Ga naar inhoud

Voetbal seizoen 2013/2014


Aanbevolen berichten

Twente heeft zoveel punten onnodig laten liggen en nu komen ze met verhalen dat het scorend vermogen met die Kastanje te weinig was. Ja hallo, dat zeg ik al het hele seizoen dat die jongen te beperkt is.

Brama is een heel lang uit de roulatie geweest, die stel je niet op tegen ajax want dat is vragen om moeilijkheden en wat is gebleken?

10 Wedstrijden 3 gewonnen.

Met Peppie en Kokkie aan de lijn wordt dat niet wat, ook volgend jaar niet.

Zo jammer want het elftal had de mogelijkheid om kampioen te worden.

Nu willen ze vol voor de tweede plek gaan, te laat!

Je moet ieder jaar vol voor het kampioenschap willen gaan en dan kijken waar je uit komt en niet zoals Peppie en Kokkie vermelden dat ze voor Europees voetbal gaan en bij de eerste 5 willen horen, dat is mij te makkelijk, maarja wat wil je met zulke trainers.

Als ik de Boer langs de lijn zie staan zie ik een winnaar en daar ligt het probleem hoofdzakelijk.

Ik kan nog wel even doorgaan.....

aangepast door Driez
Link naar reactie

Nog 2 weken wachten op de schaal !

Zou jij, gezien je regio, niet eens vol achter FC Utrecht moeten gaan staan ipv doelloos meelopen met die club uit die stad waarvan ik de naam niet wil uitspreken?

  • Like 1
Link naar reactie

Wim Kieft ipv Johan Boskamp is een verrijking voor V.I. Vanavond een deskundige uitzending gezien ipv banale Story/ weekend achtige opmerkingen.

Link naar reactie

Blahhhhhhh, Feijenoord tweede, tsja dat vind ik wel leuk....

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.