimsan
Link naar reactie

Die 108 velgen heeft bijna iedereen, daar wil je niet mee gezien worden. :petje:

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

Goed, dus ff samenvatten,

Daadwerkelijk aangemeld:

1. Maurits,

2. Ruud,

3. Theo

4./5. Hbmw3 met 2 stuks BMW

6. Jk-z4-3.0i

7. Jurgen

8. PimGMX

9. Frank_BMWZ4

10. Wimsan

11. Leon

Misschien:

1. Coot

2. Individual

Kom op meisjes jongens doe mee !!!

Kijk,

Pim

Frank

Dat betekent nu 11 misschien weer 13

Er moeten er nog min 2 bij dan hebben we er meer dan vorig jaar !!!

aangepast door 2.5si
Aanmeldingen verwerkt
Link naar reactie

Hoi WA

Ik weet dat u op 27 april misschien andere bezigheden heeft, maar ja zo'n beschermde rit is natuurlijk een kolfje naar uw hand....

Zo leuk, zo anoniem....

aangepast door pampus
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.